Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmistä ihmisistä..

Vierailija
13.09.2012 |

tai siitä, mitä pitäisi ajatella kun tietää itse olevansa jonkinverran tyhmä. Tai ajatuksenjuoksu ei välttämättä mene puheessa niin yksiin ajatusten kanssa. Toisinsanoen ajatus juoksee nopeammin kuin järki/puhe. Tässäkään ei ole päätä ei häntää. Ehkä se on osaltaan sosiaalisuuden puutetta... kai...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallistahan tuommoinen on, ja varsinkin jos aika vähän kommunikoi ihmisten kanssa niin aina ei osaa sujuvasti sitten puhetilanteessa laittaa sanoiksi asiaa niin että toiset kokisivat ilmaisun sujuvana ja johdonmukaisena.

Minusta meillä tällaisillakin on oikeus olla sellaisia kuin ollaan eikä tarvitse hävetä itseään tai koko ajan ajatella että olenpa tyhmä. VAan sitkeästi vaan selvittää sitten asiat sillä kyvyllä mikä on, vaikkei olisikaan mikään varsinainen huippupuhuja.

Vierailija
2/3 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli varmasti ihaninta mitä minulle on sanottu viikkoihin!!

Kiitos ja halaus!

t. ei enää tyhmä :)

-AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä oikeasti kehitysvammaisia ja älyllisesti jälkeenjääneitä ihmisiä. Heidänkään ihmisoikeutta tuskin kukaan järkevä ihminen kiistää.

Ja mitä tulee ilmaisun hitauteen, sitä on jokaisella joskus. Jokaisella on hajamielisiä hetkiä, eli sellaisia, jolloin miettii ihan muuta kuin käsillä olevaa keskustelutilaisuutta.

Pikemminkin se tyhmyyden inhoaminen on inhoajan oma ongelma. Erilaisuuden sietäminen on asia, joka - kuten empatiakin - kehittyy elämänkokemuksen ja viisauden karttuessa. Lapsellinen ihminen vaatii, että kaikkien pitää reagoida samalla lailla kuin hän itse; ja ylenkatsoo sellaisia, jotka eivät niin tee.