Perttu on niin juntti kun vaan olla voi ja hävettää, jos hän voittaa!
Miten voi olla etteivät ihmiset näe Pertun junttiutta? Miten voi olla, että niin moni tuntuu pitävän häntä hyvänä tyyppinä?
Minusta hän on todella nolo.
Kommentit (9)
Mutta ehdottomasti paras minusta. Ei kaikkien tarvitse olla niin pirun fiksuja. Ihmisesta tekee hyvän tyypin ihan muut asiat.
Ei minulla ole tapana ajatella esim omista ystävistä, että hitsi kun toi on niin tyhmä en mä vaan jaksa ton seurassa olla. Muut asiat painaa vaakakupissa paljon enempi. Ja toisekseen jos joku tollalailla lähtee toisen älynlahjoja haukkumaan ei voi itse olla kauhea järjenjättiläinen.
Miten ihmiset voi pitää tampiosta joka on yhtä älykäs kuin patalappu! " Vitsitkin" saa lähinnä irvistelemään tuskasta...
todella, kunhan on läppää heittänyt.
Ja jos Perttu on teidän kuva suomalaisesta rehdistä miehestä, niin kyllä sääliksi käy.
Ja jotenkin aina niin likaisen, suttuisen näköinen.
Kyllähän P käy myös tilittämässä pk-huoneessa joidenkin toisten mielialoista yms.
Tiina on kiva, siksi hän on saanut ääneni.
Terhiä ja Tiinaa on haukkunut jo pitkään ja suuttuu ihme asioista ja mussuttaa päiväkirjahuoneessa ihan käsittämättömiä ja toistelee sanoja jatkuvasti.
No ehkä ne on juntit jotka pitävät toisesta juntista.
Perttu on tavallinen nuori mies. 23-vuotias, ei siinä iässä ole vielä ehtineet eri viinilaadut sun muut hienostelujutut tulemaan tutuksi. Minusta hän on ihanan nuori ja viaton.
Tai joku muu ulkomaalainen, sehän on ihan älyttömän karvainen. Kun vielä raapii päätään, niin näyttää apinalta. On lisäksi tosi tyhmä, ja haukkuu muita seläntakana. Että se siitä hauskuudesta. Nykyään ainoa hauska on alasti viuhahtelu. Hyi mitä neitejä, toivoisin että Tiina voittaa, joka ei sekään mikään loistotyyppi ole,mutta näinpähän on suomalaiset äänestäneet..
haukkuu kaikkea mahollista.Kuten Pertustakin sanonut et se on vähä hölmö!!Todellakin PERTTU VOITTOON,rehti suomalainen ihminen,ja kieroilijat ulos!