Mies jäi kiinni pettämisestä
Mies jäi kiinni suhteesta työkaveriin. Omien sanojensa mukaan olivat vain soitelleet, tekstailleet ja iltaisin chattailleet facebookissa. Tämän lisäksi pikkujouluissa tanssineet ja pussailleet. Väittää etteivät ole vapaa-ajalla muuten tavanneet tai harrataneet seksiä. Tekstarit ja facebook-viestit olivat mm tällaisia: Oot tosi hyvännäköinen
tossa kuvassa. Muru! Oot tosi ihana ja tykkään susta tosi paljon. Kuumia tanssia ja kiihkeitä suudelmia. Lisäksi mies oli allekirjoittanut viestinsä lempinimellään ja on siis tän työkaverinsa pomo. Uskoisitteko ettei seksiä ole ollut eikä tapaamisia työajan ulkopuolella. Mies pysyy järkähtämättömänä tuossa tarinassaan.
Tästä kiinnijäämisestä on siis vajaa vuosi enkä vieläkään jaksa joka päivä uskoa tuota tarinaa.
Kommentit (11)
sä joudut joka tapauksessa päättämään
-jatkatko ja jos jatkat kuten ilmeisesti olet tehnyt, sun täytyy antaa anteeksi, katkeruus jäytää vain sua itseäsi
-jos et pysty antamaan anteeksi kannattaa jatkaa elämää itsekseen
pointti on että sun täytyy päästää irti asiasta ja alkaa elää omaa elämääsi, mitä sä haluat tehdä, ei se ole riippuvaista siitä mitä vuosi sitten on tapahtunut...
...tai jos on niin huomaatko että sun elämä kuluu toisen ihmisen kautta elämiseen, se aika kuluu koko ajan ja sä elät jonkun toisen elämää ja sen valintoja...aika vähän sulla on mitään omia unelmia tai haaveita ja korkea aika hankkia niitä!
Pettänyt on jokatapauksessa. Onko sillä mitään merkitystä onko ollut seksiä vai ei? Ongelma on se että on pettänyt sun luottamuksen etkä voi enää luottaa siihen.
Se on pitänyt peliä salaa toisen naisen kanssa, eikö se riitä?
Myötäpeä... En kehtaisi tuollaisen kanssa kyllä olla.
Kyllähän jokainen siellä työpaikallakin tietää, ettei se nainen (arvatenkin nuori ja kuuma pakkaus, jolla on sutinaa myös saman työüaikan nuorien ja hyvännäköisten tyyppien kanssa) todellakaan ole kiinnostunut äijästä (arvatenkin keski-ikäinen läskimahainen reppana) oikeasti, ja ukko vielä nolaa itsensä kuvittelemalla että misu on jotenkin ihastunut häneen. :D :D
Seksiä on ollut jos nainen on tarpeeksi epätoivoinen, mutta voin vannoa että tuskin hän miestäsi kauheasti on himoinnut.
Munkin mies petti aikanaan. Toinen suhde kesti toista vuotta. Sitä mukaan kun sain asioita selville, mies myönsi tapahtuneen mutta ei yhtään enempää. Ensin oli vain kuulemma pelkkä ystävyys, sitten hiukan tekstiviestejä (puheluerittelyn mukaan ainakin 6-10/vrk) jne. Lopulta jäi kiinni totaalisesti.
No siinä vaiheessa minä ilmotin, että nyt erotetaan. Miehelle iski hätä. Ei halunnutkaan minusta luopua. Sitten asiaa ruvettiin selvitteleen terapeutin kanssa.
Mulle oli ja on edelleen tosi tärkeää tietää miten mua on nämä vuodet vedetty nenästä ja miten ja missä asioisssa mulle on valehdeltu. Vielä en ole päättänyt miten avioliiton käy. Mies katuu ja haluaa jatkaa mun kanssa, mut minä en tiedä vielä mitä haluan.
Ja hyvät ihmiset - luottakaa vaistoonne. Minulle ainakin oli toisaalta aikamoinen yllätys miten pitkälle mies oli mulle valmis valehtelemaan. Toisaalta jokin kumma vaisto sanoi että kaikki ei ole ok. Välillä sitä kyllä tunsi itsensä "hulluksi" kaikkien epäilyjen kanssa mutta nyt kun totuus paljastu, eivät olleetkaan mitään turhia epäilyjä. Valitettavasti.
Meillä mies petti vähän samalla tavalla ihan seurustelun alkuvaiheessa. Työkaveriin suhde, tapailivat ja sen takia vielä jätti minut. Erottiin.
Niiden jutusta ei kuitenkaan tullut mitään. Oltiin miehen kanssa tekemisissä vielä senkin jälkeen ja puolen vuoden päästä alettiin seurustella uudestaan.
Tuon asian kantaminen on ollut sietämätöntä. Vuosia on kulunut tuosta jo vaikka kuinka. Ollaan nyt naimisissa, meillä on monta lasta, koti, elämä on kasvattanut meidän yhteen eikä periaatteessa ole mitään luottamuspulaa, silti viimeyönä heräsin painajaiseen jossa mies jäi kiinni alasti saunasta 4 kauniin naisen kanssa ja väitti silmät kirkkaina ettei mitään tapahtunut.
Tuo asia taitaa olla sellainen jota joudun kantamaan mukana aina.
Niin ja täällä mies väittää vielä tänäkin päivänä että heillä ei koskaan ollut seksiä. Olen yrittänyt sille sanoa ettei sillä tässä vaiheessa olisi mitään merkitystä että toivoisin vain että voitaisi olla rehellisiä. Ei kuulemma ollut seksiä.
En voi ajatella asiasta muukakuin: -Mitäpä väliä. Anteeksi on annettu.
Noin mullekin uskoteltiin, kun mies jäi eka kertaa kiinni suhteestaan työkaveriin. Ja minähän uskoin. Vuosi ensimmäisen paljastuksen jälkeen sain tietää, että suhde oli jatkunut edelleen ja todella seksiä oli ollut. Niin töissä kuin työmatkoillakin.
Niistä oli minulle paljon apua asian työstämisessä ja eteenpäin menossa=)
Toivottavasti pääset asiassa eteenpäin. Unohtaa tuota ei voi eikä tarvitsekaan. Tärkeintä olisi että yhdessä saisitte asian puhuttua niin että ymmärtäisitte mitä siinä tapahtui ja miksi.
Kuitenkaan tossa ei käy ilmi mitään mikä tekisi ehdottoman varmaksi, että seksiä tms. on ollut. Pitäisin siis (näillä tiedoilla) vielä mahdollisena, että mies puhuu totta. En kuitenkaan usko.