Kävistkö sinäkin aikanaan Arkussa (ravintola Arkadiassa) ja KYnällä (Ky Exitissä)? Ikäsi?
Kommentit (193)
Mutta enemmän Kappelissa (silloin oli kunnon menomesta), Kaivarilla, Häppärissä (nyk. Teatteri) ja Kallessa...
Alibi oli enemmän mun mieleen ;). Tiedän kyllä, mitä siitä ajateltiin.
40+
muistaako kukaan bronxin,berlinin,massen,teatron ja iki-ihanan thunder roadhousen? =D
Ja Berlinin muistan myös.
Olen 40v.
baareissa, vaikka niissä tuli luuhattua liikaakin ennen aloilleen asettumista. baarissa on ihan kiva käydä silloin tällöin dokailemassa ja tanssahtelemassa.
t. 50 v
Molemmissa oon käynyt kerran tai kaksi. Olen 37v ja olin teekkari silloin (=ei tarvinnut miehiä metsästää Helsingissä asti kun omassa koulussa Espoossa riitti vientiä).
Nyt olen 37 ja edelleen saman miehen kanssa ;)
Oi niitä aikoja : )
nyt täytän 40 parin kk päästä.
en siis tainnut ihan 18 vuotias silloin vielä olla ;)
mun aikoina vaihtanut nimeä ainakin? Ikää on 32 vuotta.
useammin Arkussa. Täytän pian 39.
Kävin myös Kappelissa ja joskus Kaivolla. Alibissa kävin satunnaisesti myös. : P
Jalassa farkut, päällä paitapusero ja "tyylikäs" jakku, ehkä vielä helmet kaulassa. Ja ikää 18 v.
Kuka muistaa Adlonin? Siellä kävin joka ke lukioaikoinani. Siellä oli silloin mahtava meininki. Pääsin sisään sinne ilman papereita jo ollessani 17v. Ja aamulla kahdeksaksi kouluun, ei ollut ongelmia selvitä parin tunnin yöunilla siinä iässä! : )
Kävin myös Kappelissa ja joskus Kaivolla. Alibissa kävin satunnaisesti myös. : P
Jalassa farkut, päällä paitapusero ja "tyylikäs" jakku, ehkä vielä helmet kaulassa. Ja ikää 18 v.
Kuka muistaa Adlonin? Siellä kävin joka ke lukioaikoinani. Siellä oli silloin mahtava meininki. Pääsin sisään sinne ilman papereita jo ollessani 17v. Ja aamulla kahdeksaksi kouluun, ei ollut ongelmia selvitä parin tunnin yöunilla siinä iässä! : )
tapasin mieheni siellä 21 v sitten. edelleen yhdessä, 5 lasta ja kissa.
Mihin nämä vuodet ovat menneet?
Ei siitä voi olla 25 vuotta, kun notkuin Kynällä ja Hessu myi salaa tuplapaukkuja Kaipan ja Miken ollessa dj:nä.
Bottalla, Alibissa ja Roballa.
Harvemmin Kynällä, siellä oli vaan koulun bileet.
Voi sitä huoletonta nuoruutta!
ikä 43v