Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea tilanne, apuja kaivattaisiin. HOOOOOOOOOOOOOX

Vierailija
13.09.2012 |

Olen 20vuotias nainen ja olen eronnut miesystävästäni muutama päivä sitten, sen takia koska minulla oli toinen. Tai kaksikin. Toinen heistä on nyt yhdessä kanssani. Täydellinen mies mutta tunteet ei vaan kohtaa, hän rakastaa minua mutta minä en häntä. Toinen on selainen ketä rakastan mutta hänen kanssaan on ollut vain säätöä aiemmin. Häntä en ehkä saa, vaikka olisi kaikkea mitä haluan. Nyt mietin että jäänkö tähän auhteeseen, opettelenko rakastamaan vai yritänkö saada tuon miehen jota rakastan?

Minulla on masennusta, ja tiedän hajoavani pahasti jos en sitten saa tuota rakastamaani miestä, siit tulee todella rankkaa. Tässä nykyisessä suhteessa on hyvä ja turvallinen olla, mutta mielessä on kuitenkin toinen mies..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt opettelisit ensin olemaan ihan itseksesi, ilma riippuvaisuutta yhdestäkään miehestä. Ja sitten mietit mitä haluat. Todennäköisesti et yhtäkään noista miehistä.

Vierailija
2/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt opettelisit ensin olemaan ihan itseksesi, ilma riippuvaisuutta yhdestäkään miehestä. Ja sitten mietit mitä haluat. Todennäköisesti et yhtäkään noista miehistä.

Unohda nuo kaikki kolme ja hoida mielenterveytesi kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos menisit vaikka psykologille juttelemaan yksinolemisen peloistasi.

Vierailija
4/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos menisit vaikka psykologille juttelemaan yksinolemisen peloistasi.

Oletko koskaan vielä oppinut elämään aikuisen ihmisen itsenäistä elämää?

Vai oletko roikkunut miehissä sen jälkeen kun olet lähtenyt lapsuudenkodissasi.

Ei sinun tarvitse, eikä missään tapauksessa kannata tehdä koko elämän kestäviä ratkaisuja.