Kun miehellä on vain lapsia, niin tunnetko itsesi
Usein yksinäiseksi tai ulkopuoliseksi. Isä haluaa olla pitkälti vain lasten kanssa, kun ne hänen luokse joka toinen vkl.ppu tulee. Olen myös asiasta samaa mieltä, mutta varsinkin kesäisin olen ollut usein masentunut kun olen yksin pe iltapv.-su ilta kotona. Sitten kun menen heidän luokseen, tunnen itseni ulkopuoliseksi. Heillä on pitkälti tietyt yhteiset jutut. Mieheni on usein myös masentunut kun lapset ovat poissa häneltä, ja taas silloin jään yksin. Näin on ollut koko 4 vuotta, kun seurusteltu. Onko tämä normaali kuvio vai vain minun kohdalle osunut asia. Ja joo oma valinta, mutta ei se aina niin mene, että mies vaihtoon.
Kommentit (6)
Mutta tämäkin kyllä totta, että mies elää vain lapsilleen, ja tuntuu, että hänen aika on rajoittunut vain kolmeen osaan, eli "ennen kuin lapset tulee" "kun ne ovat hänellä" ja "kun ne ovat poissa".
Todella hienoa että on kiintynyt ja rakastaa lapsiaan ja haluaa huolehtia heistä. Miehellä on sydän paikallaan toisin kuin niillä jotka naisenkaipuussaan hylkäävät ainutkertaiset lapsensa. Sä olet vain lapsellinen, ei muuta. Jos sulla olis omia lapsia, sä ihailisit miestäsi. On oikeasti vain kehittymätöntä verrata omia tarpeitaan lasten tarpeisiin. Sähän olet aikuinen nainen, et sä nyt voi noin riippuvainen (mustasukkainenkin?) olla miehen huomiosta??? Mä melkein sanon että joko ryhdistäydyt ihan todella tai sitten toivvottavasti mies löytää ihan oikean aikuisen naisen. ja yksi homma; kun miehellä on vain lapsia... ei siis koiraa, marsua, apinaa...? Taidat olla aika nuori...?
se mies hankkia sun kanssa lapsia? Jos vastaus on kyllä, niin alkakaa tutustua toisiinne paremmin ja viettää aikaa yhdessä perheenä. Jos ei aio, niin mieti, kannattaako nuoruuttaan tuhlata tuohon mieheen.
Olen jo 40v, mut kai sit aika lapsi :)
Täs lasten hankinnassakin on ollut ongelma, ja kai olen vähän katkeroitunut. Eli miehen lapset ovat alusta asti sanoneet, että eivät halua jakaa isää, ja niin... mies ei varsinaisesti ole kieltäytynyt, mutta tiedän, että hän haluaa hänen lastensa olevan mahdollisimman onnellisia. Ovat 8 ja 9v.
Siis miehellä ei ole muuta kuin lapset?
Ei työtä, ei harrastuksia?
Silloinhan se on ihan ymmärrettävää että masentaa kun lapset eivät ole hänellä, ja että kun ovat haluaa keskittyä niihin.
Sinänsä hassua että mies edes on sun kanssas jos sinunkin mielestä hänellä ei ole muuta kuin laset, eli hänellä ei ole sinuakaan.