Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koosta (naisen kommentti)

Vierailija
28.11.2005 |

Vähän väliä palstalla kysytään, että onko miehen muna tarpeeksi iso, kun se on sen ja sen kokoinen...Nytpä annan oikein naisen kommenttia tähän asiaan :) Mulla ollut kolme miestä sänkykumppanina ja yhdellä näistä kahta muuta isompi. Hän oli kaikista huonoin sänkykumppani! Ja rakastelu sekä itse yhdyntä tuntui hänen kanssaan kaikista " pliisuimmalta" . Siitä puuttui se jokin. Se oli vaan mekaanista edestakas työntämistä, eikä hän yhtään miettinyt MITEN työntää ja MILLÄ rytmillä. Nykyinen mieheni taas pienemmällä varustuksella tyydyttää minut erinomaisen hyvin. Esileikit ovat riittävät ja suuseksi kuuluu olennaisena osana seksiin. Itse yhdyntäkin tuntuu todella hyvältä, koska hän keskittyy siihen miten liikkuu ja reagoi minun kehooni ja minun viesteihini. Joten todellakin minun kokemukseni mukaan pienemmän omaava on ollut parempi petikumppani :) En lähde kuitenkaan yleistämään. Tottakai joku isomman omaavakin voi ottaa yhtä hyvin naisen huomioon. Eiköhän tuokin oo yksilökohtaista :)

Miehet: Kuunnelkaa ja aistikaa naisen reagointia rakastelun aikana. Minä ainakin annan selkeää palautetta mikä minusta tuntuu hyvältä ja haluan samaa palautetta myös mieheltäni.

Rakastelu on ihanaa!=))))

Nainen 30v., 2 lasta

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua hiukan tympäisee, kun haluaisin naida muistakin asennoista... mutta niin vaan päädytään sitten siihen naisen vaatimaan asentoon, jossa pääsen tosi syvälle: Vaimo vasemmalla kyljellään ja itse istahdan suorana olevan alemman reiden päälle, vaimon ylempi jalka taas taivutetaan koukussa rintaansa kohti. Nyt sitten sovittelen vasemmalle kaartuvan kullini sisään ja annan mennä. Mukava asento vaimolle, mutta muutkin siis kelpaisivat minulle. :D

Vierailija
2/3 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai kovin moni nainen osta suurinta dildoakaan seksikaupasta.

toisaalta jos on löysä pillu,tarttee olla iso muna että jossain edes tuntuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten jos isomelainen opettelee tekniikan? Sehän on suhteellisen helposti opittavissa. Genetiikan määräämä pieni pippeli on ja pysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän