Onko täällä ex-leskiä,kauanko kerkisit olemaan leskenä?
Mä menin ex-miehen kuolemasta 2 viikon päästä kihloihin nykyisen mieheni kanssa ja naimisiin menoon kului aikaa 9 kk.
Kommentit (20)
hänen miehensä meni uusiin naimisiin puolen vuoden päästä ja muutti uuden vaimonsa luo asumaan.
Lapset 14 ja 17v jäi keskenään. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ.
Mä menin ex-miehen kuolemasta 2 viikon päästä kihloihin nykyisen mieheni kanssa ja naimisiin menoon kului aikaa 9 kk.
Kai häät ja ristiäiset myös oli samaan aikaan?
Kai häät ja ristiäiset myös oli samaan aikaan?
häät oli 9kk päästä ja lapsi syntyi vasta 1v10kk häistä.
sinä muhinoit toisen miehen kanssa? Halveksin sinua!
vaan löysin nykyisen mieheni netistä 2 viikkoa ennen ex-miehen kuolemaa ja ihan vaan tekstailtiin ja puhuttiin puhelimessa.ap
Siis ex-mies kuoli? Eli olitte jo eronneet? Et kai sä sit leski ole vaan eronnut, jonka ex kuollut. Ja silloinhan on oikeestaan ihan sama koska menee uudestaan kihloihin. Ja onko sellaistakaan olemassa kuin EX-LESKI? Sitä joko on leski lopun elämäänsä tai sit ei... Ei uudelleenavioituminen kai leskeytymistä kumoa?
Onko silloin oikeastaan leski lainkaan?
Tosin eipä mulla ole kokemusta miehen sairastamisesta ja kuolemasta.
vaan löysin nykyisen mieheni netistä 2 viikkoa ennen ex-miehen kuolemaa ja ihan vaan tekstailtiin ja puhuttiin puhelimessa.ap
kun leskeydyin naimisisssa oltiin ja yhdessä asuttiin sitten kuoli ja siitä hänen kuolemastaa menin 2 viikon päästä kihloihin uuden miehen kanssa.ap
No joku on vaan niin epätoivoinen, ettei pysty olemaan hetkeäkään yksin...
Millainen mies/nainen ottaa vastaeronneen tai puolisonsa viikko sitten kuopanneen? Joo, olkapäänä ja tukena voi olla, mutta naimisiin...
hän oli sairas eikä pystynyt tekemään mitään ja nykyisen mieheni kanssa meillä on oikein hyvä avioliitto.
vain toinen leski voi olla onnellinen puolestasi.
Suomessa vaan on sanonta: "kel onni on sen kätkeköön"
Siksi en omastani huutele julkisesti.
Suomessa siviilisäätyinä on : naimisissa, naimaton, leski enkä ole varma mutta taitaa kelvata nykyisin, myös rekisteröity parisuhde
Ja kyllä, jos menet naimisiin niin siviilisäätysi vaihtuu.
Ap, olitko leski vai avoleski, oliko lapsia, olitteko olleet naimisissa yli viisi vuotta?
t: leski
Kun edellinen oli vakavasti sairas?
Kuinka paljon ennen miehen kuolemaa tapasit tuon uuden miehen.
Eli kuinka kauan vehtasit hänen kanssaan kun miehesi oli kuoleman sairas?
Itsellä ei ehkä ihan heti ois ollut uus mies mielessä.
Meillä on nimittäin on 5 pientä lasta jotka tarvis kaiken huomion. Vanhin on 12v.
Suomessa siviilisäätyinä on : naimisissa, naimaton, leski enkä ole varma mutta taitaa kelvata nykyisin, myös rekisteröity parisuhde
Ap, olitko leski vai avoleski, oliko lapsia, olitteko olleet naimisissa yli viisi vuotta?
yhteisiä lapsia ei ollut miehellä oli edellisistä liitoista siis miehellä joka kuoli ja naimisissa olimmme 10,5v.
yhteisiä lapsia ei ollut miehellä oli edellisistä liitoista siis miehellä joka kuoli ja naimisissa olimmme 10,5v.
Kun edellinen oli vakavasti sairas?
Kuinka paljon ennen miehen kuolemaa tapasit tuon uuden miehen.
Eli kuinka kauan vehtasit hänen kanssaan kun miehesi oli kuoleman sairas?
Itsellä ei ehkä ihan heti ois ollut uus mies mielessä.
Meillä on nimittäin on 5 pientä lasta jotka tarvis kaiken huomion. Vanhin on 12v.
enkä vehdannut hänen kanssaan ennen mieheni kuolemaa,tekstailimme ja soittelimme toisillemme,enkä rakastanut ex-miestäni,olisi pitänyt erota mutta en sitä älynnyt enkä saanut mitään perintöä ex-mieheni oli köyhä,pesä meni konkurssiin leskeneläkkettäkään en saanut kun ei ollut yhteisiä lapsia.ap
Itse en olisi voinut kuvitellakaan uutta ihan heti. Ja hyvä niin, olisin varmaan tullut hätäpäissäni sortuneeksi jonhonkin mahdottomaan jamppaan, jonka ainoa ansio olisi ollut, että hengittää toisin kuin edesmenneeni.
Vuoden olin yksin ennen kuin edes treffeille suoriuduin. Ekan treffin kanssa sitten natsasikin. Ollaan naimisissa nykyisin, häät oli 2 v ja 3kk ensimmäisen miehen kuoleman jälkeen.
Itse en olisi voinut kuvitellakaan uutta ihan heti. Ja hyvä niin, olisin varmaan tullut hätäpäissäni sortuneeksi jonhonkin mahdottomaan jamppaan, jonka ainoa ansio olisi ollut, että hengittää toisin kuin edesmenneeni.
Vuoden olin yksin ennen kuin edes treffeille suoriuduin. Ekan treffin kanssa sitten natsasikin. Ollaan naimisissa nykyisin, häät oli 2 v ja 3kk ensimmäisen miehen kuoleman jälkeen.
"jonka ainoa ansio ois ollut, että hengittää toisin kuin edesmenneeni."
Oon niin samoilla linjoilla, kyllä sitä oli aika kuutamolla ekan vuoden ja vielä sen jälkeenkin...
onneksi 3½ vuoden jälkeen jo em. viittaukset jopa naurattaa.
t:ketjussa jo aiemmin vieraillut leski
että puoliso heräsi kuolleista