SYÖVÄTKÖ AIKUISET PUUROA AAMUPALAKSI TEIDÄN PERHEESSÄ?
Kommentit (39)
On urheilijan aamupala, sulaa hyvin ja antaa energiaa.
Ja mistäs asti Intiasta on saatu vihreää teetä..?
Täydellinen kyllästyminen koko perheessä. En ehkä syö enää ikinä...
sitä yleensä syö kaikki. Keskimäärin pari kertaa viikossa.
Eikä syö lapsetkaan, paitsi päiväkodissa. Kotona eivät ole syöneet vauvaiän jälkeen.
mutta söisin jos siitä ei tulisi niin turvonnut olo ja heti nälkä.
Tykkäisin Nalle ruispuurosta tai neljänviljan- veteen keitettynä ja haudutettuna. Kaurapuurosta tulee oksennus.
4-viljan luomuhiutaleista miksrossa, aikaa menee 4minsaa ja on hitsin hyvää ja terveellistä.
kaiken terveellisyyden?
Meillä syö puuroa kaikki aina kun sitä jaksan keittää. Keitän esim. kaurapuuron (isot hiutaleet) yleensä haudutuskattilalla maitoon, eikä sitä ole jättänyt kukaan vieraistakaan koskaan meillä syömättä. Hyvää.
PIDÄMME PUUROSTA JA KOSKA HARRASTAN KESTÄVYYSURHEILUA, SE ON MINULLE HYVÄ AAMUPALA.
VATSAKIN PYSYY KUNNOSSA EIKÄ TULE TURHIA UMMETUKSIA.
huh, kun otti koville huutaa...
MIEHENI EI HALUA SYÖDÄ MITÄÄN AAMULLA MUTTA PAKOTAN HÄNET SYÖMÄÄN ETTÄ JAKSAA.
AINOA MIKÄ MENEE ALAS ON KAURAPUURO MINKÄ SEKAAN SEKOITAN MUUSSATUN BANAANIN. PÄÄLLE VOISILMÄ, SOKERIA, HILLOPISARA SEKÄ LORAUS MAITOA!
siihen ei kyllästy koskaan, se vaan on niin hyvää. Tykkään kaurapuurosta kuin hullu puurosta! Keskimäärin 7 aamuna viikossa :)
jos viitsivät tehdä
ei jos eivät viitsi
...no nyt: KYLLÄ SYÖDÄÄN, MIES JOKA PÄIVÄ MINÄ HARVEMMIN!
Emme syö puuroa ikinä, paitsi riisipuuro jouluna. En muutenkaan ymmärrä miten jotkut voivat sitä kamalaa liejua syödä...
...mutta silloin tällöin. Nyt kun ipana on tarhassa ja saa siellä puuroa 5 päivänä viikossa, ollaan kotona jätetty puuroilut vähemmälle. Sitten kun ipana menee kouluun, niin haudutellaan taas koko porukalle yön yli puuroja uunissa, nam.
Eivät syö, eikö se ole aika nolo aamupala aikuiselle?
kummallinen mielipide, miten niin muka nolo? itse ainakin pidän puurosta aamulla enkä syö sitä vain terveys syistä..
Kausiluontoisesti.