Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

esimieheni on maailman oudoin, ei puhu mitään..

Vierailija
12.09.2012 |

Esimieheni on siis tosi outo. Ei tervehdi, ei puhu alaisilleen ellei ole pakko. Ei ikinä kysy mitään töihin liittyvää, sillä ei ole harmainta aavistustakaan että mitä mä siellä teen. Meitä istuu kolme naista samassa isommassa huoneessa ja tää esimies laahustaa huoneemme ohi ja voi olla vaikka viikon puhumatta yhtää mitään. Ei edes tervehdi, ei sano yhtään mitään.

En minä nyt mitään kädestäjäpitäjää odota, mutta edes alkeellisimmat käytöstavat pitäisi omata. Olimme tulleet työkaverini kanssa kesälomalta 4 vko ja esimiehemme meni huoneemme ohi ja sanoi murrffftth.. joka oli vissiin hyvää huomenta. Ei sanallakaan että miten meni loma tms....

Hän on puhunut mulle viimeksi toukokuussa koknaisen lauseen. No, onneksi voin hoitaa oman työni ilman hänen olemassaoloaan, mutta kyllä käy pikku hiljaa vituttamaan tuollainen urpo.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä semmoinen joka käy häiritsemässä koko ajan, hermostuttavasti ryntää vähän väliä keskeyttämään työn ja hätäilee ja hössöttää ja muuttelee töiden prioriteetteja.

Vierailija
2/2 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän osastolla on 10 henkeä, joista 2 on pomolle olemassa, muut on ilmaa. Ainoastaan näille kahdelle pidetään kehityskeskustelut, ja järjestetään ylennykset, käyvät pomon kanssa lounaalla jne. Muut ei ole mitään. Siinäpä vasta alaisten tasapuolista kohtelua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi