Montako päivää kestäisit anoppia kotonasi?
Siis menettämättä hermojasi/kuristamatta häntä.
Itsellä viikko ja päivä takana, ja tiukille alkaa ottaa... Vertaistukea, help! :D
Kommentit (20)
häiden aikaan, eikä mennyt hermot - olin kyllä päivät töissä. Nyt käly perheineen oli pidempään ja kaksi viikkoa hermot kesti, sen jälkeen oli hankalaa...
Ohimosuoni alkaa kyllä pullottaa vähän jo hänet nähdessänikään.
Että sinä, ap, olet kyllä melkoinen sissi ja erittäin hyvä miniä.
15 vuotta menee varmaan ihan OK, sitten alkaa tulla sanomista, luulen. MInä olen tiukka kasvattaja, anoppi lepsumpi.
että vieraat alkaa haista kolmantena päivänä. Ihan sama, oli kysessä oma äiti tai paras ystävä, en jaksais oman perheen lisäksi ketään sen pitempään!
Ja kun kysessä on anoppi, on jännitteitä ilmassa tavallista enemmän.
ap
tulee riitaa mm automerkkien paremmuudesta, millasita on kunnolline työ ja Suomen ulko- ja turvallisuuspolitiikasta
yx iskä
En voisi kuvitellakaan, että viettäisimme yön samassa torpassa ... vaikkakin anoppi mukava ihminen, mutta silti! Olet ap tosi sissi!!!!
Toi on muuten totta että vieraat alkaa haista kolmantena päivänä. Ihan sama, oli kysessä oma äiti tai paras ystävä, en jaksais oman perheen lisäksi ketään sen pitempään!
Ja kun kysessä on anoppi, on jännitteitä ilmassa tavallista enemmän.
ap
jaksoin vieraita vaikka kuinka kauan, ja mun luona yöpyikin useasti kavereita. 25. ikävuoden jälkeen - sanoisin - tuossa 3. päivässä tulee mulle raja vastaan! Älkää käsittäkö väärin, musta on tosi ihanaa, kun meillä käy vieraita, yökyläläisiä on varmaan enemmän kuin keskivertoperheellä, mutta 2 yötä riittää.
Joskus puhuin tästä yhdelle ystävälleni ja hän sanoi, että voi, hän kyllä jaksaa katsella vieraita viikkojakin. Joku aika sitten otti sanansa takaisin ja sanoi, että kyllä mun sanomisessa on totuus.
2
että mulla on pieni pakkorako tässä tilanteessa.
Siis mulla on pieni pakkorako, on vain kestettävä anopin (ja epen) läsnäoloa. Mutta täytyy sanoa, että pikkuasiatkin alkavat jo nyppiä. Esim. ettei saa katsoa telkkarista mitä haluaa. Ja seksiähän ei tietenkään mieheltä heru, kun äitinsä nukkuu seinän takana! Argh! :D
ap
Jos olen päivät töissä, viikkokin menisi. Jos en, sellainen pari päivää on sopiva.
Jos olen päivät töissä, viikkokin menisi. Jos en, sellainen pari päivää on sopiva.
Olen onneksi osan aikaa töissä, mutta niin on mieskin -ja eri aikaan kuin minä. Joten ollaan paljon ihan keskenään.
ap
Asunto on niin pieni ettei tänne oikeastaan mahdu järkevästi yövieraita.
jos saisin hänet herätettyä henkiin takaisin.
Kun anoppia ei enaa valitettavasti ela :(.
Mutta mieheni kestaa anoppiaan (eli minun aitiani) ainakin 4 viikkoa . Taman enempaa ei ole koskaan testattu :).
Taman 4 viikkoa anoppi on ollut meilla kaymassa ja saman aikaa ollaan myos oleiltu anopin (siis aitini) luona (asuu kolmiossa).
Kun anoppia ei enaa valitettavasti ela :(.
Mutta mieheni kestaa anoppiaan (eli minun aitiani) ainakin 4 viikkoa . Taman enempaa ei ole koskaan testattu :).
Taman 4 viikkoa anoppi on ollut meilla kaymassa ja saman aikaa ollaan myos oleiltu anopin (siis aitini) luona (asuu kolmiossa).
Etten kestäisi edes omaa äitiäni neljää viikkoa!
ap
Ei mitään ongelmia. Mutta ,kun minun äiti tuli meille viikon oli, hermot meni?
Tempaustensa jälkeen k.o. eukko ei ole meille tervetullut edes jouluna. Neljä vuotta yritin, sit hirtti kiinni.
No, parempi näin :)
En kestäisi kuin pari tuntia. On niin pieni koti ja puhuttava ja tarjottava kun loppuisi, niin alkaisi ahdistamaan. Anoppini kanssa erittäin hyvät välit, mutta olisi outoa tehdä kotihommia valvovan silmän alla, mutta ahdistavaa istua tunti tolkulla ja keksiä jutun juurta. Toisin päin ollaan oltu yli viikko saman katon alla, molemmat käyneet samalla töissä ja kummankin puolisot paikalla myös.
Mulla pitää hyvin paikkansa se, että vieraat alkavat haista 3. päivänä, joten varmaan sen verran jaksaisin.