ahdistaa oman vartalon koko niin paljon!
Olen siis lyhytkasvuinen 25.v nainen ja en kestä enää. Aina mua kohdellaan kuin lasta, baareissakukaan ei ikinä katso perään, työpaikalla vähätellään ja kaverit / tuttavat vitsailee ulkonäöstäni. Miten te muut palstalaiset pärjäätte poikkeavan ulkonäkönne kanssa ja pidätte itsetuntoa yllä? auttavia sanoja tarvittais nyt :(
Kommentit (10)
saanko kysyä mikä on ruma puolesi?
Toivottavasti elämässänne on kuitenkin ihania ihmisiä, joille ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa...
ja hän on iloinen, kaunis ja sosiaalinen. Kukaan työpaikalla ei suhtaudu (tietenkään) häneen mitenkään eri tavalla kuin pitkiinkään ihmisiin.
Ei se kyllä vaikuta, sillä ketään ei saisi kohdella eri tavoin pituuden perusteella, joka on kuitenkiin ominaisuus, johon ei voi itse vaikuttaa. Kokeile vaikka korkokenkiä jos et jo käytä ja mene vaikka pukeutumisbeuvojalle, joka kertoo miten varren saa näyttämään muutamaa senttiä pidemmältä :) Tsemppiä!
Ovat iloisia, kauniita ja ulospäinsuuntautuvia. Enemmänkin itselleni tulee korsto olo, varsinkin jos seison vieressä korkokengillä. Ja itse olen kuullut sitä, että mieluummin tällaine pieni kuin iso korsto kuin minä siis olen. Hankipa oikeita kavereita, todellinen ystävä ei pilkkaisi koostasi. Pilkkaaminen kertoo kyllä siitä, että heillä on itsellään huono itsetunto. Piirrän ja maalaan alastonmalleja, ja olen sitä mieltä ettei rumaa olekaan, erilaisia vain.
Sano suoraan että puheet lyhyydestä loukkaavat, älä naureskele reippaana mukana. Tsemppiä! Olet arvokas juuri omanlaisenasi!
Enpä osaa antaa neuvoja, mutta voin kertoa että muakin ahdistaa oman vartalon koko ja siksi että olen niin lihava. Olen 165cm pitkä ja painan 100kg :( Tietysti mun tilanne on siinä mielessä eri kuin ap:n että periaatteessa mun on mahdollista laihduttaa kun ap:n ei ole mahdollista venyä pituutta...
Mut yritetään me hyväksyä itsemme kuitenkin sellaisena kuin olemme! Annetaan niiden huonojen kommenttien mennä korvasta sisään ja toisesta ulos, ja jos se ei onnistu niin kyllä meillä on oikeus sanoa toiselle että nyt loukkasit mua. Että en halua kuunnella tuollaista, mulle tulee paha mieli kun sanot noin. Normaali(tunne)älyllä varustettu ihminen kyllä uskoo kun suoraan sanotaan.
ihanaa kiitos tsemmauksesta! tässä koitan miettiä keinoja, joiden avulla näyttäisin suuremmalta.
Ja kiitos edelliseltä myös viestistä, se jonka työpaikalla oli lyhytkasvuinen nainen ja muut kohtelivat tasavertaisesti :) helpotti vähän ette edes joskus ehkä..
ihania kommentteja kaikilta! kerrankin av yllättää!
Olen eristäytynyt muista ihmisistä säästyäkseni pilkata ja torjunnalta. Yksinäistähän se näin on mutta tämä on kai poikkeuksellisen ruman naisen osa maailmassa.