Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselle odottajalle tulee

Vierailija
11.09.2012 |

laskimontukkotulehdus? Siis sellainen, että joutuu käyttämään Klexanea. Onko joku tietty riskiryhmä olemassa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos hoitoalanihmisiä paikalla?!

Vierailija
2/8 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistyyppiä tms. Tukokselle altistaa tupakointi, ylipaino, liikkumattomuus, jotkut perussairaudet ja erityisen merkittävä tekijä on sukurasite.

sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sun suvussa muilla on ollut, sullekin voi tulla todennäköisemmin kuin muille.

Vierailija
4/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun käyttämään koko raskauden ajan lääkärin määräyksestä. Minulla syitä on mm. sukurasite sekä myöskin se, että minulle ei aikoinaan käyneet myöskään e-pillirit, eli lääkäri sanoi myös, että hormonit voi myös aiheuttaa laskimotukosvaaraa raskauden aikana.

Vierailija
5/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taipumus on perinnöllistä mutta voi se muillekin tulla.

Riski vain saada tukos on suurempi jos on "sukurasite".

Esim. minulla geenivirhe aiheuttaa hyytymishäiriön (APC-resistenssi).

Onneksi selvisin molemmista raskauksista ilman tulehdusta ja tukoksia...vika löytyi vasta myöhemmin ja nyt en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä ym.

Minulla korkea hemoglobiini oli merkki, että jotain oli vialla...välillä oli jopa 170.

Vierailija
6/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestissä siis pikku virhe... ap

Vierailija
7/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistyyppiä tms. Tukokselle altistaa tupakointi, ylipaino, liikkumattomuus, jotkut perussairaudet ja erityisen merkittävä tekijä on sukurasite. sh

Mutta silti kaikissa raskauksissa pahat tukokset, tukisukat ja lääkkeet, myös synnytyksen jälkeen. Arpapeliä, sanon minä. Kun on hoikka, tupakoimaton, ahkera liikkumaan, ei ole mitään perussairauksia eikä suvussakaan mitään rasitteita, niin vaikeahan tätä on käsittää. Kärsittävä vain.

Vierailija
8/8 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin vuodelevossa viikon verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän