Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastauksia...

Vierailija
11.09.2012 |

Eli lopetin e-pillerit elokuun lopussa ja tuli samanlainen vuoto kuin normaalisti tauko viikkona, nyt kuitenkin harrastin suojaamatonta seksiä 9.9, voinko olla raskaana vaikka tyhjennysvuotoa/ luomumenkkoja ei ehtinyt tulemaan ? Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ovulaatiosta. Jos sulla oli ovulaatio ja samaan aikaan elossa olevia siittiöitä kohdussa niin juu.

Vierailija
2/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinullahan nimenomaan tuli tyhjennysvuoto?

Toki voit ovulaoida jo heti seuraavalla kierrolla, joten ei ole mahdotonta että olisit raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tulin ensimmäisessä raskaudessani raskaaksi heti seuraavasta kierrosta Microgynon-pillerien lopettamisen jälkeen. Eli tyhjennysvuoto pillereistä tuli, sen jälkeen ei enää menkkoja koska olin raskaana :)

Vierailija
4/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedän oliko ovulaatio ?

Vierailija
5/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos sterilisaatio tehty tai kohtu poistettu!!!!!

Vierailija
6/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedän oliko ovulaatio ?

Eikä välttämättä ois voinu ilman jotain tikkutestiä tietää sillonkaan kun se ehkä oli. Itse huomaan nykyään oman ovulaationi finneistä, seksihalun äkillisestä lisääntymisestä ja limaisesta valkovuodosta, mutta jos pillerit on vasta lopettanut niin ei ovulaatio välttämättä "oirehdi" selvästi. Ja ei kai kaikilla ihmisillä muutenkaan.

Vierailija
7/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin voisin tehdä raskaustestin ? kun en tiedä kuukautiskierrostani mitään kun olen 4 vuotta syönyt pillereitä..

Vierailija
8/8 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin voisin tehdä raskaustestin ? kun en tiedä kuukautiskierrostani mitään kun olen 4 vuotta syönyt pillereitä..

4 tai 5 viikkoa sen tyhjennysvuodon alusta voisi tehdä, jos raskautta epäilee. Jos tulee nega niin viikon tai parin päästä uusiksi jos vuoto ei ole vieläkään alkanut (tosin joskus muutenkin voi kestää luomumenkkojen käynnistyminen pitkään vaikkei olisi raskaana).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi