Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa mieheni kaveria mielestäni:(

Vierailija
11.09.2012 |

Pelkään että tämä pilaa suhteeni.

Olin ehkä joitain kuukausia ollut miehen kanssa kun tapasin tämän kaverin. Ollaan nähty satunnaisesti kaveriporukan bileissä ja kirjoteltu facebookissa ja tekstiviestejä lähetelty. Se alkoi jotenkin niin että tää kaveri alko heittämään sellasta läppää että vie mut mieheltäni ja sitten kahden kesken kännissä lipsautti jotain useamman kerran.. Ja on myös kännissä halaillut ja pidellyt mua käsistä. Mieheni ei ole millänsäkään ollut näistä.

Välillä unohtui tää ihastus melkein, mutta sitten menin lipsauttamaan tälle kaverille että voisin ottaa sen jos olisin vapaa. Ja se sano saman mulle. Sitten se olikin kertonut sen ainakin yhdelle, kenties useammalle kaverille ja sain kuulla toiselta kaverilta että meidän välillä on jotain ja kaikkihan sen näkee ja tietää ja se oli ihan vihainen mulle siitä. Ja sitten tää ihastus oli sanonut miehelleni että flirttailen hälle.

Ja nyt kun näin tän ihastuksen viimeeksi niin se vaan oli niin hottis:/ ja tää vaan pahenee, en voi sille mitään että on vaan enemmän tunteita sitä kohtaan.

Mieheni aikoo kosia ja on puhuttu häistä ja lapsista. Mua alkanut epäilyttää kun en saa sitä yhtä tyyppiä mielestä. Vaikkei nähtäisi kuukausiin niin ei auta:/ Vituttaa:( Ei ole mun tyyppinen noin niinkuin vakavaan suhteeseen, toisin kuin mieheni. Mutta kun vaan haluan sitä niin paljon etten kestä. Sitten kun nähdään niin en mä vaan voi olla niinkuin ei mitään. Ja kun ei tämä suhde mieheenikään ole ollut ihan ongelmaton niin tulee vaan mieleen välillä että entä jos sittenkin tää toinen onkin oikeempi. Vaikka järkisyillä ei ole ja miestänikin kuitenkin haluan ja rakastan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä