Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että välillä haluan erota ja sitten taas en?

Vierailija
11.09.2012 |

Aina kun poikaystävä on inhottava alan miettimään millaista elämä olisi ilman häntä. Että en halua tuota miestä mun elämään. Sitten taas kun mies on mukava, unohdan eroajatukset. En tiedä kumpaan tunteeseen pitäisi luottaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se normaalia ole. Hyvässä parisuhteessa ei tule edes mieleen pohtia, millaista elämä olisi ilman toista.

Ensinnäkin jo pelkästään tuo, että välillä poikaystävä on inhottava ja välillä mukava, on tosi huono ennuste.

Kuulostaa samalta mitä minulla oli exän kanssa. Erottiin lopulta vuosien ajoittaisten eropohdintojen jälkeen, ja vasta oikeastaan todella eron jälkeen tajusinkin, miten paskassa suhteessa olin ollut. Tämänhetkisessä hyvässä suhteessa ei ole todellakaan käynyt edes mielessä haluta erota missään vaiheessa.

Vierailija
2/3 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oltu yhdessä vaikkapa 25 vuotta, yleensä mukaan mahtuu erämaa-aikojakin. Minusta ainakin on ihan normaalia, ettei ole tasaisen onnellinen vuodesta toiseen. Kriisejä saattaa tulla useitakin pitkän liiton aikana. Lähennytään ja etäännytään. Olen jostain lukenut, että tällainen on täysin normaalia ja odotettavaakin, eikä voi olettaa parisuhteen olevan koko ajan tasaisen tukevalla pohjalla. Eroajatukset ovat sitten nekin eri asia kuin että alkaisi toteuttaa niitä. Eroajatus saattaa vain helpottaa hetkellisesti, antaa itselleen luvan päästä pois ikävästä tilanteesta, mutta toteuttaminen onkin sitten jo ihan toinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oltu yhdessä vaikkapa 25 vuotta, yleensä mukaan mahtuu erämaa-aikojakin. Minusta ainakin on ihan normaalia, ettei ole tasaisen onnellinen vuodesta toiseen. Kriisejä saattaa tulla useitakin pitkän liiton aikana. Lähennytään ja etäännytään. Olen jostain lukenut, että tällainen on täysin normaalia ja odotettavaakin, eikä voi olettaa parisuhteen olevan koko ajan tasaisen tukevalla pohjalla. Eroajatukset ovat sitten nekin eri asia kuin että alkaisi toteuttaa niitä. Eroajatus saattaa vain helpottaa hetkellisesti, antaa itselleen luvan päästä pois ikävästä tilanteesta, mutta toteuttaminen onkin sitten jo ihan toinen juttu.

Uituttava tuo kakkosen vastaus jo senkin takia, ettei elämä nyt keskimäärin ihmisillä olen jotain pumpulihöttöä, joten kyllä, minusta on normaalia (määrittele normaali, av:n tekotäydellinen epärealistinen minäminäonnenhehkutuspaska ei sitten kelpaa vastaukseksi) ajatella eroa välillä ja sitten on normaalia sekin, että päästään taas parempaan vaiheeseen, eikä halutakaan erota. On normaalia tuntea tunteita, käydä läpi kriisejä, olla välillä onneton, välillä onnellinen, välillä tylsistynyt välillä elämännosteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi