Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen nännit naisen silmissä

Vierailija
10.09.2012 |

Sehän on tunnettu tosiasia, että jos naisella paistavat nännit paidan läpi niin se on miehen mielestä mukavaa, hieman jopa kiihottavaa.

Nyt kysynkin teiltä arvon naiset, entä jos tilanne on toisin päin eli miehen t-paita tms on sen verran ohut ja keli kylmä, että miehen nännit, vaikka ne naisten vastaaviin verrattuna tietenkin tosi pienet ovatkin, erottuvat paidan läpi. Millaisia ajatuksia se herättää vaiherättääkö mitään?

En nyt aio paljastella, mutta tällainen vahinko pääsi ulkoillessa käymään. Liikkeelle lähdettyäni hoksasin, että vähän näyttää läpi näkyvän mutta menkööt. Kun matkalla törmäsin erääseen puolituttuun naiseen, hän oli hieman oudon oloinen, mutta ei hänellä ollut kiire poiskaan juttusilta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiihottaa nähdä miesten nännit paidan läpi. Mieleen tulee heti kyseinen mies alastomana, joten siinä on se juttu.

Lisätään vielä, että olen ihan hetero nainen, eivätkä naisten paidan läpi näkyvät nännit kiihota tippaakaan.

Vierailija
2/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ne rintalihakset, hartiat ja käsivarret mitkä kiihottaa! Jos on sellainen paita, josta nännit näkyy läpi, piirtyvät kaikki lihakset myös herkullisesti esille. Jos ruumiinrakenne on huonoryhtinen ja hintelä, niin silloin kyllä ei ole "paljastelusta" mitään etua.

Pelkät nännit löysän paidan alta töröttäessä näyttävät lähinnä tyhmiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein ainakaan minussa herätä mitään reaktioita. Katselenkin yleensä mieluimmin miesten etumuksia ja peppuja:)

Vierailija
4/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ne rintalihakset, hartiat ja käsivarret mitkä kiihottaa! Jos on sellainen paita, josta nännit näkyy läpi, piirtyvät kaikki lihakset myös herkullisesti esille. Jos ruumiinrakenne on huonoryhtinen ja hintelä, niin silloin kyllä ei ole "paljastelusta" mitään etua.

Yleensäkin kyllä sellainen ryhdikäs, miehekäs mies on ilo silmälle, vaikka mitä ois päällä. Esim. oma mieheni vanhassa ja rumassa urheilukerrastossaan, kun pääsee nautiskelemaan lihasten ääriviivoista pingottuneen paidan alla, oi oi... Tai tänä aamuna kun katselin erästä bussista edessäni astelevaa nuorta miestä, jolla oli päällä farkut ja tavallinen pusakkamallinen urheilutakki, että ei edes päässyt mikään erityisemmin piirtymään, mutta jo ryhdistä, itsensä kannattelusta ja liikkeistä näkyi, mikä atleetti oli kyseessä, niin pisti kyllä kummasti meikäläisenkin askeleeseen vauhtia, että pysyin perässä ja saatoin nautiskella tuon uroon selästä pidempään... =)

Vierailija
5/13 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen huomaa, mutta mitään seksuaalisviritteisiä ajatuksia se ei aiheuta.

Kohtuullisen neutraali näky kuitenkin.

T. Muuten erittäin helposti visuaalisista ärsykkeistä syttyvä N 24

Vierailija
6/13 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puolikovan kalun ääriviivojen kuultaminen housunpuntin läpi saa kyllä tämän tytön läven kosteaksi.

Vierailija
7/13 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nännien näkemisestä en tiedä, mutta olen huomannut niiden olevan joillakin miehilllä hyvin

kosketusherkät.Nykyisen miesystäväni nännit ovat niin herkät,että hän saa lähes heti orkut jos imen

niitä samalla kun runkkaan hänen kulliaan.

Vierailija
8/13 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä toisten miesten nännien näkeminen on neutraalia, mutta sen voin sanoa, että itsestä se kyllä tuntuu hieman jännittävältä ja seksuaaliselta, kun nännit kovenevat ja tietää että ne näkyvät tiukasta t-paidasta läpi. Seksin aikana niissä ei kuitenkaan erityisemmin tuntoa tai tuntemuksia ole, mutta juuri tuo vähän yllättäen tuleva nännien koveneminen syystä tai toisesta saa aikaan pienen värähdyksen haarovälin puolellakin.

Vierailija
9/13 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunoessa olen huomannut, että monilla miehillä ei ihosta nousevia nännejä ole ollenkaan. Mulla on herkät kunnon nännit, ja tykkään että nainen niitä puristelee tai suuteleekin. Miinuspuolena on se, että maratonharrastajana pitää nännit teipata etteivät mene verille:)

Vierailija
10/13 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keski-ikäinen, treenattu ja hoikka mies. Olen käyttänyt sähköistä rintapumppua ja muita alipainejuttuja noin kahden vuoden ajan, ja saanut upeat, stimuloituna noin 3cm pitkät nännit, jotka ovat aivan älyttömän herkät. Vaimoni tykkää niistä todella paljon, ja koskettelee ja imee niitä usein. Se aiheuttaa valtavasti seksuaalista mielihyvää, välittömän erektion ja nopean tulemisen. Ja sitten joku sanoo että miehen nännit ovat hyödyttömät. Naisilla ja miehillä tämä on sama: jos nännejä ei ole ”treenattu”, ei niissä kauheasti tuntoa olekaan.

Joudun usein teippaamaan nännini piiloon, koska pitkät päällä ne huomatqan kaukaa. Tosin nyt kesällä olen antanut ihmisten tuijotella rauhassa esim. uimarannalla. Mutta kaikki tämä on helposti sen arvoista - ikinä en palaisi takaisin aikaan jolloin en tuntenut niissä mitään!

Vierailija
11/13 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kiihota.

Sängyssä olis upeeta jos miehellä olis herkät nännit.

Vierailija
12/13 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä ole erityistä kiinnostusta tuijottaa vieraiden miesten nännejä.

Oman mieheni nännit tulevat kosketuksestani kivikovaksi. Ja kyllä tykkään niitä pyöritellä sormillani ja joskus suullani.

Vierailija
13/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika etäällä saa silmät olla toisistaan että nännit olis silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi