Ai, milloin ehtii harrastamaan seksiä?
Joku pienten lasten äiti täällä kyseli.
Aina ehtii, eihän siihen tuntitolkulla tarvitse aikaa varata. Kyse on kyllä siitä, että haluaako.
Vaikka olisin väsynytkin, niin kyllä, haluan seksiä. Monta kertaa viikossa. Sehän on helposti vain vartti tai puoli tuntia - ja sen jälkeen on tosi hyvä olo.
Itselläni kolme pientä lasta, alle kouluikäisiä. Enkä kyllä ole ikinä liian väsynyt seksiin.
Kommentit (14)
Pikapanot eivät innosta, en saa niistä mitään irti. Lapset menevät nukkumaan 20-21, minä ja mies noin 22. Yleensä ollaan tuossa vaiheessa jo totaalisen väsyneitä. Seksi on todellakin viimeisenä mielessä. Sama rytmi on myös viikonloppuisin.
Onneksi lapset menevät aika usein siskolleni yökylään, joten silloin saadaan aivan rauhassa pitää hauskaa.
Ei minusta vaan.
Puoleen tuntiin ehtii esileikit puolin ja toisin ja kunnon rakastelun.
nyt teini-ikäisiä, ovat olleet myös pieniä. Ja aina on löytynyt aikaa seksille, niin pikapanoille kuin pitkille sessioille.
Mä oon vakaasti sitä mieltä että ajanpuute on tekosyy olla harrastamatta seksiä.
Ei minusta vaan.
Puoleen tuntiin ehtii esileikit puolin ja toisin ja kunnon rakastelun.
Meillä esileikit pelkästään kestävät tuon puoli tuntia.
Taidat olla niitä pirttihirmupihtareita, joka toteaa joka asiaan että ME ei tykätä pikapanoista ja ME ei sitä ja ME ri tätä ja mies nyökkäilee lammasmaisesti vieressä ja runkkaa vessassa naapurin rouvasta haaveillen.
Taidat olla niitä pirttihirmupihtareita, joka toteaa joka asiaan että ME ei tykätä pikapanoista ja ME ei sitä ja ME ri tätä ja mies nyökkäilee lammasmaisesti vieressä ja runkkaa vessassa naapurin rouvasta haaveillen.
Sanoin, että MINÄ en pidä pikapanoista. En ole miehestä puhunut mitään.
Siinäpä runkkailee ja miettii naapurin kahdenkymppistä rouvaa.
Muuten jää av:n uusimmat avaukset lukematta.
Meillä on teini ja leikki-ikäinen.
Teini valvoo iltaisin ja leikki-ikäinen aamusta.
Lisäksi meidän kämppä on niin tyhmästi suuniteltu että kaksi makkaria on vierekkäin, eli meidän ja teinin. Seinät on tosi ohuet.
Lopputulos on että aina kun teini on kotona ei voi harrastaa mitään.
Kunnon seksi kestää useamman tunnin, tavallinenkin kerta vähintään tunnin. Ei siis tule pikkulapsiperheessä kovin usein harrastettua, kun ei ole noille aikaa.
kerkeishän sitä,jos ois vaan ukolla haluja. :(
Sanoin, että MINÄ en pidä pikapanoista. En ole miehestä puhunut mitään.
Siinäpä runkkailee ja miettii naapurin kahdenkymppistä rouvaa.
Miehes olis taatusti onnellinen niistä pikaisistakin.
Tolleen niitä pettämistarinoita tulee...
Ja ongelmana se, että kun teini valvoo, niin vauva nukkuu ja toisinpäin. Eli ei oikein ole sellaista aikaa, että molemmat lapset olisivat unten mailla ja aikuiset saisivat olla rauhassa.
Meillä 4 v valvoo 11 asti illalla ja minä menen nukkumaan klo 10. Menee käytännön toteutus hankalaksi vaikka haluja on molemmilla :) Mutta aikaansa kutakin, vaikka välillä turhauttaakin.
Ei ne valvo puoleen yöhön, kuten teinit! En mä ainakaan jaksa valvoa siihen asti ja sitten alkaa tehdä jotain.