Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies ei ala löytää töitä...

Vierailija
10.09.2012 |

niin mitä mä sitten teen? Masentavaa. Haluaisi tehdä töitä, mutta ei vaan ole onnistanut tai sitten työsuhteet eivät ole kestäneet. Ehdotuksia ja asiallisia, kiitos. Toistahan ei voi muuttaa, mutta jos tilanne ei muutu niin jotain apua tässä sitten tarvittaisiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon kyllä avautunut neuvolassa, mm. vanhimman lapsen sairauden aiheuttamasta stressistä, eikä mitään kamalaa tapahtunut. Että tuskin se haittaa vaikka siellä asiasta mainitset.

Vierailija
2/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jospa sitten uskaltaisi neuvolassa mainita". Tän palstan mukaan vaan siellä ei kannattaisi paljastaa pienintäkään ongelmaa, mistä nyt en oikeesti ole edes samaa mieltä. Jotain varhaista puuttumista tai tukea, olisikohan sellaista jossain tarjolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako miehesi pilkkusäännöt ja onko osannut ilmaista vahvuutensa kirjallisesti? Oikolue/korjaa tarvittaessa ehdottomasti miehen hakemukset! Jos väittää, ettei ole paikkoja, katsokaa yhdessä. Saattaa vain olla, että miehesi itsetunto on niin matalalla, ettei hän kehtaa hakea oikein mihinkään. Pidä huoli miehen päivärytmistä ja ravitsemuksesta ja kehu monesti päivässä miehen muita taitoja. Kehut tulevat nyt tarpeeseen! Koko ajan pitää olla matoa koukussa tai työttömyys uhkaa pitkittyä.5

Vierailija
4/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä mä sitten teen? Masentavaa. Haluaisi tehdä töitä, mutta ei vaan ole onnistanut tai sitten työsuhteet eivät ole kestäneet. Ehdotuksia ja asiallisia, kiitos. Toistahan ei voi muuttaa, mutta jos tilanne ei muutu niin jotain apua tässä sitten tarvittaisiin.

niin vika on kyllä sun ukossa. Valitettavasti.

Vierailija
5/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vika on kyllä sun ukossa. Valitettavasti.

Laitin aloituksen ihan, koska haluaisin tietää, onko muita vaihtoehtoja. Voisiko mies hakea jostain itselleen esim. apua ja mistäpä kannattaisi aloittaa. En nyt kaipaa toisen luuseriksi nimittelyä muutaman lauseen perusteella.

Vierailija
6/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin työkkäri. Sieltä kannattaa aloittaa.

Vierailija
7/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin myös, että uskallanko mainita neuvolassa tämän asian stressaavan mua? Kaikkihan täällä tietävät mitä kauheuksia siitä seuraa, jos neuvolassa raottaa perheessä olevan ongelmia. Tulot tulevat laskemaan lähikuukausina roimasti.

Työkkärikään ei taida olla väärä osoite. Onko nykyään jotain tukityöllisyyspaikkoja, jos työttömyys on pitkittynyt? En oikein tiedä, mitä kaikkea työkkärit tarjoavat asiakkailleen, kun ei ole itse tarvinnut siellä asioida aikoihin ja toivon, ettei tarvitse tulevaisuudessakaan. Mies tietysti itse menee ja ottaa asiat puheeksi. Tällä hetkellä on sentään kurssilla, mikä ihan positiivista.