Mitkä on ne työt joita kukaan ei halua tehdä
Meillä on auki työpaikka firmassa eikä yhtään hakijaa. Mikä voisi olla syynä?
Kommentit (19)
Jos se on lehtimyyntiä niin noutanks!
Jos on tulospalkkaus ja myyntityö, niin ei voi mitään, ketään ei kiinnosta, kun työllä on oikeasti elätettävä itse!
Kukaan ei tule töihin, jos palkalla ei tule elämään. Tämä on fakta. Samoin kuin se, että jos palkka on tarpeeksi hyvä, ihmiset lapioivat vaikka paskaa.
Eli kerropa AP nyt rehellisesti miten palkkaus lasketaan ja mitä sillä oikeasti tienaa. Onnko säännöllinen kuukausipalkka, eikä mikään tulospalkkaus... (tai joku ihme säälikuukausipalkka tyyliin 150 euroa + myyntiprovisiot)
olette tiedottaneet paikasta?
Yleensä ongelmana on huonot tai epäselvästi ilmoitetut työehdot. Jos palkka on hyvin lähellä yleistä työmarkkinatukea, niin homma ei välttämättä kiinnosta.
Oscar.
huitsinnevadassa, epäselvä työpaikkailmoitus jne.
Mutta kerro nyt ekana mistä alasta on kyse, se varmaan selvittää paljon.
Jos on vaikka viemäreiden putsaaja niin veikkaan ettei paljon hakijoita ole.
Työpaikkailmoitus on monessa paikassa. Käytämme ulkopuolisia rekry-yhtiöitä.Ilmoitus ei ole epäselvä, sen ovat laatineet alan ammattilaiset. Firma on PK-seudulla hyvien liikenneyhteyksien varrella, bussit menevät ihan portilta.Firma ei ole vasta perustettu mutta ei mikään 100-vuotias konkarikaan.Työ on siistiä toimistotyötä 8-16 kokoaikainen ja vakituinen työsuhde.Firmalla on ihan normaali maine, ei skandaaleja eikä olla konkurssikypsiä.
Haluaisin tietää miksi nyt puhutaan että on kauhea työttömyys ja niin edespäin ja sitten kukaan ei hae normaalia työpaikkaa.
Millaista koulutusta vaaditte? Onko palkka kilpailukykyinen?
Jos mun muusikkoveli voi tehdä sitä työtä niin saisko se sen paikan? ;)
Työpaikkailmoitus on monessa paikassa. Käytämme ulkopuolisia rekry-yhtiöitä.Ilmoitus ei ole epäselvä, sen ovat laatineet alan ammattilaiset. Firma on PK-seudulla hyvien liikenneyhteyksien varrella, bussit menevät ihan portilta.Firma ei ole vasta perustettu mutta ei mikään 100-vuotias konkarikaan.Työ on siistiä toimistotyötä 8-16 kokoaikainen ja vakituinen työsuhde.Firmalla on ihan normaali maine, ei skandaaleja eikä olla konkurssikypsiä.
Haluaisin tietää miksi nyt puhutaan että on kauhea työttömyys ja niin edespäin ja sitten kukaan ei hae normaalia työpaikkaa.
Jos saa esim. 2000 euroa, niin ei kukaan pk-seudulta hae tuolla palkalla työtä. Se on liian pieni elättämään perhettä tai edes yksin asuvaa, mutta toisaalta sen verran iso palkka että jos työpaikan ottaa, menettää kaikki tuet. Nostakaa palkka kunnolliseksi ja saatte varmasti hakijoita.
palkka on tietty sopimuksen mukaan, meillä ei ole ollenkaan huonot palkat.Mitään palkkaa ei ole ehdotettu ilmotuksissa eikä kukaan ole edes kysellyt tätä paikkaa eikä näinollen myöskään palkasta ole päästy neuvottelemaan.
Millaista koulutusta vaaditte? Onko palkka kilpailukykyinen?
Jos mun muusikkoveli voi tehdä sitä työtä niin saisko se sen paikan? ;)
Se on työelämästä vieraantunut hörhö jolla ei ole alkeellisintakaan käsitystä työajoista ja siitä, että joku asia pitäisi tehdä määräajassa valmiiksi. Unohtakaa tuollaiset poppikoneen käyttäjät.
palkka on tietty sopimuksen mukaan, meillä ei ole ollenkaan huonot palkat.Mitään palkkaa ei ole ehdotettu ilmotuksissa eikä kukaan ole edes kysellyt tätä paikkaa eikä näinollen myöskään palkasta ole päästy neuvottelemaan.
niitä ulkopuolisia ilmoituksen laatijoita! On epäilyttävää jos palkkaa ei ole edes mainittu.
Ei se ole hörhö vaan tosi kiltti, hirmu ihana ja hyvän näköinenkin! Työajaksi sille ehkä sopisi kuitnekin paremmin iltakahdeksasta aamuneljään... Miten ap olisi?
Se on työelämästä vieraantunut hörhö jolla ei ole alkeellisintakaan käsitystä työajoista ja siitä, että joku asia pitäisi tehdä määräajassa valmiiksi. Unohtakaa tuollaiset poppikoneen käyttäjät.
[/quote]
Pitäisi olla hieman matemaattisia taitoja kuitenkin.
Muusikolle ei käy, tai en tiedä.Riippuu niin muusikosta.
Eikä ole myöskään puhelintyötä eli soittelua tuntemattomiin numeroihin.
En ole kovin monessa nähnyt palkkaa paitsi tietysti virkamiesten työpaikoissa.
Palkkaa ei voi ääneen kertoa, ei edes osapuilleen. Työn sisältöä ei voi paljastaa eikä juurikaan mitä osaamista työn tekeminen edellyttää. Jos ilmoitus on ollut samanlaista epämääräistä vihjailua työn laadusta ja sisällöstä eikä hiiskaustakaan palkasta niin siinä sulle ap vastaus.
Ei mua ainakaan kiinnostaisi pätkääkään.
Palkkaa ei voi ääneen kertoa, ei edes osapuilleen. Työn sisältöä ei voi paljastaa eikä juurikaan mitä osaamista työn tekeminen edellyttää. Jos ilmoitus on ollut samanlaista epämääräistä vihjailua työn laadusta ja sisällöstä eikä hiiskaustakaan palkasta niin siinä sulle ap vastaus.
Ei mua ainakaan kiinnostaisi pätkääkään.
pahoja epäilyksiä.
On epäilyttävää jos palkkaa ei ole edes mainittu.
niin mielestäni hyvin harvoin palkkoja ilmoitetaan. Tuntuu välillä, että niitä näkee vain, jos on virasta kyse. Yksityisten firmojen ilmoituksissa usein lukee jotain "sopimuksen mukaan" tms.
Ap:n teksti vaikuttaa provolta. Voisi kai sen firman mainita täällä, jos niin kova tarve on joku palkata. Nyt tulee sellainen tunne, että ap haluaa valheellisesti osoittaa, että vaikka kyseinen firma palkkoineen on superhyvä, niin se ei kelpaa, koska ihmiset ovat työtä vieroksuvaa sakkia.
Ai, pitääkö palkasta kertoa En ole kovin monessa nähnyt palkkaa paitsi tietysti virkamiesten työpaikoissa.
joita olen itse hakenut, palkka on yleensä ilmoitettu tai sitten on pyydetty liittämään hakemukseen oma palkkatoivomus. Ilmoituksissa ovat vähemmistönä ne, joissa raha-asioita ei mitenkään mainita. Riippuu tosiaan varmaan alasta.
Sain kuitenkin paljon tietoa siitä mikä on pielessä. Eli palkka on tietysti se asia josta kaikki kiikastaa ja koska sitä ei ole mainittu kaikki luulevat että palkka on surkea.
Monet eivät viitsi kysellä palkasta koska se vaikuttaa huonolta työhönotossa ja eihän monet sitä silti kerro. Itse hakisin kaikkia mahdollisia työpaikkoja ja laittaisin oman palkkatoiveeni olkoon sitten kuinka pielessä vaan.
Mä etsin juuri tuonlaista työtä! Palkka saa olla vaikka 1700e niin lähden heti! Teen tällä hetkellä myynti/turva/konttoritöitä suuren kauppaketjun liikkeessä (30h viikko työsopimus). Olen vuodesta 2006 hakenut päivätyötä sitä saamatta. Taustat kunnossa ja kokemusta myös vaativasta logistiikkatyöstä! Tässä näkee ettei todellakaan kohtaa työt ja työntekijät, pistipä oikeen vihaksi! Kumpa tietäisin mikä on se auki oleva paikka jota tässä kuvaillaan.