Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niih. Plussaa tuli. Neljättä pukkaa..

Vierailija
10.09.2012 |

Kauhunsekavin tuntein, mutta aika onnellinen :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä minäkin täällä odottelen :) Vielä monta kk edessä.

Vierailija
2/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin neljäs toiveissa, mutta mies suostuu vasta kun nuorin on vähän vanhempi (nyt vasta 2v). Sitten olen jo kyllä itse 39 mutta ei se silloinkaan vielä myöhäistä ole....

ap kuinka vanha olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotias.. Ja ikäeroa tulee vuosi ja kahdeksan kuukautta tähän pienimpään. Vähän jännittää, miten tulee menemään.

Vierailija
4/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten olisi samassa tilanteessa.

Minipillereiden väli vähän venähti unohduksessa enkä halua ottaa riskiä, sillä sain just uuden mahtavan työpaikan. Ja olen jo 40v.

Onnea sinne.

Vierailija
5/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotias.. Ja ikäeroa tulee vuosi ja kahdeksan kuukautta tähän pienimpään. Vähän jännittää, miten tulee menemään.

Kun kerran jo tässä vaiheessa ymmärrät ajatella käytännön asioita, etkä vaan elele pilvilinnoissa miettien kuinka se nelonenkin menee vaan siinä sivussa!

Vierailija
6/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä nuorimpien ikäero 1v10kk, itseasiassa nytkin kolmannen ja neljännen välille tulee sama ikäero. :)

t.2

Vierailija
7/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nelkulle pidettiin juuri 2 v-synttärit.

Olen 43v.

Vierailija
8/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans toiveissa neljäs lapsi, pienin nyt 8 kk...mulla ikää 36v.:)Saas nähdä onnistuuko tässä kuussa. Voiko muuten pillereiden ehkäisy pettää, oletteko kuulleet? Kaverilla ilm. kävi niin, lapsille tulee väliä tasan 1v.

Vierailija
9/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tännekin. Meille tulee seitemäs. Yököttää ja pyörryttää. Ikäeroa edelliseen tulee 1 v 6 kk.

Vierailija
10/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen suorastaan kateellinen, että ihmiset uskaltaa ja saa noin monta lasta! Itellä meni kakkosen kohdalla jo kaikki niin pieleen raskaudessa ja pikkuvauva-aikana (kuukausia sairaalassa me molemmat, nyt kuitenkin terveitä), että haaveilut suurperheestä on katkolla. Pointtina mulla tässä lähinnä se, että nauti! :)

Vierailija
11/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepas ihania :)

Vierailija
12/12 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekai te lapsia sen vuoksi hanki, ettei tarvitisisi töihin mennä? Ja turha selittää, että lasten hoitaminen on työtä. Tiedän sen oikein hyvin, mutta tunnen myös ihmisiä, jotka hankkivat laiskuuttaan lapsia, että saisivat lorvailla vain kotonaan ja mies kantaa leivän taloon. Näitä naisia löytyy kuitenkin aika paljon. Lessut ovat sitten asia erikseen. Heillä lapsen tulo menee yleensä aina miehen halujen mukaan ja 5. lapsen jälkeen se on pelkkää pakkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän