*Sisunaisten syyskuu*
Kokeillaas taas..josko jo nytkesän mentyä lopullisesti porukka sisuuntuis taas ja innostuis laihduttelemaan kesän kiloja pois ja siinä samalla tietty jutustelemaan täällä keräten ja jakaen tsemppiä ;)!
Mulla ei oo sujunut myöskään ihan sata lasissa, mutta ei oo kyllä mennyt ihan päin männikköäkään, tänään tas päätin, että nyt se sisuvaihde on löydyttävä ja näistä kaameista läskeistä on päästävä eroon eli tänään se alkakoon.. köriksen "kitu-kuuri" ;D!!
Tulkaahan muutkin kirjuuttelemaan..
Tsemppiä kaikille ja mukavaa viikkoa toivottelee köris
Kommentit (8)
Täällä sujuu hyvin,mutta siellä vissiin ei,kun et mitään kirjoitella uskalla ;D??
Kattelin noita mun aiempia viestejä ja huomasin, et välejä puuttuu paljon..meillä temppuilee tuo välilyönti jaaina ei huomaa korjata kaikkea ;)!
Mulla on huomenna viikko takana uutta keveetä elämää ja mallikkaasti on sujunut..yhtään repsahdustaei oo tullut,vaikka toiset on syöneet heset, karkkia, munkkeja yms.
Fiilis on vallan mahtava!!
köris
mutta tän laitan vielä ja toivon tietysti kovasti muitakin kirjoittelemaan,mutta tuskin toiveisiini vastataankumminkaan eli siinä tapauksessa myös minä lopetan tän yksinpuhelun:(!
Mulla kuitenkin nyt eka viikko takana ja vaaka näytti 88,4kg eli sehän on 3,3kg vähempi mitä viime tiistaina!Niin hienoo, et tiukkiksella olo tuotti tuloksiakin..tästä jatketaan kohti tavotteita :)!!
Ilmottaudun mukaan tiukkikselle.
Oon yrittänyt laihduttaa 3vk "terveellisellä" ruokavaliolla ja vähentäen syömistä jne, ja luulin että edistyy hyvin. Vaaka on rikki kotona, mutta mittanauha sanoi, että 5cm on vatsasta hävinnyt turvotusta, tosin se vaihtelee, eli iltaisin saattaa olla että on ihan samat lukemat kuin alussa.
Eilen oli huiput, vaaka näytti +3kg lähtölukemiin!!
Kyllä masentaa, nyt ajattelin tästä päivästä lähtien uutta vanhaa luotettavaa metodia eli
painonvartijoitten pointseja. Harmi, kun materiaali on hukku, ja täytyy vaan muistella.
On mulla onneks points-laskuri tallessa. Ja jotain kalentereita, josta saa vähän osvittaa, miten ne pisteet menikään.
Mitat on nyt 168, 80kg, eli ainakin 10kg pitäisi saada pois. Juoksua harrastin aiemmin, mutta nyt tuntuu että painoa on sen verran, että onnistuu vaan kävely ja sellainen rauhallisempi. Kiinteyttävää jumppaa harrastaisin kotona, mutta sekin tuntuu ajatuksena, että pitäisi ensin saada se 10kg pois, ja sitten vasta läskien alta lihakset alkais paljastua.
Mutta nyt on pakko yrittää! Paino kahen lapsen jälkeen kumma kyllä keskittyy lähinnä tuohon vatsaan, näytän kuin olisin ainakin 5:llä kuulla raskaana ja kaikki kyselee alinomaa, että oonko raskaana.
Meillä on kyllä ollut oikeinkin toimiva porukka tässä jo vuosia,mutta nyt ei näköjään ketään olekaan enää sisukas eli onpa mukava saada seuraa :)!!
Se on hienoa,että senttejä on lähtenyt..voisko lisäkilot johtua naistenvaivoista,turhan suolaisesta ruuasta tms.?Pointsit on kyllä toimivat,kunhan niitä jaksaa vaan kiltisti koko aika laskea..mä olen niillä joskus 12,5kg tiputtanut,mutta nykyisin elämä tuntuu niin kiireiseltä muutenkin,etten jaksa pisteitä miettiä ja siksi mä karsin herkut ja turhat hiilarit mieluummin..koen sen helpommaksi tällä hetkellä :), mutta kukin tyylillään..tsemppiä!!Mulla kans liki kaikki läski tuossa maharöllyssä ja oonkin monesti sanonut, et taitaisin olla ihan tyytyväinen itseeni,kun sen saisin pois,mutta se kun ei niin vaan lähdekään :/!!
Nyt tarttee lähtee tuonne kaatosateeseen ja hammaslääkäriin..voi kääks :(!!
köris
Oli teidän kirjoituksista jo aikaa, mutta toivottavasti ette ole luovuttaneet kuitenkaan.
Mulla meni loppukesä hyvin, mutta olen aika varma, että muutama kilo on hiipinyt takaisin. Luulen, että ylipainon puolella saatan taas juuri ja juuri olla. Raja kulkee mulla aika lailla 72 kilossa.
Työt vie ihan hulluna aikaa ja voimia. Toivottavasti näin ei jatku vuodesta toiseen. Siksi en kyllä ole kyennyt liikkumaan enkä oikein syömisiä miettimään. Mutta kyllä pitäisi ryhdistäytyä. 2,5 viikon kuluttua on syysloma meneillään, ja silloin olemme palanneet reissusta. Tällä välin koitan kerätä motivaatiota, ja miettiä, mistä löytyisi edes vähän aikaa liikkumiselle, vaikka edes haravoinnille. Muuten en varmaan jaksa henkisestikään tätä talvea. Ja koitan tässä välissäkin käydä ainakin kerran kirjoittelemassa ja lukemassa.
Toivottavasti vielä vastailette.
Pihlis
Täällä sujuu ihan kivasti,mutta mullakin työtahti niin uuvuttava tällä hetkellä, että liikkumiset jääneet ihan liian vähiin..silti oon tyytyväinen,kun oon pysynyt aikaslailla hyvin ruodussa..vaaka näyttää kyllä menkkaturvotuksineen plussaa, mutta eiköhän ne lähde turvotusten myötä kun nyt vaan pysyn tiukkana ;)!!
köris
Mätäytin eilen 35v ja päätin,ettäkun oon 36v niin olen huomattavasti lähempänä80kg kuin 90kg ja mieluusti allekin eli tänään uusi alku puhtaalta pöydältä ja paino 91.7kg :(!!
Onko meitä sisunaisia enää täällä yhtään??Kovasti aloitusviesti lukijoita on saanut ;),muttei yhtään kirjoitusta eli koittakaahan neitokaiset sisuuntua nyt sitten,jotta saadaan taas keskustelut käyntiin ja tsempit päällensä..myös uudet ovat lämpimästi tervetulleita :)!!
Mukavaa viikkoa toivotellen köris