Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

auttakaa kiltit! toimeentulo/asumistukiasiaa jne.

Vierailija
10.09.2012 |

Muutettiin viime helmikuussa espoosta kirkkonummelle. miehen nimissä kämppä, eli itse asun epävirallisesti tässä ja olen siis "koditon". nyt haikailemme jo takaisin espooseen. suunnittelimme toistaiseksi hommaavamme omat yksiöt. itse menisin jonnekkin harjoittelemaan työmarkkinatuella ja toivottavasti tammikuussa opiskelemaan. mies on sairaseläkeellä eli raha-asiat kunnossa. mistä minä lähtisin liikkeelle? sossuunko aika että saisi jotain rahaa ja asunnon vai miten? olen yrittänyt etsiä vastauksia netistä, mutta tottakai ei voikkaan löytyä yhtä vastausta vaan rahallisesti asiat menevät kovin yksilöllisesti.tietääkö joku paljonko sosiaalitoimi auttaa espoossa vuokran maksussa? tai siis mikä se määrä on? todella epäselvää tekstiä, mutta arvostaisin tuhannesti jos joku pystyisi auttamaan mua näissä asioissa. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän Kelalta saa asumistukea ja soskusta toimeentulotukea, mutta kaikki riippuu sun omista tuloista ja menoista.

Kannattaa ensin hommata se kämppä ja sitten miettiä muuta

Vierailija
2/3 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvät suunnitelmat.

Joko opiskelupaikka on selvillä? Sitten vaan hakemusta espoonkruunulle, ja kun saat ehdotuksen asunnosta sen kanssa kelaan... Kyllä ne neuvoo.

Kelan asiakaspalvelijat on ihania, sanokaa mitä sanotte. Mutta ne eivät tee niitä päätöksiä, vaan ne veemäiset pilkunnussijapersoonat on siellä sen ihanan myötätuntoisen muurin takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen nyt syksyllä yhteishaussa opiskelemaan. Jos en pääse niin jatkan harjoittelupaikoissa pidempään kuin tammikuuhun. Joo ja oikeassa olet kelan työntekijöiden suhteen. Munkin mielestä ne on ihan tosi jees. :) ja kiitos avusta!