Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riidat + kutsuminen häihin?

Vierailija
10.09.2012 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että kuinka vapaata häihin kutsuminen on? Saako jättää ihmisiä kutsumatta sillä perusteella ettei hääpari tule heidän kanssaan juttuun?

Meillä on vähän ongelmallinen tilanne kun yhdellä sukulaisella on puoliso, joka suoraan sanottuna myrkyttää kaikkien muiden elintilan juoruilulla, valheilla ja muuten vain olemalla naama näkkärillä aina ja kaikkiala. Hänen puolisonsa on siis sukua ja ihan hyvä tyyppi, hänet voisimme kutsuakin.

Mitä tehdä kun tietää että tuo henkilö ei osaa käyttäytyä edes muiden juhlissa (kokemusta on...), vaikka todennäköisesti tulistuu kahta kauheammin jos kutsu jää saamatta..?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voihan olla että kyseinen puoliso ei edes haluaisi kutsua teiltä?

Jos siksi on naama näkkärillä kun joutuu tulemaan juhliin mihin ei edes halua?

Vierailija
2/5 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voihan olla että kyseinen puoliso ei edes haluaisi kutsua teiltä?

Jos siksi on naama näkkärillä kun joutuu tulemaan juhliin mihin ei edes halua?

Henkilö itse nimittäin tunkee ihan "mielellään" kaikkiin kissanristiäisiin, jopa kutsumatta. Tätä pelkään nytkin. Pakko on olla esillä ja päteä joka paikassa, haluttiin häntä sinne tai ei. Moista draamakuningatarta en kuitenkaan omissa juhlissani kovin mielelläni katselisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kukaan järkevä kutsu VAIN toista.

Oikeasti: he on yhdessä joten jotain hyvää hänessä on? Jos lakkaisit itse tuon kyyläämisen ja kontrolloimisen? Anna ihmisien olla mitä ne on.

Miksi sillä olisi naama näkkärillä häissä? Ehkä sitä joku kohtelee huonosti tai osoittaa muuten ettei tästä välitä?

Onko sinulle tullut mieleen että sinä saatat itse olla syyllinen siihen miksi juttu teillä ei vaan toimi?

Yksihän siihen riitaan tarvitaan?

Vierailija
4/5 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli haukkunut minua selkäni takana ja puhunut muutenkin pahaa. Ihan sama minulle loukkaantuivatko vai ei. Minusta kenenkään ei ole "pakko" kutsua häihinsä ketään.

Vierailija
5/5 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kukaan järkevä kutsu VAIN toista.

Oikeasti: he on yhdessä joten jotain hyvää hänessä on? Jos lakkaisit itse tuon kyyläämisen ja kontrolloimisen? Anna ihmisien olla mitä ne on.

Miksi sillä olisi naama näkkärillä häissä? Ehkä sitä joku kohtelee huonosti tai osoittaa muuten ettei tästä välitä?

Onko sinulle tullut mieleen että sinä saatat itse olla syyllinen siihen miksi juttu teillä ei vaan toimi?

Yksihän siihen riitaan tarvitaan?

On ilmeisesti vaikea uskoa, että joku ihminen voi olla hankala vaikka hänelle ei olisi mitään tehty? Riitaa siis ei suoranaisesti ole ollut, en vain hyväksy hänen muiden ihmisten kyykyttämistä ja tästä syystä hän on kääntynyt minua vastaan. Eikä ongelma ole vain minulla vaan lähinnä miehen suvulla, jonka tekemisiin tuo nainen puttuu (pyytämättä) jatkuvasti. Kyylään ja kontrolloin? Kun ei tarvitse tehdä kumpaakaan kun kyseinen henkilö pitää aivan itse huolen että näkyy ja kuuluu sopimattomissakin paikoissa. Ihanko todella on kutsuttava vain kohteliaisuudesta skitsotkin tapaukset häihin koska sattuvat olemaan jonkun puolisoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi