Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammassärky

Vierailija
10.09.2012 |

Pari viikkoa sitten poistettiin kahdet viisaudenhampaat samalla ja tänään iltapäivällä aika paikkaukseen ja muuhun. Silti nyt tnään kipu on ollut ihan kamalaa. särkylääkkeitä olen maksimit syönyt eli enää ei uskalla ottaa edes yhtään. corsodyliä myös. Kipu on ihan järkyttävää. pitäisikö tässä lähteä päivystykseen yöllä kun en minä tänä yönä ole nukkumassa ja mikään ei auta, ei kuuma eikää kylmä enkä usko että hengissä selviän tuonne iltaäivään asti

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin eilen nukkukaanmennessä panacodia ja nukuinkin hyvin. yritin myös syödä mutta ei siitä oikein tullut mitään ja kaikki tulikin ylös. No tänään aamulla tulin kuuteen töihin niin pakko oli ottaa burana 800 että pystyy kivun kanssa olemaan. sama yrjösirkus on nyt jatkunut jo kaksi kertaa. voivatko nuo panacodit vaikuttaa niin paljon?

Vierailija
2/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen tyypillinen sivuvaikutus. Sehän vaikuttaa keskushermoston kautta. Kyllä se kipu alkaa helpottaa pikkuhiljaa, kun jh on aloitettu. Kokeile nyt vaan pelkällä buranalla. Jos alkaa poski turpoamaan, ota heti yhteys hammaslääkäriin.

Terkuin ap sama hml :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE siinä juuri on ongelma ettei normi burana pysy sisällä vaan kun sen yritän ottaa niin oksennus tulee :(

Vierailija
4/16 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkettä, paljonko? Onko ne viisurit kipeät vai mitkä? Mitä aiotaan tehdä? Eihän nyt yöllä kukaan päivystä.

T. Hml ulkomailta

Vierailija
5/16 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan käsikauppalääkkeitä eivätkä kyllä auta vaikka ristiin söisi. ei ole viisuri kipeä vaan ihan toinen hammas.. saisiko työterveydestä panacodia aamulla että selviäisi iltapäivään kun tuntuu et tähän kipuun pyörtyy

Vierailija
6/16 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ihan terveysasemalta normilääkäriltä? kun ei täm'n kivun kanssa pysty olemaan. äsken nukahdin 20 minuutiksi kun pyörryin kivusta. olen syönyt jääpaloja koko ajan ja corsodyliä käyttänyt. Paniikkikohtauskaan ei kaukana ole

Vierailija
7/16 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuitenkin täytyy saada tietää, mitä olet ottanut ja monelta ja oletko muuten terve. Ikä?

Vierailija
8/16 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ottanut iltakuudesta lähten paracetamolia ja ibubrofeiinia vuorotellen muutaman tunnin välein mutta yöllä en enää ole uskatlanut ottaa. ibumax 400 g noin 3 kertaa. viimeisen kello 1 ja para-tabs 00 mg 3 kertaa myöskin. eikkä mitään vaikutusta. täysin terv muuten olen ja 22 ikää. pelkäsin kuollakseni hammasläkäreta j nyt viimeisen kahden kuukauden ajan olen rohakaistunut ja käynyt kahden viikon välein hoitamassa hampaita ja nyt sitten tämä kipu tuli niin pahana etten ole nukkkunut ollenkaan.

Eli kello 1.30 otin viimeisen para-tabsin eli 500 mg

Vierailija
9/16 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa nyt jo 2kpl 400 mg ibuprofeenia ja 2 kpl 500 mg panadolia kaikki yhtäaikaa. Tuu kertomaan, auttoiko! Tämä on hyvä yhdistelmä kovaan hammassärkyyn. Voit uusia annoksen sitten puolenpäivän aikaan, jos on tarve.

Vierailija
10/16 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tuon samantien ja toivon todella että toimii, muuten soitan heti aamulla vaikka yksityiselle hammaslääkärille, koska ei tälläistä kipua kukaan kestä. kahdelta onneksi jo hammaslääkäri niin siellä päästää hampaaseen käsiksi. Tälläisen jälkeen haluaa vaan enemmän hoitaa hampaat kuntoon eikä pelätä sinne menoa.

Vierailija
11/16 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako lääkkeet lainkaan? Sulla on varmaan edessä juurihoito tai hampaan poisto.

Vierailija
12/16 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan :( siksi mietinkin wettä onko kahdeksalta soitettava lääkärille että saisi panacodia. juurihoito siihen on tulossa kun viimeksi oli jo puhe mutta en uskonut että menee näin pahaksi kahdessa viikossa

Vierailija
13/16 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa pitkittynyttä pelkoa tää oli, mutta olen silti ylpeä itsestäni että olen kaksi kuukautta sitten itseäni niskasta kiinni ottanut. Jos jotain omia hampaita vielä vanhempana säilyisi kuitenkin.

Vierailija
14/16 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sain ajan tunnin päähän terveyskeskukseen niinn siihen asti pitää kestää tätä kipua joka on ihan kamalaa.

Vierailija
15/16 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehtiin? Loppuiko kipu?

Vierailija
16/16 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

panacodia sain aamulla ja sillä jaksoin iltapäivälle hammaslääkäriin ja siellä aloitettiin juurihoito. Kipu on nyt aikamoinen mutta painetta ei enää tunnu. Ihanaa- odotan jo että otan illalla panacodia ja saan nukkua! kiitos neuvoista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi