Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaisiko monikulttuuriset ruoanlaittotapaamiset?

Vierailija
09.09.2012 |

Jos lähikoulullasi järjestettäisiin monikulttuurisia ruoanlaittotapahtumia, olisitko kiinnostunut osallistumaan yhdessä maahanmuuttajien kanssa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiinnostavaa olisi tutustua sekä maahanmuuttajiin että niiden ruokiin.

Vierailija
2/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki sitoutuvat laittamaan käsidesiä ennen ruoanlaittoa :)

Vierailija
4/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisin. En olisi kiinnostunut jos kaikki vaan tuovat omia rokiaan ja kaivellaan niitä huoneenlämmössä jne. Olen aika tarkka ruokahygieniasta. Mutta olen erittäin kiinnostunut ja vähän tällaisessa olen ollutkin mukana.

Vierailija
5/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa voi varsin hyvin syödä suomalaista ruokaa, ei tarvitse rahdata Aasiasta tonnikaupalla ruokaa vain siksi, että joku on muuttanut Suomeen ja haluaa elää täällä kuin kotimaassaan.

Vai onko tarkoitus syödä maissipuuroa ja heinäsirkkoja?

Vierailija
6/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin oppia laittamaan etenkin aasialaisen ja lähi-idän keittiön ruokia oikeaoppisesti. Mutta käytännössä, olen todella laiska osallistumaan ylipäätään mihinkään kursseille vapaa-ajalla joten haaveeksi taitaisi jäädä. Mutta idea on hyvä.

Vierailija
7/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olinkin afrikkalaisen ruoan illassa, se taisi olla jonkin kansalaisjärjestön touhuja. Mukava kokemus.

Vierailija
8/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tosiaan niin että joku olisi vähän kuin köksänopena ohjaamassa hommaa.

Vierailija
9/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisia ruokia. Karjalanpaisti, nakkikastike, joulukinkku, kalakukko, hernekeitto. Mutta eipä taida kelvata?

Vierailija
10/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aitoa monikulttuurisuutta olisi tehdä heille myös suomalaisia ruokia. Karjalanpaisti, nakkikastike, joulukinkku, kalakukko, hernekeitto. Mutta eipä taida kelvata?

että ei kelpaa?

Vierailija
11/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisia ruokia. Karjalanpaisti, nakkikastike, joulukinkku, kalakukko, hernekeitto. Mutta eipä taida kelvata?

No tämä ei kyllä sitten taas ainakaan itseäni kiinnosta, että menisin kokkaamaan jotain nakkikastiketta johonkin illanviettoon. Plääh!

Vierailija
12/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi nimenomaan joku järjestäjätaho, ruoat yms. hankittaisin keskitetysti. Teemat voisivat vaihdella.

Vierailija
13/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähtisin mukaan!!

Vierailija
14/14 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. persu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan