Kiinnostaisiko monikulttuuriset ruoanlaittotapaamiset?
Jos lähikoulullasi järjestettäisiin monikulttuurisia ruoanlaittotapahtumia, olisitko kiinnostunut osallistumaan yhdessä maahanmuuttajien kanssa?
Kommentit (14)
jos kaikki sitoutuvat laittamaan käsidesiä ennen ruoanlaittoa :)
Niin olisin. En olisi kiinnostunut jos kaikki vaan tuovat omia rokiaan ja kaivellaan niitä huoneenlämmössä jne. Olen aika tarkka ruokahygieniasta. Mutta olen erittäin kiinnostunut ja vähän tällaisessa olen ollutkin mukana.
Suomessa voi varsin hyvin syödä suomalaista ruokaa, ei tarvitse rahdata Aasiasta tonnikaupalla ruokaa vain siksi, että joku on muuttanut Suomeen ja haluaa elää täällä kuin kotimaassaan.
Vai onko tarkoitus syödä maissipuuroa ja heinäsirkkoja?
haluaisin oppia laittamaan etenkin aasialaisen ja lähi-idän keittiön ruokia oikeaoppisesti. Mutta käytännössä, olen todella laiska osallistumaan ylipäätään mihinkään kursseille vapaa-ajalla joten haaveeksi taitaisi jäädä. Mutta idea on hyvä.
Kerran olinkin afrikkalaisen ruoan illassa, se taisi olla jonkin kansalaisjärjestön touhuja. Mukava kokemus.
Kiinnostaisi tosiaan niin että joku olisi vähän kuin köksänopena ohjaamassa hommaa.
suomalaisia ruokia. Karjalanpaisti, nakkikastike, joulukinkku, kalakukko, hernekeitto. Mutta eipä taida kelvata?
aitoa monikulttuurisuutta olisi tehdä heille myös suomalaisia ruokia. Karjalanpaisti, nakkikastike, joulukinkku, kalakukko, hernekeitto. Mutta eipä taida kelvata?
että ei kelpaa?
suomalaisia ruokia. Karjalanpaisti, nakkikastike, joulukinkku, kalakukko, hernekeitto. Mutta eipä taida kelvata?
No tämä ei kyllä sitten taas ainakaan itseäni kiinnosta, että menisin kokkaamaan jotain nakkikastiketta johonkin illanviettoon. Plääh!
olisi nimenomaan joku järjestäjätaho, ruoat yms. hankittaisin keskitetysti. Teemat voisivat vaihdella.
Tosi kiinnostavaa olisi tutustua sekä maahanmuuttajiin että niiden ruokiin.