Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis kuka paikkaa sukkia? oikeesti....

Vierailija
09.09.2012 |

jos sukat menee rikki niin eikö ne heivata roskikseen? ööö

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelen sitä miten sukkaan voi tulla joillain vain yksi pieni paikattava reikä ilman että koko sukka on jo alkanut kulua selvästi kanta pään tai päkiän kohdalta. Mulla ainakin se koko sukka alkaa pikkuhiljaa kulumaan ja ei olisi mitään järkeä paikata reikää, kun koko muukin sukka alkaa olla puhkikulunutta ohutta verkkoa, joka kuitenkin hajoaa totaalisesti pian. Mutta varmaan ihmisillä on eri kävelytyylit ja jollekin tulee vain joku pikkureikä varpaan kohdalle. Silloin ymmärrän sukan parsimisen. Näitä ei vaan itselleni tule ikinä, vaan kyllä se on melkein heti sitten kunnon aukko kantapäässä tms. 

Vierailija
22/24 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä menoa niitä paikkaa pian kaikki. Ja paikka laitetaan vielä paikankin päälle jos vaan onnistuu..

Mitä menoa? Onko sekin hallituksen syy jos sun sukat ei kestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paikkaan ja parsin kaiken minkä voin. Vaatteet kulutan loppuun asti. Oikeesti mun ei tarttis näin ekologinen olla koska mulla ei ole lasta, autoa tai lemmikkiä. Oonpa kuitenkin.

Vierailija
24/24 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paikkaan sukkia. Käytän villapohjasukkia talvella. Ne kuluvat nopeasti puhki. Uusia en ole kaupasta nyt löytänyt joten laitoin ompelukoneen surisemaan ja paikkasin kantapäät keinokuituisesta sukasta leikatuilla paikoilla. Nopeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän