oliko kukaan teistä celine dionin konsertissa
upea esiintyjä ja laulaja
kaikkien aikojen myydyin artisti
et taida tietää itse musiikista yhtikäs mitään
Kommentit (10)
Itseasiassa en menisi katsomaan moista kiekumista vaikka maksettaisiin!
enemmän esim. Angie Stonea ja Lauryn Hilliä, en pidä Celinestä yhtään. Joten en ollut keikalla
ymmärrän, mutta HYVÄN musiikin päälle =)
ymmärrän, mutta HYVÄN musiikin päälle =)
vois ap ajatella omillakin aivoilla, eikä vaan niin että kun celine kerran myy levyjä sen täytyy olla hyvä...
itse en kanssa pidä ollenkaan, on liian laskelmoitua kamaa mulle
mutta ei täällä kukaan voi väittää etteikö hän osaisi laulaa ja hyvin, joten silloin on kai turha arvostella häntä noin rankoin sanakääntein. Musiikkimakuja kun on monenlaisia, sallittakoon se. Tarvitseeko tulla tällaiseen keskusteluun, jos kerran ei kiinnosta? Jätä sitten keskustelu avaamatta, eihän otsikossa kysytty, että onko Celine sinun lempparilaulajasi..
..Ja Ap, äitini, joka on muusikin suhteen kaikkiruokainen oli konsertissa ja oli kuulemma joka pennin arvoinen eli todella upea esitys. Kuulemma paras, jonka hän on nähnyt ja voin sanoa, että hän on aikas monissa käynyt ;-)
kannatti tulla kauempaakin. Tuskin tulee toiste Suomeen, joten ainutkertainen kokemus.
Sen sijaan meillä oli mukavan rauhallinen ilta, vaikka vauva onkin kipeänä ja nitisee koko ajan. Mutta kyllä se Dionin voittaa.
Täytyy olla aika tampio jos väittää, että Celine ei osaa laulaa. Sen sijaan hänen musiikistaan ei tarvitse pitää. Kaksi eri asiaa.
Celine on hyvä laulaja, mutta itse jaksan kuunnella häntä vain pikkuisessa hiprakassa, kun tekee mieli hoiloottaa... vähän kuin Bridget Jones.
itse olin ja kyllä oli todella mahtava fiilis siellä
konsertti oli upea valoineen tanssijoineen
ja musiikki oli parasta