Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaatko äänestää Perttua ja miksi?

Vierailija
28.11.2005 |

Itse meinaan äänestää tietty Perttua koska se on aito,rehellinen,hauska,tykkään siitä huumorista jne...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko show oli Perttu showta koko kaks ensimmäistä kuukautta. Kyllä se sillä viihdyttämisellä on voiton ansainnut.

Vierailija
2/10 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on niin rehellinen äijä.

Pesaan edellisiä, että Antti ja Tiina tod. lapsellisia, ihme että ovat vielä talossa.

Terhille otti koville lähtö; " Siinä nähtiin mun markkina-arvo" voi blääh. Huono itsetunto ja sietokyky vastoinkäymisiä kohtaan taitaa neidillä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kikkelin esittely on mahtavaa

b) pierujutut on ihania

c) lapsellinen toisten mollaaminen on muotia.

Ääni Pertulle. Saisivatpa tyttöni aikoinaan tuollaisen miehen.

Vierailija
4/10 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso äijänretku menee päiväkirjahuoneeseen hohottamaan kamalalla äänellä, kun tytöt taas teki sitä ja Tiina tätä, mutta emmä viittinyt sanoo mitään. Vittu mikä mielistelijä! Ällötys!

Vierailija
5/10 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin mainio. Tiinakin on, muttei ole yhtä viihdyttävä. Antti on osoittautunut yksinkertaiseksi ja tyhmäksi, häneen " petyin" . Hämäsi alussa, kun ei vissiin puhunut niin paljon. Nyt on paljastanut todellisen, ällöttävän, minänsä.

Vierailija
6/10 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on tyhmä. Jumalauta miten tyhmä se on, oikein puistattaa. Ja reppana vielä kuvittelee niin suuria omasta mainiosta " huumoristaan" .

Minun puolestani saa mennä ilman rahoja kotiinsa " muffaamaan" .

Vierailija
7/10 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelma on ihan hyvä mutta muut saa kustantaa sen minunkin puolesta.. samoin idolssit yms.

Vierailija
8/10 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos äänestäisin niin sitten Perttua kyllä. Mut on mulla rahoille parempaakin käyttöä.

Vierailija
9/10 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Rerttu vaan on jotenkin niin ihana. Anttia ja Tiinaa taas en voi sietää, uskomattoman lapsellisia ja tyhmiä molemmat.

Vierailija
10/10 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito ihminen, ei vedä roolia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän