Meinaatko äänestää Perttua ja miksi?
Itse meinaan äänestää tietty Perttua koska se on aito,rehellinen,hauska,tykkään siitä huumorista jne...
Kommentit (10)
Koska se on niin rehellinen äijä.
Pesaan edellisiä, että Antti ja Tiina tod. lapsellisia, ihme että ovat vielä talossa.
Terhille otti koville lähtö; " Siinä nähtiin mun markkina-arvo" voi blääh. Huono itsetunto ja sietokyky vastoinkäymisiä kohtaan taitaa neidillä olla.
a) kikkelin esittely on mahtavaa
b) pierujutut on ihania
c) lapsellinen toisten mollaaminen on muotia.
Ääni Pertulle. Saisivatpa tyttöni aikoinaan tuollaisen miehen.
Iso äijänretku menee päiväkirjahuoneeseen hohottamaan kamalalla äänellä, kun tytöt taas teki sitä ja Tiina tätä, mutta emmä viittinyt sanoo mitään. Vittu mikä mielistelijä! Ällötys!
On niin mainio. Tiinakin on, muttei ole yhtä viihdyttävä. Antti on osoittautunut yksinkertaiseksi ja tyhmäksi, häneen " petyin" . Hämäsi alussa, kun ei vissiin puhunut niin paljon. Nyt on paljastanut todellisen, ällöttävän, minänsä.
Koska se on tyhmä. Jumalauta miten tyhmä se on, oikein puistattaa. Ja reppana vielä kuvittelee niin suuria omasta mainiosta " huumoristaan" .
Minun puolestani saa mennä ilman rahoja kotiinsa " muffaamaan" .
ohjelma on ihan hyvä mutta muut saa kustantaa sen minunkin puolesta.. samoin idolssit yms.
Mutta jos äänestäisin niin sitten Perttua kyllä. Mut on mulla rahoille parempaakin käyttöä.
Koska Rerttu vaan on jotenkin niin ihana. Anttia ja Tiinaa taas en voi sietää, uskomattoman lapsellisia ja tyhmiä molemmat.
Koko show oli Perttu showta koko kaks ensimmäistä kuukautta. Kyllä se sillä viihdyttämisellä on voiton ansainnut.