Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokitellaanko E-kupin rinnat isoiksi ?

Vierailija
08.09.2012 |

Mielipiteitä ?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. E/F

paitsi jos olet joku Change E, siellä olen J

Vierailija
2/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet rimpulat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen Changen E, nykyisin G tai H. Rinnat tuntuvat suurilta verrattuna entisiin (ennen raskautta), mutta eivät ne oikeasti isot ole. Ympärysmitta kun on 65.

Vierailija
4/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole isot. Aika pienet vielä on. Isot on vasta koosta Q tai R, tai sanotaan suht kookkaat. S- ja T-kuppikoot alkaa olla jo aika isot.

Vierailija
5/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :D. Unohdit mainita, että sinulla on pitkä vaalea tukka ja ampiaisvyötärö.

Vierailija
6/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet rinnat ja silti kuppikoko C, jos E olisi iso, niin normaalia ei olisi ollenkaan.

Isolla ympäryksellä voi ollakin, mutta pienellä ei.

Vierailija
7/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kuppikoko sinänsä kerro rintojen koosta. Ympärysmitta plus kuppikoko ja rintaliivimerkki kertoo enemmän.

Minä olen normaalisti AA tai A. Changessa olen 65B. Ja todellakin: olen pienirintainen.

Isorintaisuuskin on suhteellista. Jos minuun vertaa, mitkä vaan normikokoiset näyttää isolta ;-)

Vierailija
8/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6oE vai 85E toinen on iso rinta toinen ei.

pelkällä kupilla ei tiiä vielä mitään!

Vierailija
9/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkuthan luokittelee jo C-kupin isoksi rinnaksi, joten ap:n kysymys on vähän hassu. Ei ole mitään virallista luokittelua asiasta, vaan kukin luokittelee miten haluaa. Minun mielestä E-kuppi on keskikokoinen (jos siis ympärys on jotain keskikokoa myös). 60E on pieni, 100E on iso.

Vierailija
10/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kupin rinnat enkä ole koskaan pitänyt näitä isoina. Ympärysmitta rinnan alta on pieni. Ehkä nää muiden mielestä on isot, sillä ainakin nuorena kuulin tosi paljon niitä "isotissi" -juttuja, mutta omasta mielestäni rinnat ei silloinkaan ollut kovin suuret. Olen muutoin hoikka (170/55).

Vierailija
11/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mielipidekysymys.

Vierailija
12/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteuteta sitä muuhun kroppaan. Siis toki sama appelsiini on saman kokoinen kenen tahansa paidan alla, mutta jos kroppa on lapsen kokoinen, niin onhan se appelsiini isompi kuin lihavan naisen paidan alla. E on suhteessa yhtä iso 60 ympärysmittaisella kuin 90:llä. Tai oikeastaan vielä isommankin näköinen, koska se erotusmitta (mitta rinnan päältä miinus mitta rintojen alta) on isommalla suhteessa siihen ympärysmittaan vielä pienempi.

Vierailija
13/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteuteta sitä muuhun kroppaan. Siis toki sama appelsiini on saman kokoinen kenen tahansa paidan alla, mutta jos kroppa on lapsen kokoinen, niin onhan se appelsiini isompi kuin lihavan naisen paidan alla. E on suhteessa yhtä iso 60 ympärysmittaisella kuin 90:llä. Tai oikeastaan vielä isommankin näköinen, koska se erotusmitta (mitta rinnan päältä miinus mitta rintojen alta) on isommalla suhteessa siihen ympärysmittaan vielä pienempi.

Kyllä se kupin koko on täysineri esim 70 koossa kuin 90 koossa. Isompi ympärys kasvattaa myöskupin kokoa.

Vierailija
14/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaan siinä tapauksessa että ne on isot

Vierailija
15/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että viimeiset viisi vuotta.Ja sitten päätit kysellä asiaa täältä AV mammoilta.

Oletko kenties transu joka on menossa sukupuolenvaihdosleikkaukseen.

Vierailija
16/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-kuppinen on

Vierailija
17/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaan siinä tapauksessa että ne on isot

Sitä vois luulla että ne on isot, mutta sitten kun katsoo tarkemmin niin huomaa et ne on suuret.

Vierailija
20/26 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuolisollani on 80F ja minusta ne ovat ihan normaalit aikuisen naisen rinnat. Joten mielestäni E-kuppi on normaali koko. Tietysti jollain 45 kg painoisella 17-v. teinitytöllä esim. 65E-70E saattaisivat herättää huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi