Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletko miehesi liioitelleen kumppaniensa määrää

Vierailija
08.09.2012 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ollut 50, mutta on se kyllä sellainen hurmuri että uskon ;)

Vierailija
2/24 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi pikemminkin kertoa pienempi luku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme aloituksia sulla, lopeta jo.

Vierailija
4/24 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä muka olisi? Molemmilla on ollut suhteita ennen, aikuisia kun oltiin kun tavattiin. Nyt eletään monogamisesti tätä suhdetta.

Vierailija
5/24 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme aloituksia sulla, lopeta jo.

Vierailija
6/24 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein sen poikuuden, ja voin kokeneena naisena sanoa, että kyllä se aika varmasti neitsyt oli.

Vierailija
7/24 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ainoa ja tiedän kyllä, että mun kanssa se on ollut

Vierailija
8/24 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppaneiden määrästä mutta tuskin on liiotellut, koska niitä on ollut vain 3-5 (plus minä). Todennäköisempää on se, että hän on kaunistellut määrää mutta en usko siihenkään. Ei ole koskaan piitannut yhden illan jutuista tai muusta vastaavasta sekoilusta.

Vierailija
9/24 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin ollut halukas minun suhteista kyselemään.Mulla ollut neljä, mies mukaan kukien.

Vierailija
10/24 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mun mies on kehuskellut olleensa useiden satojen naisten kans. (tosi kiva, pisteet ropisi. Häpeen kyl jos totta) Miehille on vaan tosi tärkeetä, et niitä naisia olis ollut liuta. Epäilen kuitenkin tätä. On hän kyl komea ym, et varmasti kännisiä teinejä on nuoruudes riittänyt. Hän ei vaan ole koskaan ollut kaksinen sängyssä, joten eikähän ole aika stooria päästellyt naisista.

Vierailija
11/24 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee kai, että mä uskon ihan kaiken mitä mulle kerrotaan.

Vierailija
12/24 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on niin, että miehen kannattaa nykyään naisen kysellessä suurennella tuota lukua, jos se on sattunut jäämään vähän pieneksi.

Nykynaiset nauravat kokemattomille miehille ja siirtyvät seuraavaan kundiin, tästä on itsellänikin kokemusta. Syy on se, että lähes kaikki naiset ovat antaneet samojen panomiesten työstää itseään, joten he ovat tottuneet kuulemaan miehiltä isohkoja lukuja (joita itsessäänkin lienee jo vähän suurenneltu). "Vain kahden kanssa ollut" on automaattisesti surkimus ja saamaton (kirjaimellisesti) turhake.

Reaktiot muuttuivat heti positiivisemmiksi, kun aloin lisäämään oikeaan lukumäärääni viisi ylimääräistä. Oikeasti aikaisempia kumppaneita tähän mennessä 3, mutta kerroin nykyiselle tyttöystävälle kysyttäessä, että niitä on ollut 8. Naiset vain kunnioittavat enemmän vakoa hiukan jo kyntänyttä miestä.

Ikävä valehdella, mutta valitettavasti nykynaisten kanssa se on pakollista. Niin tässä kuin monessa muussakin asiassa. Tokihan valheen täytyy olla myös uskottava, omalla kohdallani tuo 8 on vielä ookoo mutta sataa ei varmaan kukaan uskoisi. :)

Vierailija
13/24 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän väitti maanneensa 50 naisen kanssa. Olimme 19 vuotiaita ja olin luvusta ihan järkyttynyt :) Itse olin seurustellut edellisen miehen kanssa 3 vuotta ja ykai yhden illan juttu oli takana. Jossain vaiheessa mies tunnusti että olin ensimmäinen, mutta ei ollut kehdannut sitä tunnustaa kun olin niin kauan ollut exän kanssa, että ollaan kuulemma ehditty tehdä kaikkea sexin saralla.

Nykyään asialla ei olisi ollut väliä,mutta silloin tunnustus oli melkoinen helpotus :)

Vierailija
14/24 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysellyt mieheni kumppanien määrää. On se saattanut joskus jotain niistä puhua, mutta minua ei kiinnosta. Mennyt on mennyttä ja miksi niitä vanhoja pitäisi kaivella.

Vierailija
15/24 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa mies tunnusti että olin ensimmäinen, mutta ei ollut kehdannut sitä tunnustaa kun olin niin kauan ollut exän kanssa, että ollaan kuulemma ehditty tehdä kaikkea sexin saralla.

Nykyään asialla ei olisi ollut väliä,mutta silloin tunnustus oli melkoinen helpotus :)

Juuri tuollaisessa tilanteessa miestä hävettää oma kokemattomuus aivan älyttömästi. Silloin tuollaisia valheita pääsee suusta kuin varkain - on hyvin vaikea myöntää, ettei olekaan aikaisemmin onnistunut pääsemään naisen päälle. Huonommuudentunne pelottaa.

Tuollainen minäkin olin ekassa suhteessani. En tosin valehdellut, että aikaisempia olisi ollut 50, mutta kerroin olleeni kahden kanssa ennen. tyttö uskoi, tai ainakin näytteli uskovansa.

Vierailija
16/24 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoihan se toisen niistä liioitella, mutta mitäpä väliä.

Terveisin, I'm married to Chandler!

Vierailija
17/24 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloimme seurustella 19-vuotiaina, miehellä oli tätä ennen ollut yksi parin vuoden seurustelusuhde ja kuulemma yksi yhden yön juttu. Onhan se voinut tuon toisen jutun keksiäkin.

Mielestäni hienoa, että mies pystyi olemaan mulle rehellinen, varsinkin kun tiesi mun kumppaneiden lukumäärän olevan huomattavasti suurempi.

Vierailija
18/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on niin, että miehen kannattaa nykyään naisen kysellessä suurennella tuota lukua, jos se on sattunut jäämään vähän pieneksi.

Nykynaiset nauravat kokemattomille miehille ja siirtyvät seuraavaan kundiin, tästä on itsellänikin kokemusta. Syy on se, että lähes kaikki naiset ovat antaneet samojen panomiesten työstää itseään, joten he ovat tottuneet kuulemaan miehiltä isohkoja lukuja (joita itsessäänkin lienee jo vähän suurenneltu). "Vain kahden kanssa ollut" on automaattisesti surkimus ja saamaton (kirjaimellisesti) turhake.

Reaktiot muuttuivat heti positiivisemmiksi, kun aloin lisäämään oikeaan lukumäärääni viisi ylimääräistä. Oikeasti aikaisempia kumppaneita tähän mennessä 3, mutta kerroin nykyiselle tyttöystävälle kysyttäessä, että niitä on ollut 8. Naiset vain kunnioittavat enemmän vakoa hiukan jo kyntänyttä miestä.

Ikävä valehdella, mutta valitettavasti nykynaisten kanssa se on pakollista. Niin tässä kuin monessa muussakin asiassa. Tokihan valheen täytyy olla myös uskottava, omalla kohdallani tuo 8 on vielä ookoo mutta sataa ei varmaan kukaan uskoisi. :)

Minun miehelläni on ollut vain yksi ennen minua, ja siinä oli riittävästi. Kunnioitan häntä siitä, ettei ole lentänyt pesästä pesään.

Vierailija
19/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sanoo että on ollut yksi ja tiedän varmuudella että ainakin yksi on.

Vierailija
20/24 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisessa tilanteessa miestä hävettää oma kokemattomuus aivan älyttömästi. Silloin tuollaisia valheita pääsee suusta kuin varkain - on hyvin vaikea myöntää, ettei olekaan aikaisemmin onnistunut pääsemään naisen päälle.

no aika moni on kyllä tossa iässä "vielä" kokematon. Ei kai sitä seksiä tarvii lapsena harrastaa?