Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein huippulöydön just kirpparilta

Vierailija
08.09.2012 |

Löysin tytölle tosi kauniin reimatecin haalarin, täysin kuin uusi ja hintaa 10e! Taidan vastaisuudessakin harrastaa kirpparikiertelyä kun tuollaisia löytää. Tuosta haalarista ois myyjä saanut varmasti helposti reilusti enemmän, mutta kiva kun ei ollut rahastamaan lähtenyt :-)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle villahaalarin 4 eurolla, täysin uutta vastaava paitsi tuoksusta tiesi että on joskus pesty. En käy kirppareilla juuri koskaan ja yleensä en löydä mitään järkevää.

Vierailija
2/2 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on typerää ruveta ahneeksi kirpparilla myydessä!

Jos tuote on sinulle tarpeeton, on se hyvä, että se saadaan kiertoon.

Ja kaikki mitä siitä saat, oli se sitten vaikka 0,50€, on voittoa. Ei siitä rahaa saa jos sitä kotona roikottaa henkarissa, joten miksi ei vaan pistäs edullisesti kiertoon?

Ihan sairaita hintoja näkee joillakin kirppareilla, ihmisillä katoo järki, kun samaan hintaan saa uusia kaupasta.

Ja hirveesti työtä itsellekin, kun kuskaa kirpparille ja sit takas kotiin, kun ei kukaan ostanutkaan.

Itsekin ostin pari päivää sitten 15e miehelle tuulitakin, pojalle välikausihaalarin, sadepuvun, 4 pitkähihaista paitaa ja college-housut. Nää ei ollu mitään merkkiä, mut kaikki ihan kun uusia ja tää on musta kirpparin tarkoitus!!

Itsekin oon myyny paljon ja yleensä 2e on suurin hinta, mitä laitan oli tavara tai vaate melkein mikä vaan. Sillä se menee ja en mä ainakaan muista, mitä sinne oon kiikuttanu, kun ne on mulle tarpeettomia!

Kaikki voittaa:)

Sori vähän ohis ja pitkä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla