Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti minulle ruman käsilaukun :(

Vierailija
08.09.2012 |

Ostin jokin aika sitten itselleni mieleisen nahkaisen käsilaukun ja siitä irtosi olkahihna, kun jäin lasten kanssa rymytessä laukusta jumiin ja kiskaisin reippaasti. No, sen saa suutarilla ihan helposti korjattua, en vain ole vielä jaksanut viedä sitä korjattavaksi.

Nyt yllättäen mies oli työreissullaan ostanut minulle uuden käsilaukun "kun se vanha kerran on rikki". Sellainen tekonahkainen, jäykkä, suurikokoinen ja ei vain yhtään minun mieleiseni. Mies oli ostoksestaan liikuttavan ylpeä ja piti laukkua hyvinkin kauniina. Hänen mielestään se muistuttaa kovastikin itse ostamaani laukkua (uh, eroa on todella paljon mutta ei hän niitä näe).

En haluaisi loukata miestä, koska tiedän hänen tarkoittaneen hyvää, mutta en kyllä ollenkaan haluaisi ottaa hänen laukkuaan käyttöön. Nyt hän jo ihmetteli, miksen ole jo vaihtanut tavaroitani vanhasta laukusta uuteen ja mutisin vain, etten ole vielä ehtinyt. Äh. Inhottava tilanne. Kenellekään sattunut vastaavaa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä tavaroita tai vaatteita mistä en tykkää ihan sama kuka ne on ostanu. Asiasta voi sanoa ihan asiallisesti,että ei oikein ole mun makuun. Jos toiselle jotain ostaa on kestettävä,että se ei vällämättä ole mieleinen.

Vierailija
22/32 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies luulee, että olet tosissaan ja on hirmu tyytyväinen kun osasi ostaa sinulle jotain mieleistäsi ja rohkaistuu ja ostaa näitä hirvityksiä sinulle jatkossakin. Valehteleminen läheisilleja itselle tärkeille ihmisille harvoin kannattaa. Ei tietenkään rumasti tarvii sanoa, mutta pitemmän päälle valehtelu johtaa huonompaan tulokseen kaikkien kannalta.

et kehtaa mennä sen kanssa ihmisten ilmoille kun on niin ruma. Ehkä kuitenkin hiukan nätimmin. Totuus sattuu, mutta tulee joka tapauksessa jossain vaiheessa ilmi. Entäs jos tuokin seuraavaksi rumat ja epämukavat kengät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis, et tietenkään sano että et laukku ei miellytä! siitä ei tulis muuta kuin paha mieli kaikille, eikä miehesi varmaan koskaan enää "uskaltaisi" ominpäin ostaa sulle mitään. ole iloinen lahjasta, vaikket pidäkään siitä. :) käyttäydy kuin pitäisit. anna ymmärtää, että käytät sitä. miehiä on yllättävän helppoa huijata tollasissa, ei ne oikeesti kato mikä kassi sun olalla millonki roikkuu. :D ainakin ton oman alkuhehkutuksensa jälkeen lakkaa kiinnittämästä huomiota. ymmärrän sua kyllä hyvin, en itsekään voisi käyttää laukkua josta en itse yhtään tykkää. niin se vaan menee.

Vierailija
24/32 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"väärän" käsilaukun tai mitä tahansa. kaikissa lähestulkoon on palautusoikeus ja tiedän kyllä että naisilla on tarkka tyylimaku

Vierailija
25/32 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla joku vitsi! Mies osti mulle ruman käsilaukun.... Hih,hih,hih.

Vierailija
26/32 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/32 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita vastaajia siinä, että mä myös pitäisin hetken tuota laukkua, ja sit pikkuhiljaa korjauttaisin sen vanhan ja ottaisin sen käyttöön. me naisethan vaihdellaan kenkiä ja laukkuja vähän väliä, vetoaisin siihen :)

Vierailija
28/32 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli nähdä, millaisen laukun miehesi sinulle toi.

Vierailija
29/32 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt vaan, mutta mä en käsitä tätä sun ongelmaa. Laukku ei ole sun mieleinen, eli nyt joko sanot siitä miehelle tai käytät sitä veskaa muutaman kerran. Älä ole tollanen nössö! Toiseks, eikö sulla ole useampaa laukkua? Mulla on ainakin ja niitä on helppo vaihtaa, mieskään ei sit huomais jos ei kovin usein sitä hänen tuomaa laukkua käyttäis.

Ja mietipä näin. Meillä mies ei koskaan tuo mulle yhtään mitään. Synttärit ja joulutkin usein unohtaa. En ole kuulemma sen arvoinen. kerran toi kukkia kun komensin ja nekin oli jotain rikkaruohoja, takapihalta revittyjä. :( Sun miestä sentään kiinnostaa.

Vierailija
30/32 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin on monia laukkuja, joita käytän tilanteen ja päällä olevien vaatteiden mukaan.. ei olis siis mikään ongelma käyttää jotain rumaakin laukkua joskus, vaikka kauppareissulla.. käyt korjauttamassa sen vanhan laukun, koska tykkäät siitä niin paljon, ja käytät sitä "paremmissa tilanteissa". miehelle voit selittää että se vaan sattuu sopimaan paremmin asuun.

Vierailija
31/32 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä taas muita laukkujasi. Ei kannata tehdä asiasta suurta ongelmaa.

Vierailija
32/32 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi laittaisikaan. Jos haluatte nähdä rumia tekonahkalaukkuja, menkää Guessin sivuille.

Kiinnostaisi kyllä tietää miten ap toimi. Onko laukku ollut käytössä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme