mitä teillä on/oli tänään iltapalana?
Kommentit (7)
syödään yleensä 19.30-20.30. Minä, mies ja 4v syötiin vuohenjuustoravioleja pinaattikastikkeella ja salaattia (jossa esim. rucolaa, cantaloupea, kirsikkatomaattia ja pinjansiemeniä). 1v söi lähinnä oliiveja, ravioleja ja melonia kun häntä ei saa auttaa yhtään ja nuo menevät itse suuhun.. lapset söivät lisäksi patonkia. jälkkäriksi minä ja mies syödään lasten nukahdettua gelatoa ja suklaakeksejä! :D
puuroa,isompi välipalajuoman;mied ei mitään ja minä kalakeittoa. Nyt ajattelin korkara siiderin ja jatkaa siivoamista. Muut on olleet jo tunnin pari nukkumassa...
myöhään possun ulkofilettä, hunajahaudutettuja uunikasviksia ja vuohenjuustosalaattia. Nyt minttujäätelöä ja suklaakastiksetta jälkkäriksi sekä hyvää viiniä kun penskat nukkuu.
maitoa. Isukki teetä ja lepuskaa höysteillä. Itse otan kanssa kohta iltapalasta ja sittes aa,aa:)
..aikusille, luomutomaatteja, mozzarellaa, pestoa + valkkaria, lapsista isompi söi jugurttia, kotitekoisia rieskoja ja uunikinkkua, pienempi puuroa, rieskaa ja kinkkua.
Miso-keittoa, vihannestempuraa, sushia ja sashimia.
Ei siis oo koskaan iltapalaa.