Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei anna lastemme tavata enoansa, eli minun veljeäni!

Vierailija
07.09.2012 |

mieheni ja veljeni eivät tule toimeen keskenään. nyt veljeni olisi tulossa kaukaa muutamaksi päiväksi katsomaan minua ja siskonlapsiaan. miestäni hän ei halua nähdä. hän asuisi hotellissa ja ajattelin että tapaisimme päiväsaikaan kun mies on töissä. nyt mies ilmoitti että se ei käy. että saamme tavata veljeäni ainoastaan hänen läsnäollessaan!!siis mitä hittoa!mies sanoo että hän saa määrätä ketä hänen lapsensa tapaavat. mitä teen??

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ongelmia itsensä kanssa kun ei aikuisena ihmisenä pysty miestäsi kohtaamaan?

Jos miehesi tosiaan on noin hirviö kuin veljesi kanssa tunnutte ajattelevan, miksi ihmeessä et ole eronnut jo aikoja sitten?

Mitä tekee parisuhteella jossa ei pystytä eikä haluta olla enää lojaaleja puolisoa kohtaan?

Toimisiko sama toisinpäin, eli puolisosi sisar saisi arvostella sinua ja sinut voitaisiin jatkossa jättää tapaamisten ulkopuolelle? Etkä pelkäisi että asetelma vaikuttisi myös lapsiin?

Kääntele asiaa mielessäsi eri kanteilta ja ole itsellesi rehellinen.

Vierailija
2/25 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minua kohdellut. sitä miksi emme ole jo eronneet en ala nyt puimaan, liian pitkäksi menisi ja asian ohi. kaikki jotka ovat koskaan millään lailla, edes ystävällisesti arvostelleet miestäni kokevat tämän saman. paras kaverinsa kun sanoi miehelle suhteemme alussa että tätä älä nyt ryssi: mies laittoi välit poikki kokonaan, eivät ole vieläkään tekemisissä. minun pomoni, kun oli minun puolellani eräässä asiassa: lapsemme eivät saa tavata ja mies toivoo että tämä kuolisi auto-onnettomuudessa. miehen isä joka ilmeisesti tykkäsi minusta liikaa, mies laittoi välit poikki, eivät vieläkään ole tekemisissä. yms yms. eli kyllä tässä jollain muulla on ongelmia kuin veljelläni. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minua kohdellut. sitä miksi emme ole jo eronneet en ala nyt puimaan, liian pitkäksi menisi ja asian ohi. kaikki jotka ovat koskaan millään lailla, edes ystävällisesti arvostelleet miestäni kokevat tämän saman. paras kaverinsa kun sanoi miehelle suhteemme alussa että tätä älä nyt ryssi: mies laittoi välit poikki kokonaan, eivät ole vieläkään tekemisissä. minun pomoni, kun oli minun puolellani eräässä asiassa: lapsemme eivät saa tavata ja mies toivoo että tämä kuolisi auto-onnettomuudessa. miehen isä joka ilmeisesti tykkäsi minusta liikaa, mies laittoi välit poikki, eivät vieläkään ole tekemisissä. yms yms. eli kyllä tässä jollain muulla on ongelmia kuin veljelläni. ap

Joo joo, eroaminen on niin vaikeata kun on kaikkia yksityiskohtia.. Niinpä niin.

Vierailija
4/25 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun yksityiskohdan nimi olemaan raha?

Vierailija
5/25 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä miksi minä en ole eronnut!? niin tyypillistä! jos sinä tietäisit nämä meidän 'yksityiskohdat' niin voisi olla että olisit kusi sukassa itkemässä! jos nyt välttämättä haluat tietää meidän suhteemme tilanteen niin olen eroamassa kyllä. joten dont worry. ihan oikeasti pidä se suusi kiinni kun et tiedä niitä yksityiskohtia! ap

Vierailija
6/25 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha. jos olisin sen yksityiskohdan perään niin olisin ollut jo kauan sitten jossain muualla. ap

Vierailija
7/25 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä miksi minä en ole eronnut!? niin tyypillistä! jos sinä tietäisit nämä meidän 'yksityiskohdat' niin voisi olla että olisit kusi sukassa itkemässä! jos nyt välttämättä haluat tietää meidän suhteemme tilanteen niin olen eroamassa kyllä. joten dont worry. ihan oikeasti pidä se suusi kiinni kun et tiedä niitä yksityiskohtia! ap

Mutta mitä sä sitten enää uikutat, voithan tapailla ihan ketä haluat miten haluat, kun kerran olet eroamassa.

Vierailija
8/25 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksia, joissa miestäsi sanotaan siaksi.

No: miehesi on sika.

Vie lapset veljeäsi tapaamaan, et sinä palstan siunausta siihen tarvitse. Ethän?

Vierailija
9/25 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä sä sitten enää uikutat, voithan tapailla ihan ketä haluat miten haluat, kun kerran olet eroamassa.

no sehän tässä on ongelma kun en voi tavata veljeäni lasten kanssa vaikka olisimme kuinka eroamassa! jos tästä tehdään poliisiasia niin sitten. ja totta hitossa odotin sellaisia vastauksia että mies on sika! ja sinä joka siellä vielä vaivaudut inhottavasti vastaamaan, huomaa että sinulla ei paljon elämänkokemusta ole. kaikki taitaa olla mennyt sen tavallisen kaavan mukaan, käydään koulut, mennään naimisiin, hankitaan lapsi tai pari, mies pettää, annetaan anteeksi, otetaan koira, raahaudutaan joka aamu toimistoon töihin, mies taitaa olla ihan insinööri, vaiko peräti DI (huih kuinka hienoa!) käydään kerran vuodessa rodoksella, vaihdetaan auto...koita ymmärtää että maailmassa on paaaaljon muunkinlaisia ihmiskohtaloita kuin sinun elämäsi. onneksi!!! ap

Vierailija
10/25 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä sen kummempaa ole.

Huti taitaa mennä arviointisi. Vaikutat vaan harvinaisen uhriutuneelta. Tuliko miehen piirteet täytenä yllätyksenä sinulle siinä vaiheessa kun lapset oli jo tehty? Olisiko pitänyt ottaa pari(tuhatta) askelta takavasempaan jo ensimetreillä?

En halua syyllistää, välillä vaan ihmetyttää whinetys. Et ole ainoa ihminen maailmassa, joka kohtaa hankaluuksia, siitä älä turhaan kruunua itsellesi tee.

Nyt vaan otat pään pois sieltä mihin se ei kuulu, suoristat kolttusi ja jatkat elämää parempaan suuntaan. Kyllä sinä siihen pystyt. Minäkin pystyin.

Vierailija
11/25 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tartte välittää tuosta miehen sanomisesta mitään, sen kun tapaat veljeäsi lastesi kanssa ihan rauhassa. Urpo mies sulla.

Vierailija
12/25 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät henkisen väkivallan alla alistussuhteessa. Tee suunnitelma, jonka mukana elät ja hanki kaikki apu siihen. Lähtökohtana pidä lastesi hyvinvointia ja oikeutta normaaliin elämään.

Vierailija
13/25 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastahan tuollainen kaytos on.

Vierailija
14/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tapaa esim. miehen vanhempia. Teillä molemmilla on oikeus siihen.

Vierailija
15/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi tietenkään kieltää. Menette ja tapaatte veljesi vastoin miehesi tahtoa.

Vierailija
16/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähde tapaamaan veljeäsi. Ei enää eletä keskiajalla..

Vierailija
17/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käly ei halua, että veljeni ja lapsensa ovat mun kanssa missään tekemisissä. Koska mä saan veljelleni aina päähän jotain outoja asioita. Kuten esim. puhun vapaudesta parisuhteesta, ettei toista tarvitse palvella 24/7.

Tahtoisin nähdä veljeni ja lapset, muttei pääse kylään, edes äidilleni, kun "haistaa" mun olevan siellä. Eniten mua harmittaa lasten kohdalla, kun serkukset eivät tapaa. :(

Mä pystyn veljen kanssa vielä soittelemaan ja chattaamaan pirttihirmulta salaa.

Mitä ihmettä veljesi voi tehdä väärin, jos te jossain kaupungilla tapaatte? Mun mielestä miehesi ei tuota voi määräillä.. yksilönvapaudestahan tässäkin on kyse.

Vierailija
18/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muissa asioissa sun mies määräilee?

Vierailija
19/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kixzbooozer!

Vierailija
20/25 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aina kieltänyt vai onko se kielto tullut yhtäkkiä? Olisiko jotain outoa tekeillä miehesi ja veljesi välillä? Onko veljesi outo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi