Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään alkanut ahdistaa liian innokas sulhasehdokas

Vierailija
07.09.2012 |

Mietin vieläkin, että teinkö virheen.. Näin 6 vuotta sitten ravintolassa, Todella hyvännäköisen 30.isen miehen. Ryhdikäs, hoikka, tumma, 190 senttinen, huolitellun näköinen ja karismaattinen komistus. Ensin minua ärsytti, että naiset pörräsivät hänen ympärillään ja ajattelin että niitä on siis joka sormelle, et No thanks. Parin tunnin kuluessa mies loi minuun useita katseita, ja lopuksi hänen ystävänsä kävi pyytämässä minun puh.numeroa. Ystävänsä sanoi, että "mikolle" pitäis saada sun tyylinen nainen, eikä noita, mitkä sen ympärillä aivan pörrää. Hetken harkittua annoin numeroni. No aamulla nukuin pitkään, koska ilta oli mennyt varsin kosteissa merkeissä. Iltapäivällä huomasin yllätyksekseni, että mies oli jo aamulla varhain viestinyt. Olin ihan ihmeissäni, koska hän ei ollut lähestynyt minua ravintolassakaan. Kun vastasin, alkoi varsinainen viestipommitus. Hän alkoi myös heti soitella, mutten vastannut. Ihmettelin kovasti hänen intoaan, koska ei ollut tullut keskustelemaan illallakaan, vaan pyöri muitten naisten kanssa. Hän soitti ja soitti, ja lopulta illalla vastasin. Kertoili heti mielestäni Aivan liian henkilökohtaisia asioita nykyisestä elämästään ja menneisyydestään, ja minua alkoi todella ahdistaa. Hän kehui myös jatkuvasti uudella kalliilla autollaan ja omakotitalollaan. Joka oli myös varsin luotaantyöntävää käytöstä. Maanantain koittaessa hän viesti heti 7.ltä töistään, että oli ajatellut vain mua ?? Alkoi todella puistattaen tökkiä. Heti alkoi soittelu kun pääsi töistä. Halusi tavata. En suostunut. Sit alkoi kyselemään että koska tulisin hänen luo katsomaan taloa ja hänen lapsiaan!!?... Ei hyvää päivää. Seuraavana aamuna ilmoitin, että mä seurustelen, etten ollutkaan vapaa. Valehtelin siis, että pääsisin eroon. On kuitenkin kaikki nämä vuodet vaivannut, et mitä jos hän oliskin ollut hieno ihminen, ja minä hylkäsin hänet heti hätäisesti tämän innokuuden takia, enkä edes tutustunut häneen paremmin. Mitä te olisitte tehneet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taisi olla tottunut siihen, että naiset on ympärillä ja ne on 'helppoja' eikä siis osannut toimia kun kohdalle osui 'ei pyrkyri -nainen'. Monet sinkut rehentelee rahoilla/talolla/autolla, koska ne luulee että naiset siitä tykkää.. outoa?

olisin varmaan tehnyt saman kuin sinä. tai muuten toppuutellut. Yksi turkkilaisbritti kerran suunnittelu meidän tulevaisuutta ekojen treffien jälkeen.. tuntu oudolta, joten vähin äännin siitä 'pakenin'.

Vierailija
2/3 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu onhan se varmaan joka naisen unelma, että mies olisi kovasti kiinnostunut, mutta tuo oli lähinnä pelottavaa, ja antoi kumman kuvan, kun oli jo esim. ennen kuin oltiin edes kasvotusten puhuttu, niin minua jo lapsilleen esittelemässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä oma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi