Mun tytär on niin tumma että voisi luulla ulkomaalaisen lapseksi.
Mutta nyt huomasin että pienempi sisarus on myös alkanut tummua,siis silmät ja kulmakarvat alkaa tummua hänelläkin,kun alkuun ajattelin että jää aika vaaleaksi.Tulevat niin erikoisen näköisiksi.Huh!Ei uskoisi ihan heti mun lapsiksi.
Kommentit (4)
minkälaiset geenit lapsessa sattuu yhdistymään. Mulla on eurooppalainen, mustatukkainen ja ruskeasilmäinen mies ja olen itsekin suomalaiseksi melko tumma. No lapsista toinen on vaaleahko, tummasilmäinen ja toinen blondi ja sinisilmäinen :D Ajattelin kun mieheni tapasin, että saadaan varmaankin sellaisia nappisilmäisiä lapsia mutta ihan tavallisen suomalaisen pulliaisen näköisiä noista taitaakin tulla, etenkin kuopuksesta.
Eli meillä siis toisinpäin kuin ap:lla mutta yllätys silti. Isovanhempien ja muun suvun ulkonäkö vaikuttaa myös siihen, millaisia lapsista tulee. Ei voi siis päätellä pelkästään vanhempien ulkonäöstä.
olen itse kyllä syntyjäni eteläeurooppalainen ja tumma hiuksiltani, mutta silmät minullakin on vihreänruskeat, isällään siniset (hän on hiuksiltaan blondi) mutta lapsilla on molemmilla mustanruskeat silmät. Jostain kauempaa periytynyt tuo silmien väri, isäni ainakin on tummanruskeasilmäinen (äiti samanlainen keltavihreänruskea kuin minäkin).
Tässä kuvaa kuinka tumma meidän 2,5-vuotias oikeasti on silmiltään ja hiuksiltaan, näyttää ihan pieneltä aasialaispojalta minusta mustine hiuksineen ja mustine, vielä vähän vinoine silmineen http://aijaa.com/0070810856628
voitte uskoa, että mutsiani katsottiin halveksuvasti seiskytluvulla...
Näyttävät aivan turkkilaisilta, kuten heidän isänsä totesi.