Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä vinkkejä synnytyksen käynnistämiseen??

Vierailija
07.09.2012 |

Olen raskaana 40+1 ja olo alkaa oleen kovin raskas ja väsynyt.

Onko kukaan onnistunut kotikonstein käynnistämään synnytystä???!

Jos on, miten ja millä viikolla ja monesko raskaus?

Kiitollisena otan vinkkejä vastaan :)

S:ät ja lenkkeily kokeiltu..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

risiiniöljypullon synnäriltä. ekassa kännistyi synnytys 12 tuntia ottamisen jälkeen, tokassa 8 tuntia ottamisen jälkeen. rv 41+3 ja 40+0

Vierailija
2/11 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auttanut mikään vaikka saunoin, harrastettiin seksiä, siivosin yms. Sitten päätin ottaa rennosti ja levätä. Synnytys käynnistyi 41+6. Lepää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni teki minulle tosi tulista chilillä maustettua curryä illalla. Synnytys käynnistyi aamulla. Tätä voi kokeilla huoletta, ei aiheuta vaaraa:-)

Vierailija
4/11 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri teki sisätutkimuksen ja "sorkki" vähän ronskimmin. Tutkimuksen jälkeen siivosin kotona ja sitten viimeisillä voimilla vielä haravoin pihalla ja illalla alkoi supparit ja vauva syntyi yöllä.

Vierailija
5/11 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittais ensin miehen vähän ronklaamaan ja söis oikein tulista ruokaa ja sit vain lepäilis ;)) olispa ihanaa jos toimis!

Toi tulinen ruoka oli mulle ihan uutta :) ja vieläpä tykkään siitä kovasti.

Ap

Vierailija
6/11 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun kömpelön miehen sijssta?

Eilen illalla mies todellakin tunnusteli kun pyysin ja alkoi kovasti tuntumaan ihmeelliseltä alapäässä. Mutta nyt aamulla jälleen kaikki tuntemukset ovat ohi :/

Edellinen kans jouduttiin käynnistämään 42+3 ja kivut olivat niin hirveitä etten tahtoisi enää moista kokea. En siis voinut saada mitään kipulääkettä kun lapsvesi oli vihreetä.

Vyöhyketerapia kuulostaa hyvältä :)

Ap

Vierailija
7/11 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei auttanu mikään..ei kolme ässää,ei hulllunlailla lenkkeily, ei rentoutuminen, ei rehkiminen, ei niin kertakaikkiaan mikään, paitsi sytotec-tabletti rv 42+1 kun synnytys käynnistettiin.

Vierailija
8/11 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ole valmis, mä nussin, saunoin, siivosin, juoksin, kävelin (korkkarit jalassa), tein lumitöitä, join jopa sen siiderin.. jne... mut kun ei.. Vaan sitten 39+6, kun istuin vessassa já niistin nenää, ni johan lähti lapsivedet tulee.. :D

Vierailija
9/11 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä neljästä synnytyksestä kaksi on käynnistetty vyöhyketerapialla, kaksi muuta on jouduttu käynnistämään sairaalassa kun en tajunnut vyöhyketerapeutin apua käyttää.

Itsellä käynnistystä yritetty vasta lasketun ajan jälkeen, toimii silloin parhaiten. Molemmat synnytykset käynnistyivät vuorokauden-puolentoista kuluttua hoidosta.

Vierailija
10/11 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ole valmis, mä nussin, saunoin, siivosin, juoksin, kävelin (korkkarit jalassa), tein lumitöitä, join jopa sen siiderin.. jne... mut kun ei.. Vaan sitten 39+6, kun istuin vessassa já niistin nenää, ni johan lähti lapsivedet tulee.. :D

ennen laskettua aikaa??

Vierailija
11/11 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun kömpelön miehen sijssta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme