Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain anopilta lahjan!

Vierailija
07.09.2012 |

Lahjakortti kasvo- ja jalkahoitoon. Ai onko mulla vähän ihana anoppi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sun anoppis on ihan hirvee... Et siis kelpaa sille tollasena, sen mielestä sen pojalle on sattunut ruma vaimo, ja yrittää edes jotenkin parantaa sun ulkonäköä. Hyi hitto kuinka läpinäkyvää. Yrittää tolla jalkahoidolla peittää sitä, että sä oot sen mielestä susiruma.

Vierailija
2/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sun anoppis on ihan hirvee... Et siis kelpaa sille tollasena, sen mielestä sen pojalle on sattunut ruma vaimo, ja yrittää edes jotenkin parantaa sun ulkonäköä. Hyi hitto kuinka läpinäkyvää. Yrittää tolla jalkahoidolla peittää sitä, että sä oot sen mielestä susiruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan AP tuon kakkosen viestin jälkeen enää pitää anoppia ihanana? Mutta jos tulee tänne leveilemään tuollaisella anopilla, niin sitähän ihan itse kerjää tuota kommenttia. AV:tä parhaimmillaan.

Vierailija
4/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan AP tuon kakkosen viestin jälkeen enää pitää anoppia ihanana? Mutta jos tulee tänne leveilemään tuollaisella anopilla, niin sitähän ihan itse kerjää tuota kommenttia. AV:tä parhaimmillaan.

Nyt olet väärässä, sillä tuo kakkosen viesti ei ole tätä palstaa parhaimmillaan. Kakkosen sanoma tuli selväksi, mutta kaikki nega oli yhdessä viestissä, jolloin keskustelu kuolee alkuunsa eikä tämä nouse päivän provoksi. Oikeastaan pohdinkin, onko ap ja kakkonen yks ja sama henkilö?

Vierailija
5/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nkä ole muutenkaan provotuulella. :-)

ap

Vierailija
6/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yleensä niitä riivinrautaeukkoja, jotka eivät löydä kenestäkään hyvää sanottavaa.

Vierailija
7/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi