Sain anopilta lahjan!
Lahjakortti kasvo- ja jalkahoitoon. Ai onko mulla vähän ihana anoppi?
Kommentit (7)
Vittu sun anoppis on ihan hirvee... Et siis kelpaa sille tollasena, sen mielestä sen pojalle on sattunut ruma vaimo, ja yrittää edes jotenkin parantaa sun ulkonäköä. Hyi hitto kuinka läpinäkyvää. Yrittää tolla jalkahoidolla peittää sitä, että sä oot sen mielestä susiruma.
Vittu sun anoppis on ihan hirvee... Et siis kelpaa sille tollasena, sen mielestä sen pojalle on sattunut ruma vaimo, ja yrittää edes jotenkin parantaa sun ulkonäköä. Hyi hitto kuinka läpinäkyvää. Yrittää tolla jalkahoidolla peittää sitä, että sä oot sen mielestä susiruma.
Voikohan AP tuon kakkosen viestin jälkeen enää pitää anoppia ihanana? Mutta jos tulee tänne leveilemään tuollaisella anopilla, niin sitähän ihan itse kerjää tuota kommenttia. AV:tä parhaimmillaan.
Voikohan AP tuon kakkosen viestin jälkeen enää pitää anoppia ihanana? Mutta jos tulee tänne leveilemään tuollaisella anopilla, niin sitähän ihan itse kerjää tuota kommenttia. AV:tä parhaimmillaan.
Nyt olet väärässä, sillä tuo kakkosen viesti ei ole tätä palstaa parhaimmillaan. Kakkosen sanoma tuli selväksi, mutta kaikki nega oli yhdessä viestissä, jolloin keskustelu kuolee alkuunsa eikä tämä nouse päivän provoksi. Oikeastaan pohdinkin, onko ap ja kakkonen yks ja sama henkilö?
nkä ole muutenkaan provotuulella. :-)
ap
Täällä on yleensä niitä riivinrautaeukkoja, jotka eivät löydä kenestäkään hyvää sanottavaa.
t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon