G: Mitä neuloit viimeksi
Kommentit (13)
ohjeet nappasin Novitan sivuilta (ainoastaan silmukkamäärä). Nyt puikoilla villasukat miehelle.
Neuleohjeita (jos neulon jotain muuta kuin lapasia tai villasukkia) otan netistä tai käsityölehdestä. En neulo mitään kovin haastavaa, haastavin ehkä ollut villapaita lapselle tai hupullinen vauvan neuletakki.
nyt mulla on liivi kesken.
Ohjeet otan käsityölehdistä tai netistä. Mulla on vino pino vanhoja lehtiä ja yhä niistä löytyy kelvollisia ohjeita pienin muokkauksin.
Seuraavaksi teen villapaidan joululahjaksi sukulaiselle. Molempien ohjeet on Garnstudion sivuilta.
Jämälangoista pitää päästä eroon, ja sukat on sopivan pienet käyttökohteet. Lapselle tein kissapipon, eli neliönmuotoisen myssyn, josta ommellaan "korvat" nurkista lopuksi kiinni, villalangasta ja sekaan mustaa hapsulankaa.
ihana kun on syksy niin alkaa taas puikottaa :D
Käytän niihin jämälankoja, eli aika kirjavaa tulee. Säärystimien ohjeet www.garnstudio.com
Toisilla puikoilla poikittain neulottava villatakki, ohje uusimmasta Modasta.
alpakkaboucleesta. Ohje ihan omasta päästä.
Nyt työn alla jättikokoinen torkkupeitto kevyestä mohairista paksuilla puikoilla.
pojalle pipon ja tumput. Itselleni tumput ja tällä hetkellä puikoilla on miehelle tumppu...
Ohjeet tulevat päästä. Perussettiin ei tarvita erillistä ohjetta.
Tai en kyllä saanut valmiiksi kuin toisen, ja sekin on omituisen muotoinen...
ohje sovellettu isommaksi garnstudion sivuilta. Nyt puikoilla samaan settiin pusero. Aina jotain puikoilla.
nyt teen oikein riemunkirjavia kumisaapassukkia lapsille.
Perussukat muistan ulkoa, muuten otan ohjeet Novitan lehdistä. Aion tehdä seuraavaksi valkoisen myssyn, lapaset ja somistaaa ne virkatuilla kukilla.
Otan ohjeet Modasta, Interweave Knitsistä, Novitasta, Ullaneuleesta, Ravelrystä, ympäri nettiä. Mistä vaan löydän.
Nyt tekeillä pusero Dropsin Kidsilkistä.
Ei varsinaisesti ole neulomista, mutta käsityötä kumminkin:)
En tee minkään ohjeen mukaan, olen käynyt yhden kurssin asiasta ja sovellan itse.
neulon lähinnä villasukkia tai pipoja ja niiden ohjeita löydän suomalaisilta sivuilta