Onko 41v liian vanha äidiksi?
Kommentit (11)
Jos elävän lapsen saat tehtyä, niin olet
No kyllähän se vähän on, mutta minkäs sille voi, jos itse haluaa ja on valmis ja ylipäätään enää onnistuu. Mutta jos tuntuu, ettei jaksa enää vaan on tullut liian mukavuudenhaluiseksi, niin sitten nyt ainakin on liian vanha.
Luonnon mielestä useimmiten 41-vuotias on jo liian vanha.
Tuon ikäinen on nykypäivänä vielä nuori ja ehtii vielä hankkia vaikka useammankin lapsen. Ja niinhän sitä on tehty kyllä kautta aikojen.
Nainen ei ole ikinä liian vanha äidiksi niin kauan kun kykenee tulemaan raskaaksi.
Tuon ikäinen on nykypäivänä vielä nuori ja ehtii vielä hankkia vaikka useammankin lapsen. Ja niinhän sitä on tehty kyllä kautta aikojen.
kuukautiset vielä pyörii, ei tarkoita, että kovinkaan helposti enää luomusti tulisi raskaaksi.
aika on muuten oikea ;-) Ja ihminen on fyysisesti ja psyykkisesti terve ja valmis raskauteen. Antaa palaa vaan.
Ap tarkoitti varmaankin raskaaksi tulemista.
neljättä lasta, mutta mielestäni olen liian vanha.
Hyvin jaksan nelikymppisenä vauvan kanssa ja tulen jaksamaan tulevaisuudessakin kasvavan lapsen ja teinin kanssa - ellei kohdalle osu syöpä tms.
Mummonikin sai kuopuksensa vielä 46-vuotiaana. Täysin terveen ja täysin luomusti tietysti. Itse en sentään synyttäisi luomusti, kun vaihtoehtoja on. ;)
Eli menopaussin jälkeen on, sitä ennen ei.