Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko ekaluokkalaisen koulukuvat, jos lapsi on niissä tosi

Vierailija
06.09.2012 |

vakavan ja pelokkaan näköinen? Ei näytä yhtään itseltään, jännitti kuvausta niin kovin. HARMITTAA!, just äsken kirjauduin tunnuksilla kurkkaa tuoreet kuvat :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan itse valokuvan ja teetän siitä sitten tarrakuvat

Vierailija
2/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se muisto tuokin, inhimillistähän se on jos jännittää. Vai pitäiskö lapselle sanoa että ei oteta kuvia kun ovat niin huonot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viestitän lapselle et hän saa olla sellainen kuin on ja me tykkäämme hänestä ja valokuvassakin saa olla ihan millainen vaan eikä yrittää täyttää jotain vanhempien mieltymystä. Ostamme kuvat, koska on ihanaa seurata hänen kasvuaan. Jos lasta itseään harmittaa niin sanon että seuraavana vuonna on taas ihan erilainen tilanne. Mun mielestä on tosi tärkeää, varsinkin nykyään kun on niin kieroituneita käsityksiä ihmisistä ja tv tuuttaa vaikka mitä moskaa, että lapsille viestitetään heidän kelpaavan KAIKENLAISINA. Että saa olla näkyvä silloinkin kun on hämentynyt ja pelottaa, siinä et se näkyy ei oo mitään huonoa.

Vierailija
4/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukuvia. Pelkät tarrakuvat ja luokkakuvat otettiin. Ja sisarus-kaverikuva, joka oli onnistunut.

Kuvaaja ei ollut tehtävänsä tasalla ja kummastakin lapsesta oli niin kertakaikkisen oudot kuvat, että ei niitä olisi voinut esim. isovanhempien kirjahyllyn reunalle antaa. Oikein harmitti. Jännittyneen näköinen ilme on ihan ok, mutta näissä oli toisella sellainen ihme virnistys, joka ei ole yhtään hänelle luontainen ja toinen näytti äkäiseltä. Höh.

Vierailija
5/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakuva tietty otetaan.

Ja ehkä joku kaverivaihtariarkki jos sellaista sosiaalista painetta on. Tai voi niitä tarroja teettää jostain paremmastakin kuvasta jos sellainen on.

Jos ne kuvat on aikusten oikeesti huonooja, niin en näe tarvetta niitä koko suvulle jaella, ehkä itselle 1 kuva albumiin muistoksi ja täts it. Kuvia tulee seuraavana vuonna uusia.

Itse olen jo 40 ja viimeksi katsellut omia ekaluokan kuvia 20 vuotta sitten muuton yhteydessä... suunnilleen osaan sanoa missä ne tällä hetkellä ovat sen paksun pölykasansa kanssa. Koulukuvat eivät ole elämässä tärkeitä.

Vierailija
6/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 3-4:llä luokalla minulla oli vähän kummallinen virnistys kuvassa, ja muistan kuinka oma isäni suutahti että mitä varten piti irvistellä tuolla tavalla ja että kuva on tosi huono. Muistan vieläkin kuinka se loukkasi. Minua oli vain hermostuttanut kuvaustilanteessa enkä saanut oikein kunnon hymyä aikaiseksi.

Jos ette tykkää niistä kuvista niin älkää sitä ainakaan lapselle sanoko

Vierailija
7/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Viime vuonna en ottanut eka- enkä kolmosluokkalaisten

koulukuvia. Pelkät tarrakuvat ja luokkakuvat otettiin. Ja sisarus-kaverikuva, joka oli onnistunut.

Kuvaaja ei ollut tehtävänsä tasalla ja kummastakin lapsesta oli niin kertakaikkisen oudot kuvat, että ei niitä olisi voinut esim. isovanhempien kirjahyllyn reunalle antaa. Oikein harmitti. Jännittyneen näköinen ilme on ihan ok, mutta näissä oli toisella sellainen ihme virnistys, joka ei ole yhtään hänelle luontainen ja toinen näytti äkäiseltä. Höh. "

se virnistely kuva ois ollu hyvä antaa jollekkin ärsyttävälle sukulaiselle ja sit vaikka se äkäinen kuva ihmiselle jota vihaa. oisivatpahan siellä hyllyn päällä sitten pällistelleet.. :D

Vierailija
8/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 3-4:llä luokalla minulla oli vähän kummallinen virnistys kuvassa, ja muistan kuinka oma isäni suutahti että mitä varten piti irvistellä tuolla tavalla ja että kuva on tosi huono. Muistan vieläkin kuinka se loukkasi. Minua oli vain hermostuttanut kuvaustilanteessa enkä saanut oikein kunnon hymyä aikaiseksi.

Jos ette tykkää niistä kuvista niin älkää sitä ainakaan lapselle sanoko

Vierailija
9/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan ole kyse siitä, että lapsen persoonallisuus haittaisi.

Joku kuvaaja vain on huono työssään eikä onnistu nappaamaan kuin tuurilla lapsista kelpo kuvia.

Miksi maksaa huonosta työstä?

Vierailija
10/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaaja ei ollut tehtävänsä tasalla ja kummastakin lapsesta oli niin kertakaikkisen oudot kuvat, että ei niitä olisi voinut esim. isovanhempien kirjahyllyn reunalle antaa. Oikein harmitti. Jännittyneen näköinen ilme on ihan ok, mutta näissä oli toisella sellainen ihme virnistys, joka ei ole yhtään hänelle luontainen ja toinen näytti äkäiseltä. Höh.

Mun lapsesta oli räpsästy kaksi kuvaa, joissa molemmissa oli niin kummallinen ilme, etten ole sellaista koskaan itse lapsen kasvoilla nähnyt. Eikös se kuvaajakin näe ne siitä kamerastaan samantien, olispa hieman voinut katsoa miltä malli näyttää ja miltä sen otos näyttää. Kuvat oli tätä tasoa:

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQj-ugzyLZ0PLcajtYOKYSXljIovaY8…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi