Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvapalstalaiset, olette sairaita

Vierailija
06.09.2012 |

Täällä on teidän totuus, tie ja elämä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av = aihe vapaa joten täällä kirjoitellaan monenlaista juttua ja mielipiteitä on monia.

Mikä sua nyt jurpii? T.T :n arvostelu vai?

Täällä on teidän totuus, tie ja elämä.

Vierailija
2/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ollaan syntisairaita ja tarvitaan sairaiden parantajaa, Jeesusta Kristusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ollaan syntisairaita ja tarvitaan sairaiden parantajaa, Jeesusta Kristusta.

Minä en ainakaan ole mikään syntisairas, itse voit alentaa itsesi vaikka maan matoseksi mutta älä yleistä sitä muihin!

Vierailija
4/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis mun synnit samalla tasolla kun T.T ja Sipen? Eli jos on joskus kävelllyt punaista päin on yhtä syntinen kun sadistinen murhaaja?

Miksi Jeesus Kristus ei auttanut Eerikaa?

Vierailija
5/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole mikään syntisairas, itse voit alentaa itsesi vaikka maan matoseksi mutta älä yleistä sitä muihin!

Jos olet tuota käskyä rikkonyt edes ajatuksissasi edes yhden kerran elämässäsi, olet rikkonut kaikkia käskyjä vastaan. Jokainen ihminen on syntiä tehnyt ja Jumalan kirkkautta vailla. Kukaan ei Jumalan edessä selviä ilman Jeesuksen armoa.

(ei ap)

Vierailija
6/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on joskus kävelllyt punaista päin on yhtä syntinen kun sadistinen murhaaja?

ainoa lääke syntiin on Jeesuksen Kristuksen veri. Kukaan meistä ei voi pullistella sillä, että olemme vain siivosyntisiä (teemme vain pieniä syntejä). Jokainen ihminen on tehnyt syntiä ja on syntinen.

Vierailija
7/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuota käskyä rikkonyt edes ajatuksissasi edes yhden kerran elämässäsi, olet rikkonut kaikkia käskyjä vastaan. Jokainen ihminen on syntiä tehnyt ja Jumalan kirkkautta vailla. Kukaan ei Jumalan edessä selviä ilman Jeesuksen armoa. (ei ap)

Ihan mielenkiinnosta kysyn: Onko raskasta elää tuollaisen paineen alla? Omat ajatuksetkaan ei ole omia, jos vähänkin ajattelet kieroon niin joku jumala taivaassa suuttuu ja sujauttaa salaman niskaan.. Eikö uskiksille tule edes kertaakaan mieleen, että hei, voiko tällainen soopa nyt ihan oikeasti olla totta?

Vierailija
8/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on joskus kävelllyt punaista päin on yhtä syntinen kun sadistinen murhaaja?

ainoa lääke syntiin on Jeesuksen Kristuksen veri. Kukaan meistä ei voi pullistella sillä, että olemme vain siivosyntisiä (teemme vain pieniä syntejä). Jokainen ihminen on tehnyt syntiä ja on syntinen.

Vierailija
9/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuota käskyä rikkonyt edes ajatuksissasi edes yhden kerran elämässäsi, olet rikkonut kaikkia käskyjä vastaan. Jokainen ihminen on syntiä tehnyt ja Jumalan kirkkautta vailla. Kukaan ei Jumalan edessä selviä ilman Jeesuksen armoa. (ei ap)

Ihan mielenkiinnosta kysyn: Onko raskasta elää tuollaisen paineen alla? Omat ajatuksetkaan ei ole omia, jos vähänkin ajattelet kieroon niin joku jumala taivaassa suuttuu ja sujauttaa salaman niskaan.. Eikö uskiksille tule edes kertaakaan mieleen, että hei, voiko tällainen soopa nyt ihan oikeasti olla totta?

kuiskuttelemaan korvaan käärmeen tavoin: "Sanoiko Jumala todella niin." Silloin voi vain rukoilla Jumalalta uskoa. Usko on lahja. Sitä ei voi puristaa itsestään ulos, eikä kukaan tule uskoon, ellei Jumala kutsu.

Kun tulin uskoon, koin vapautuvani siitä paineesta mitä tämä ympäröivä maailma asettaa. Sain vihdoinkin olla vapaa. Ei tarvitse enää pelätä Jumalan tuomiota, vaan saa luottaa armoon.

Vierailija
10/10 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syntiä vastasyntynyt lapsi on ehtinyt tehdä?

on perisynnin alainen. Olen tietoinen siitä, että kaikki kristilliset seurakunnat eivät ole samaa mieltä asiasta, ja näkevät, että lapsi tekee syntiä vasta kun hänen tietoisuutensa on riittävällä tasolla.

Kunnioitan molempia näkemyksiä enkä lähde väittelemään tästä asiasta tässä ja nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän