Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin rouvva oli paikannut lapsosensa housut takapuolesta xD

Vierailija
05.09.2012 |

Sellaisella "merkillä" joita saa ompelukaupasta, tiedättekö niitä joissa on eläimiä tai jotain kivoja kuvia.

Kyllä nauratti kun pojalla oli perseessä siilin kuva.... Mitäs jos ois vaan ostanu uuet pöksyt.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmä ymmärrä noita rageejia.

Vierailija
62/68 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis se siili oli IHAN TASAN KESKELLÄ pyllyä. Mun poika tuli eka sanoo "XX:llä on siili pyllyssä" naureskellen. Koita siinä sitten torua ja sanoa, että sepä hienoa ei saa nauraa!!! ap

Ja kyllä, minä voin sanoa lapselleni milloin ei ole sopivaa nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika(!) halusiin polveensa vaalenapunaisen perhosen. En kieltänyt.

Vierailija
64/68 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sujuvasti paikannut lasten kurahousuja jeesusteipillä. Ei tulisi mieleenkään ostaa uusia, jos vanhat ja sopivat voi paikata. Voin arvata, mihin voit mun puoleta hymysi työntää. Sinne siilipaikan alle.

Vierailija
65/68 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ap lähti ihan selvästi ensimmäisissä viesteissä lynkkausmielessä naapurin rouvaa ja poikaa vastaan. Myöhemmin yritti puhdistaa mainettaan mm että itse äitinä miettisi ensin, että eihän siilimerkki takapuolessa paina ym. Haha, sanon minä!

Vierailija
66/68 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ap lähti ihan selvästi ensimmäisissä viesteissä lynkkausmielessä naapurin rouvaa ja poikaa vastaan. Myöhemmin yritti puhdistaa mainettaan mm että itse äitinä miettisi ensin, että eihän siilimerkki takapuolessa paina ym. Haha, sanon minä!

Vierailija
67/68 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut vain viestit, joiden perään olen kirjoittanut ap. Että sori vaan sherlokki.

Enkä ollut missään "lynkkausmielialassa", ei vaan ole lapselle kivaa että asetetaan naurunalaiseksi.

ap

Vierailija
68/68 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut vain viestit, joiden perään olen kirjoittanut ap. Että sori vaan sherlokki.

Enkä ollut missään "lynkkausmielialassa", ei vaan ole lapselle kivaa että asetetaan naurunalaiseksi.

ap

Grow up! Ei pitäis teinien tehdä lapsia, olist vaan sinäkin käynyt koulusi kunnolla. Sillä mikäpä muukaan olet, kuin wt-teini, kirjoituksistasi päätellen. Tai sitten provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi