Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu kun lasten kaverit katsoo sillä silmällä?

Vierailija
05.09.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse mies ja nuoret tytöt katsovat minua joskus vähän turhan uteliaasti ja hymyoilevät keskenään.

kivalta se tuntuu. Mutta ne on lasten ikäisiä ja lasten kavereita ja niin se saakin olla. Eipä se herätä mitään tunteita sen enempää.

Vierailija
2/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näkee tyttären luokkakavereita esim. kevyt toppi ja mikrosortsit päällä kesähelteellä. Lukioikäisiä kun ovat. Itse olen 38v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on mulle lapsia ja sellaisina kohtelen heitä.

Vierailija
4/15 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sillä ei ole väliä. n44

Vierailija
5/15 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sillä ei ole väliä. n44

Vierailija
6/15 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse olin teini, niin isällä oli yksi työkaveri, joka aina käydessään tuijotteli ja muutenkin aina pyysi mut kahville samaan aikaan..

Sitten kerran se tuli pienessä maistissa meille ja alkoi suureen ääneen puhumaan, että eikö ole ihanaa kun pikkutytöistä tulee nuoria naisia. Alkaa tissit kasvamaan ja peppu leviämään. Ylisti teini-ikää kovaan ääneen.

Isä siihen sitten, että ihan normaalia naiseksi kasvuahan se on, ja tämä istunto oli sitten tässä. Ei käynyt enää kylässä se äijä kyyläämässä.

Ällöttävä pervo!

Vierailija
7/15 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tulkinta on että ehkä pojat haluaa harjoitella flirttiä turvallisessa seurassa, kun voivat olla varmoja siitä että meidän seurassa se ei TODELLAKAAN johda yhtään mihinkään. Meiltä saa vain roiseja vitsejä vastaukseksi.

Vierailija
8/15 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teinit näkee asiat toisin. Siksi kysyinkin että mille se tuntuu, kun en olettanut että mitenkään hyvälle.

Lapset on mulle lapsia ja sellaisina kohtelen heitä.

Vierailija
9/15 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parhaan kaverini poika on jo täysi-ikäinen ja hänellä on siis samanikäisiä kavereita, jotka olen tuntenut jo ihan pienestä pojasta asti.

Tiedän kaverini pojan katsovan minua ajoittain "sillä silmällä", samoin joidenkin hänen kavereidensa. Myös ystävätärtäni katselevat (ei tietenkään oma poikansa). Pojat myös flirttailevat meille avoimmesti ajoittain ja puhuvat kaksimielisiä juttuja meidän kuullen. Vähän hämmentävältä ja nololta se tuntuu ajoittain, toisaalta vähän imarteleekin. Ollaan paljon puhuttukin tästä ystävättäreni kanssa. Meidän tulkinta on että ehkä pojat haluaa harjoitella flirttiä turvallisessa seurassa, kun voivat olla varmoja siitä että meidän seurassa se ei TODELLAKAAN johda yhtään mihinkään. Meiltä saa vain roiseja vitsejä vastaukseksi.

Vierailija
10/15 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään ei ole katsonut. Kun itse kohtelee lastensa kavereita lastensa kavereina, ne ovat itsellekin vaan lapsia.

Mulle olisi muutenkin ihan mahdotonta kokea seksuaalista mielenkiintoa lasteni ikäisiä kohtaan.

Vierailija
11/15 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään ei ole katsonut. Kun itse kohtelee lastensa kavereita lastensa kavereina, ne ovat itsellekin vaan lapsia.

Mulle olisi muutenkin ihan mahdotonta kokea seksuaalista mielenkiintoa lasteni ikäisiä kohtaan.

Vierailija
12/15 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän sitten tarkoitit

Vierailija
13/15 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusallista

huvittavaa

hellyyttävää

ällöttävää

?

No mitähän sitten tarkoitit

Vierailija
14/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse mies ja nuoret tytöt katsovat minua joskus vähän turhan uteliaasti ja hymyoilevät keskenään.

Vierailija
15/15 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivalta se tuntuu. Mutta ne on lasten ikäisiä ja lasten kavereita ja niin se saakin olla. Eipä se herätä mitään tunteita sen enempää.