Mikä idea on sillä automaattisesti annostelevalla saippuaputelilla??
Siis tarkoitan sitä, jonka alle laitetaan käsi ja se saippuapullo tiputtaa automaattisesti kädelle saippuaa. Sitä markkinoidaan sillä, että bakteerien leviäminen muka vähenee, kun ei tarvitse koskea siihen pummpupullon pumppuun..
Mutta mä en siltikään tajua ton ideaa.. Siis kun minä pesen kädet, painan pumpusta kasiin saippuaa ja pesen kädet sillä saippualla puhtaiksi. Jos siis siinä pumppuosassa olisi jotain bakteereja, nehän peseytyisi pois siinä samalla, kun hinkkaan käsiini sitä saippuaa ja huuhtelen vedellä.
Meneekö ihmiset tuohon lankaan ja ostavat noita pumppuja??
Kunhan ihmettelen täällä, äsken tuli taas se mainos.
Kommentit (17)
että lapset rakastaa sitä. Nyt ne pesee joka kerta saippualla, eikä vaan näon vuoksi virauta käsiään vessa käyntien jälkeen.
Täyttöpullot on sikakalliita, mutta yhtä pulloa saa täytettyä halvemmalla saippualla uudelleen.
Ostan kyllä silloin tällöin sitä kurkun tuoksuista, sillä se tuoksuu niin puhtaalle.
mun mielestä tää tuote on kyllä hauskaa humpuukia :D nimenomaan niin kuin ap kirjoittaa, sitähän Pesee ne kädet sillä saippualla annostelijaan koskemisen jälkeen.
Mutta toki on näppärää jos lapset tykästyy tähän ;)
AP:tä täysin, että on markkinamieste/naisten hölynpölyä, ja sitä paitsi juuri bakteerikammoiset ihmiset saavat sen aikaan, ettei kellään ole kohta vastustuskykyä.
sen jälkeen kun esim. pipipäinen exäni joskus pöhnässä kertoi että hänestä on hauska vaikka vähän (kirjaimellisesti) paskaisilla sormilla koskea siihen annostelijaan, hanaan ja ovenkahvoihin ja ajatella että muut sitten koskee hänen paskaan! Sen jälkeen on jonkinverran iljettänyt aina koskea yleisten vessojen esineisiin kuten saippuapumppuun tai ovenkahvaan.
Joo, kyllä toki ne pöpöt sillä pesulla lähtee pois mutta kun jotenkin vaan ajatus on inhottava siitä että siinä voi olla jonkun valkovuotoa tai menkkaverta tai ulostetta tai ties mitä siinä osassa mihin koskee.
AP:tä täysin, että on markkinamieste/naisten hölynpölyä, ja sitä paitsi juuri bakteerikammoiset ihmiset saavat sen aikaan, ettei kellään ole kohta vastustuskykyä.
on ebolavirus niin se ei pesemällä lähde.
Enemmän saisitte pöpöjä pelätä koskettaesanne ovenkahvoja, valokatkaisijoita, kaapinovien vetimiä, läppärinne näppäimistöä jne.
ja Citymarketissa sitä alettiin minulle myymään heti. Siinä kotilaitteessa on parikin ongelmaa. Siihen ei käy mitkään muut saippua kuin kuin kyseisen valmistajan kalliihko nestesaippua. Onko se edes hyvää sitähän ei tiedä kun ei pääse kokeilemaan. Toinen ongelma on että siitä tulee ihan liian vähän sitä saippua kerralla. Minulle myytiin sitä desinfiovalla saippualla, mutta myyjä ei kuitenkaan osannut kertoa mitä desinfioivia aineita siinä saippuassa on.
No jos vaikka annostelee sitä saippuaa siitä lapselle Silloinhan ei välttämättä itse tule peseneeksi käsiä! Miten kätevää, nyt voi vaan viedä lapsen käden siihen alle. Täytyykin heti hankkia.
saippuaa ei osaa myöskään itse pestä käsiä.
Joku on keksinyt hyvän mainoskikan pöpökammoisille. Miettikääpä niitä pöpöjä kun seuraavan kerran painatte bussin stop-nappulaa, työnnätte kaupan ostoskärryjä, avaatte kaupan oven tai näppäilette tunnusluvun maksuautomaattiin.
Itse kyllä ostan tuon kunhan asun omistusasunnossa. Kaikki, mikä vähentää vessassa kosketuksia esineisiin, on minusta plussaa. Haluaisin myös automaattisen vesihanan ja liiketunnistimellisen wc-huuhtelijan. :)
että lapset rakastaa sitä. Nyt ne pesee joka kerta saippualla, eikä vaan näon vuoksi virauta käsiään vessa käyntien jälkeen.
Täyttöpullot on sikakalliita, mutta yhtä pulloa saa täytettyä halvemmalla saippualla uudelleen.
Ostan kyllä silloin tällöin sitä kurkun tuoksuista, sillä se tuoksuu niin puhtaalle.
eli toi aippua loppuu alta aikayksikön, kun kaikista kavereistakin on niiiin ihanaa ottaa siit saippuaa :)))
eli aklliiksi tulee
no, ehkä se innostus laantuu ajan kanssa
nyt ainakin on innostanut lapsia jatkuvaan käsien pesuun ;)
siisti laite on, toki herkästi saippuaa valuu, kun käsi menee lähelle vahigossakaan
on siisti ja hygienine, annoskoko on hyvä, meillä lapset pumppaa nosmi pulloista aina liian vuolaasti saippuaa, jota sit valuu lavuaarin reunoille jne ties minne
joo muistakaa pestä ovenkahvat ja valokatkaisimet yms myös vbiikkosiivouksen yhteydessää!!!!!!!!
julkisiissa vessoisa, painan vessan aina paperilla, avaan ovet papereilla ;)
ja oven ulkopuolella laitan aina omast apullost käsidesiä :)
mulla immuun ipuutosta, syöpähoitojen vuoksi...
Itse kyllä ostan tuon kunhan asun omistusasunnossa. Kaikki, mikä vähentää vessassa kosketuksia esineisiin, on minusta plussaa. Haluaisin myös automaattisen vesihanan ja liiketunnistimellisen wc-huuhtelijan. :)
Eikö mistään saisi sellaista kuplaa, jossa voisi kävellä sisällä ei tarvitse olla kosketuksissa ympäröivään maailmaan ?
Se siinä on ajatuksena. Rahat pois hölmöiltä halvoilla kikoilla.
julkisissa tiloissa, mutta kotioloissa aivan naurettavaa säätöä. Mitä ihmeen basilleja normaaleissa kodeissa on? Jos perheessä sairastetaan flunssaa tai vatsatautia, tarttuvat ne hyvin helposti muitakin reittejä kuin saippuapulloa myöten.
Joku salmonella tai vastaava on ehkä asia erikseen.
Enemmän bakteereita on wc-pöntön huuhtelunupeissa ja -painikkeissa, kauppojen ostoskärryissä ja liukuportaitten kaiteissa.
Mutta varmasti moni ostaa noita annostelijoita kotiin ja sitten ihmettelee, miksi vieläkin tuli flunssaa.
Silloinhan ei välttämättä itse tule peseneeksi käsiä! Miten kätevää, nyt voi vaan viedä lapsen käden siihen alle. Täytyykin heti hankkia.