Parisuhteessa ei enää panosteta?
Sinkkuna laittaudutaan ja yritetään näyttää haluttavalta, mutta suhteessa ulkonäköön ei kiinnitetä huomiota. Sinkkuna on pitkät hiukset ja korkeat korot, mutta suhteessa hiukset leikataan ja jalkaan laitetaan lättäkengät. Tunnistatko tästä itsesi tai oman kumppanisi?
Kommentit (13)
Tosin panostan mä silloin, kun menen esim. miehen kanssa ulos syömään. Parisuhteessa ei enää tule käytyä niin usein baareissa sun muissa, eli panostusta vaativia tilaisuuksia ei edes ole niin usein.
Huomaan kyllä itsessäni sen, että ennen laittauduin enemmän ihan vaikka kauppareissua varten. Enää ei jaksa niin paljon. Panostan sitten alusvaateosastolla... :D
Ei tuo mies ole ennenkään korkeita korkoja pitänyt. No okei, pitkähköt hiukset se kyllä leikkasi.
Siinä mielessä olen relannut, että kun suhde on vakaalla pohjalla, se kestää kyllä tilapäisen rönttävaatteissa kulkemisen. Eniten kiinnitän huomiota siihen, että asu on kulloiseenkin tilanteeseen sopiva. En juuri meikkaa, mutta pidän hiukset siisteinä ja arvostan estetiikkaa vaatteissa. Korkokengät eivät ole mun juttu, ilmaisen naisellisuutta muulla tavoin.
Mutta siinä mielessä koen olevani vähän eri maata kuin monet tuntemani naisihmiset, että tykkään olla nätti mieheni edessä. Monet tuttuni laittautuvat töihin ja pukeutuvat kivasti, mutta kotona mennään sitten verkkarit ja villasukat -linjalla.
Kukin tyylillään, mutta mä tykkään olla kotonakin näteissä (ja kuitenkin mukavissa) vetimissä. Miksi laittautuisin muita varten enemmän kuin miestäni varten?
Mä laittaidun aina, olen suhteessa tai en. Aina korkeat korot ja meikkiä naamassa, mä vaan tykkään tälläytyä.
Monet tuttuni laittautuvat töihin ja pukeutuvat kivasti, mutta kotona mennään sitten verkkarit ja villasukat -linjalla. Kukin tyylillään, mutta mä tykkään olla kotonakin näteissä (ja kuitenkin mukavissa) vetimissä.
ja ihan vilpittömästi, että kuinka pukeudut sitten kotona? Mun mielestä jotkut lökärit vaan on maailman mukavimmat vaatteet, totta kai vaatteeni ovat ehjät ja puhtaat, mutta mitä muuta mukavaa mutta ah niin seksikästä sitä voisi kotona pitää? =D Hameita on toki kauniita ja mukaviakin, mutta niissä tulee vilu. Sukkahousut niiden alla, no EI!
Vastatkaa, minäkin haluan olla näteissä ja mukavissa vetimissä kotona sekä näyttää seksikkäältä aina!
sinkkuna ollessani laittaudun enemmän siksi kun käyn enemmän paikoissa mihin "kuuluu" laittautua. Jos on pitkässä parisuhteessa ja on lapsia niin ei tule niin usein käytyä esim. illanvietoissa joihin laittaudutaan. Ja jos mä tapailen jotain miestä niin kyllä mä jo heti aluksi voin näyttäytyä ilman meikkiä ja kotivaatteissa jos vietetään koti-iltaa. Ei ole siis kyse siitä että ulkonäkööni panostaminen jotenkin vähenisi siksi että olen parisuhteessa. En mä todellakaan ala pynttäytyä meikkiin ja korkoihin jos ollaan vaan kotona tai käväistään lähikaupassa. Jos se ei miehelle kelpaa niin sitten ei voi mitään. Kuitenkin olen jo alusta asti tehnyt selväksi, että en halua aina pynttäytyä.
Mä laittaidun aina, olen suhteessa tai en. Aina korkeat korot ja meikkiä naamassa, mä vaan tykkään tälläytyä.
En vain tykkää olla homssuinen. Ns. lättäkengät ovat pahin painajainen =D Mitä korkeammat korot, sen parempi.
Mulla oli sänkitukka ja lättätennarit jo kun tutustuttiin ja mentiin naimisiin. Ihme että mies halusi mua yleensä ollenkaan. Ja olen jatkanut samalla hius- ja kenkälinjalla viimeiset 15 vuotta ja ihan kivasti on mennyt.
En laittautunut sinkkuna yhtään sen enempää mitä nykyäänkään. Arkena en meikkaa, koulussa/töissä riittää siistit vaatteet, siisti ja puhdas olemus. Tietysti teininä meikkasi kauppareissua vartenkin, kun oli niin epävarma omasta itsestä ja huono itsetunto. Mitä väsyneempi olen, sitä vähemmän jaksan murehtia omaa ulkonäköä. Jos olen pirteä ja ylimääräistä aikaa on, jaksan panostaa enemmän.
Illan vietot tietty erikseen ja romanttiset illalliset kullan kanssa. Aivan kuten sinkkuaikoinakin, meikkaan ja tälläydyn ns. erikoistilanteisiin.
Kunnostani pidän kyllä huolen ja haluan säilyttää kroppani seksikkäänä mahdollisimman pitkään. Mitä parempi kunto, sen paremmin jaksaa arkea ylipäätänsä.
mutta ei se ole kummankaan mielestä huono asia. Ei meille ole enää ulkonäkö kummallekaan mitenkään tärkeää, mukava arki on pääasia ja toisen henkinen puoli. Ollaan siis vähän pullukoita kun syödään hyvin, eikä IKINÄ luovuttaisi siitä jonkun ulkonäköihanteiden takia. Eikä viitsitä vaatteilla koreilla kun tuulipuvut on mukavampia jne. Ollaan onneksi molemmat samanhenkisiä niin ei tästä tule mitään ongelmaa.
Huolehditaan kumpikin ulkonäöstämme edelleen vaikka ollaan oltu yhdessä 23v.
mutta muuten tämä pitää paikkaansa nimenomaan monien miesten kohdalla. Se sporttinen ja menevä sinkkumies muuttuu sohvalla asuvaksi pallomahaksi. Meillä ei onneksi näin!
Minä laittauduin aina parisuhteessakin ihan samalla tavalla kuin ennen avioliittoa. Jos mies oli ollut työmatkalla, meikkasin illaksi ihan miehen iloksi.
Ja silti avioliitto päättyi eroon...
kuskataan harrastuksiin ja käydään itse töissä.
Mutt se parisuhde, oikea sellainen, kestää senkin.