Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko homomies "ihastua" naiseen?

Vierailija
05.09.2012 |

ja flirttailla tälle, vaikka ei olisi kiinnostunut hänestä seksuaalisessa mielessä? Jos pitää naista kauniina siis. Olen kohdannut aivan ihanan homomiehen, ja huomaan hänen katselevan minua. Tiedän, että tästä ei tule mitään, mutta haluaisin niin tutustua häneen paremmin (ystävänä). En tiedä, miksi, mutta jotenkin hän vetää minua puoleensa karismallaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus ja seksuaalisuus eivät ole yksinkertaisia ja lokeroitavissa olevia asioita. Homo/lesbo voi rakastua vastakkaiseen sukupuoleen josstain vaiheessa elämää kuten hetero myös samaa sukupuolta olevaan. Leimat ovat leimoja. Meilä on nämä leimat, jotta voisimme loogistaa ja jäsentää maailmaa, mutta maailma ei ole tämän asian suhteen niin yksinkertainen.

Kaiken lisäksi voi olla panromantikko tai biromantikko, eli voi romanttisesti rakastua vastakkaiseen sukupuoleen, vaikka olisi homoseksuaali. Tai vice versa. 

Romanttinen rakkaus ja seksuaalisuus voivat kohdistua eri ihmisiin ja eri sukupuoliin.

Vierailija
2/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2012 klo 18:50"]työpaikassa, johon aina muutama homo sattui kerrallaan (palveluala). Koska kaikki heistä ei olleet tulleet kaapista ulos, kyllä jotkut tytöt olivat aivan korviaan myöten ihastuneita olleet pariinkin homomieheen, ennen kuin nämä olivat julkistaneet homoutensa.

Kyllähän homot tunnistaa hottikset naiset, ja tykkää, kun sellaisia pyörii ympärillä. Tyttökaverini aikoinaan harrasti seksiä villeinä vuosinaan yhden homopariskunnan kanssa. Ihan vain kokeiluninnosta. En tiedä tarkemmin, mitä tekivät.

Minun homoystävänikin sanoi joskus humalassa, että jos en olisi homo, panisin (sinua).

Mut kun homo on homo vaikka voissa paistais, ei ne siitä heteroksi käänny vaikka kuinka flirttailisi ja tekisi muutakin.:) Älä turhaan jää roikkumaan tuohon kuvioon.
[/quote]

Yhdessä toisessa ketjussa oltiin sitä mieltä että seksuaalisuus voi muuttua (heteromiehestä homoksi/bisseksi) joten miksei homokin voisi samalla logiikalla muuttua?

Vierailija
4/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:25"]

rakkaus ja seksuaalisuus eivät ole yksinkertaisia ja lokeroitavissa olevia asioita. Homo/lesbo voi rakastua vastakkaiseen sukupuoleen josstain vaiheessa elämää kuten hetero myös samaa sukupuolta olevaan. Leimat ovat leimoja. Meilä on nämä leimat, jotta voisimme loogistaa ja jäsentää maailmaa, mutta maailma ei ole tämän asian suhteen niin yksinkertainen.

Kaiken lisäksi voi olla panromantikko tai biromantikko, eli voi romanttisesti rakastua vastakkaiseen sukupuoleen, vaikka olisi homoseksuaali. Tai vice versa. 

Romanttinen rakkaus ja seksuaalisuus voivat kohdistua eri ihmisiin ja eri sukupuoliin.

[/quote]

Todellakin. Olen tämän lähiaikoina saanut huomata kantapään kautta. Tapasin seksisuhdetta etsiessäni miehen, joka ensin kertoi olevansa varattu. Tapailimme jonkin aikaa ja minulle selvisi, että mitään kumppania ei ole, miestä eikä naista. Syy oli kuulemma se, että hän ajatteli, että vieroksun sinkkuja, koska itse olen varattu. Hän on nk wild child, jonka seksuaalisuus on melko holtitonta, kaikki käy, miehet sekä naiset. Kävi kuitenkin niin, että suhteemme syveni henkiselläkin tasolla. Meillä on paljon yhteistä. Sain yllättävää hellyyttä ja näin ihmeellistä herkkyyttä. Sitten tämä bi-mieheksi olettamani otus kertoikin olevansa hetero, koska voi rakastua vain naiseen ja nyt hän on rakastunut minuun. En todella enää tiedä, mitä pitäisi ajatella. Ainakaan en enää ikinä tee ihmisestä yhtään mitään oletuksia tai luokittele ketään mitenkään, ennen kuin olen kuullut viimeisen tunnin tilanteen. Huoh.

Vierailija
5/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroseksuaalisena miehenä sanoisi että ei tietenkään. Miksi homoseksuaalisuus olisi vähemmän ehdotonta kuin heteroseksuaalisuus?

Bi-seksuaalit ovat oma suuntauksensa. Siis jos sanotaan että kyllä heteromiehet voivat vähän homostella ja homot paneskella naisia, niin mitä ovat bi-seksuaalit?

Vierailija
6/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:25"]

[/quote]

Todellakin. Olen tämän lähiaikoina saanut huomata kantapään kautta. Tapasin seksisuhdetta etsiessäni miehen, joka ensin kertoi olevansa varattu. Tapailimme jonkin aikaa ja minulle selvisi, että mitään kumppania ei ole, miestä eikä naista. Syy oli kuulemma se, että hän ajatteli, että vieroksun sinkkuja, koska itse olen varattu. Hän on nk wild child, jonka seksuaalisuus on melko holtitonta, kaikki käy, miehet sekä naiset. Kävi kuitenkin niin, että suhteemme syveni henkiselläkin tasolla. Meillä on paljon yhteistä. Sain yllättävää hellyyttä ja näin ihmeellistä herkkyyttä. Sitten tämä bi-mieheksi olettamani otus kertoikin olevansa hetero, koska voi rakastua vain naiseen ja nyt hän on rakastunut minuun. En todella enää tiedä, mitä pitäisi ajatella. Ainakaan en enää ikinä tee ihmisestä yhtään mitään oletuksia tai luokittele ketään mitenkään, ennen kuin olen kuullut viimeisen tunnin tilanteen. Huoh.

[/quote]

Eli hän on heteroromanttinen, joka rakastuu vain vastakkaiseen sukupuoleen, mutta tuntee seksuaalista himoa molempiin sukupuoliin, eli on kuitenkin seksuaalisesti biseksuaalinen.

Vierailija
7/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä homona ihastun naisiinkin mutta kun ei ota eteen ni ei ota eteen. Harmitti aikoinaan mutta sitten kun myönsin sen itselleni että homo olen ni taivas avautui. Jos nään jonkun miehen baarissa ja se hymyilee niin heti värähtää. Kun oman mieheni nään alasti niin kyllä sitä miestä on heti pakko saada.

Vierailija
8/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2012 klo 18:50"]työpaikassa, johon aina muutama homo sattui kerrallaan (palveluala). Koska kaikki heistä ei olleet tulleet kaapista ulos, kyllä jotkut tytöt olivat aivan korviaan myöten ihastuneita olleet pariinkin homomieheen, ennen kuin nämä olivat julkistaneet homoutensa.

Kyllähän homot tunnistaa hottikset naiset, ja tykkää, kun sellaisia pyörii ympärillä. Tyttökaverini aikoinaan harrasti seksiä villeinä vuosinaan yhden homopariskunnan kanssa. Ihan vain kokeiluninnosta. En tiedä tarkemmin, mitä tekivät.

Minun homoystävänikin sanoi joskus humalassa, että jos en olisi homo, panisin (sinua).

Mut kun homo on homo vaikka voissa paistais, ei ne siitä heteroksi käänny vaikka kuinka flirttailisi ja tekisi muutakin.:) Älä turhaan jää roikkumaan tuohon kuvioon.
[/quote]
Eikös sitä aina sanota että jokaisessa heterossa asuu pieni homo niin miksei myös jokaisessa homossa asu pieni hetero. Miksi ei muka homoa voisi kiinnostaa nainen? Jos on siinä homon ja biin rajamailla. Eikös meissä kaikissa ole sisällä se pieni bi....vai eikö se päde homoihin? Vain heteroihin?

Vierailija
9/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:09"]

Kyllä homona ihastun naisiinkin mutta kun ei ota eteen ni ei ota eteen. Harmitti aikoinaan mutta sitten kun myönsin sen itselleni että homo olen ni taivas avautui. Jos nään jonkun miehen baarissa ja se hymyilee niin heti värähtää. Kun oman mieheni nään alasti niin kyllä sitä miestä on heti pakko saada.

[/quote]

Millaista ihastumista koet joihinkin naisiin?

Itse en heterona (miehenä) pidä yhtäkään miestä esteettisesti komeana/kauniina, muuten kuin että voin ajatella, että "olisi mukavaa jos olisi tuon näköinen".

Jos joku mies on "aivan helvetin ruma", niin kyllä se usein häiritsee, aivan samoin kuin naisten kohdalla. Silloin on vaikeampi "tottua" ihmiseen  ja tietynlainen "pitäminen" tai ystävyys on vaikeampaa. Esteettisesti kauniimmista (tai normaalin/keskimääräisen) näköisistä muodostuu itselleni positiivisempi ennakkoasenne, joka korjaantuu myöhemmin vastaamaa todellisuutta.

41v m

Vierailija
10/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi ihastua jos sinulla on pinppe.

Vierailija
11/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="05.09.2012 klo 18:50"]työpaikassa, johon aina muutama homo sattui kerrallaan (palveluala). Koska kaikki heistä ei olleet tulleet kaapista ulos, kyllä jotkut tytöt olivat aivan korviaan myöten ihastuneita olleet pariinkin homomieheen, ennen kuin nämä olivat julkistaneet homoutensa.

[/quote]
Eikös sitä aina sanota että jokaisessa heterossa asuu pieni homo niin miksei myös jokaisessa homossa asu pieni hetero. Miksi ei muka homoa voisi kiinnostaa nainen? Jos on siinä homon ja biin rajamailla. Eikös meissä kaikissa ole sisällä se pieni bi....vai eikö se päde homoihin? Vain heteroihin?
[/quote]

Tuo onkin mielenkiintoista kun (lähinnä homojen mielestä) heteroissa on se pieni bi sisällä niin miten homoissa ei sitten ole? Eikö se ole vähän outoa ettei heteroja edes ole olemassa mutta homoja on?

Vierailija
12/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="05.09.2012 klo 18:50"]työpaikassa, johon aina muutama homo sattui kerrallaan (palveluala). Koska kaikki heistä ei olleet tulleet kaapista ulos, kyllä jotkut tytöt olivat aivan korviaan myöten ihastuneita olleet pariinkin homomieheen, ennen kuin nämä olivat julkistaneet homoutensa.

Mut kun homo on homo vaikka voissa paistais, ei ne siitä heteroksi käänny vaikka kuinka flirttailisi ja tekisi muutakin.:) Älä turhaan jää roikkumaan tuohon kuvioon. [/quote] Eikös sitä aina sanota että jokaisessa heterossa asuu pieni homo niin miksei myös jokaisessa homossa asu pieni hetero. Miksi ei muka homoa voisi kiinnostaa nainen? Jos on siinä homon ja biin rajamailla. Eikös meissä kaikissa ole sisällä se pieni bi....vai eikö se päde homoihin? Vain heteroihin? [/quote] Tuo onkin mielenkiintoista kun (lähinnä homojen mielestä) heteroissa on se pieni bi sisällä niin miten homoissa ei sitten ole? Eikö se ole vähän outoa ettei heteroja edes ole olemassa mutta homoja on?

[/quote]

hei ei tuollaista saa ääneen sanoa, koska eihän heterofobiaa ole olemassakaan, niin kuin ei käänteistä rasismiakaan... #heterotears

Vierailija
13/34 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan näkeväni hänet. Jännitän kohtaamisiamme. Hän on minua vanhempi, ja hurmaa minut itsevarmuudellaan ja taidollaan olla ihmisten kanssa. Miten ihminen voi ihastua näin kun tiedostaa, ettei tästä voi "tulla mitään"? Outoa ja hallitsematonta. t. ap

Vierailija
14/34 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän huomaa ihastumiseni, ajatteleeko, että olen tyhmä kun en tajua tms? Olisi kiva kuulla kokemuksia ja mielipiteitä.

Vierailija
15/34 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikassa, johon aina muutama homo sattui kerrallaan (palveluala). Koska kaikki heistä ei olleet tulleet kaapista ulos, kyllä jotkut tytöt olivat aivan korviaan myöten ihastuneita olleet pariinkin homomieheen, ennen kuin nämä olivat julkistaneet homoutensa.

Vierailija
16/34 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei olla tehty eikä tulla tekemäänkään (en tunne miestä kovin hyvin). Tämä tuli aivan yöstä, mutta en voi tunteilleni mitään. Kaippa sitä voi tästä nauttia kun se antaa potkua elämään. Ehkä halusin vain kuulla, että en luultavasti kuvittele, ja että kyllä homomiehet voivat flirttailla naisille. t. ap

Vierailija
17/34 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homomies voi ihastua naiseen ja jopa harrastaa seksiä tämän kanssa ihan niin kuin heteronainen toiseen naiseen.

Voisin siis kuvitella jossain tilanteessa joskus ihastuvani naiseen ja ehkä vähän pussaillakin. Mutta en silti muuttuisi heterosta lesboksi tahi haluaisi pysyvää suhdetta naisen kanssa. Sillä haluan miehen.

Rajat eivät ole aina niin tiukkoja, mutta in the end: omaa seksuaalista suuntautumistaan ei voi muuttaa.

Vierailija
18/34 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella ylimielistä edes kysyä tollasta.

Vierailija
19/34 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla ei ole toivetta siitä, että homomies "kääntyisi" heteroksi, eihän niin voi käydä. Haluaisin vaan tietää, voiko ystävyyssuhteissakin olla eräänlaista flirttailua ja toisen huomion hakemista, vaikka se tähtäisi vain ystävyyteen? Kyllähän ystäväkin voi olla ulkoisesti puoleensavetävä.

Vierailija
20/34 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän kertoi siinä parikin kertaa ihastuneensa tai liki rakastuneensa naiseen, vaikka onkin mielesttään umpihomo. Toisesta ihastuksesta tuli Rowan Atkinsonin vaimo...