Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran kihlajaisjuhlissanne oli vieraita? Missä piditte ne?

Vierailija
05.09.2012 |

Olivatko juhlat lähipiirille vai isommalle vierasjoukolle?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että semmoisetkin juhlat voisi järjestää. Hykertelimme kosintaa ja kosintaan myöntymistä kahdestaan.

Vierailija
2/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset eivät pidä niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin kihloihin kun olin 19v, eikä mullakaan tullut mieleen että jotain juhliakin olisi voitu pitää. Nyt olen 30 ja jos joskus mennään naimisiin niin enpä tiedä pidetäänkö sittenkään kahvikestejä kummempia juhlia.

Vierailija
4/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jos kihloihin mennään hyvin nuorena, on edelleen hyvä tapa kertoa vanhemmilleen kihlauksesta etukäteen.

Vierailija
5/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juhlia. maistraatissa vihittiin vähäeleisesti.

Vierailija
6/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aikuisia toki silti. :)

Vierailija
7/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla menemättä kihloihin, jos menee naimisiin.

Vierailija
8/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aikuisia toki silti. :)

Luin nopeasti väärin, 3:n viesti ei ollutkaan minulle 2:lle. :D I'll get my coat.

Vierailija
9/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kylläkin perinteisesti jutellut asiasta etukäteen vanhempieni ja omien vanhempiensa kanssa. Kosinta oli mulle iso mutta ihana yllätys. Meillä on suvuissa ja tuttavapiirissä ollut tapana juhlia kihlajaisia (ja milloin mitäkin).

ap

Vierailija
10/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlittiin kaksistaan Uutta vuotta silloin, kun sormuksia vaihdettiin. Ei meilläkään tullut mieleenkään mitään kihlajaisjuhlia pitää en ymmärrä miksi ois pitänyt edes. Ikää oli minulla 25v.

Vierailija
11/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olis parempi olla aviossa kun muutettiin ulkomaille, niin se on niinku se kihlaus? okei, olipas varsinaiset juhlat! en muista niistä mitään!

ihmekös tuo, kun ei niitä ollutkaan!

Vierailija
12/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussikaljaa kotona ja juhlittiin ;) Oi, niitä aikoja...

Vierailija
13/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstarilla ilmoitettiin tutuille.

Vierailija
14/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joka olisi pitänyt kihlajaiset, enkä ole koskaan osallistunut sellaisiin. En 60-luvulla, 70-luvulla, 80-luvulla, 90-luvulla enkä sen jälkeenkään. Minulla on iso suku ja paljon tuttuja.

Vierailija
15/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kahvitimme suvun päivällä ja illalla tulikin kaverit juhlimaan.

Oltiin kihloihin mennessä 23v ja 26v.

Vierailija
16/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkkoja osanottajamääriä osaa sanoa, mutta muistan hyvin yhdetkin kihlajaiset, joissa kihlapari oli saanut lahjaksi 13 kattilaa (kaikki eri henkilöiltä). Eivätkä nämä suinkaan olleet ainoat lahjat, joita pariskunta sai. Se kertoo ehkä jotain vierasmäärästä.

En itse voi sanoa pitäneeni varsinaisia kihlajaisia. Olimme kyllä kutsuneet mieheni kanssa kavereita (ehkä noin 15 vierasta) meille kylään juhlimaan tapahtumaan. Kun menimme minun vanhempieni luo käymään, olivat he kutsuneet muutaman lähimmän sukulaisen juhlimaan tapahtumaa, mutta en tiedä, voiko niitäkään sanoa kihlajaisiksi, koska paikalla ei ollut lainkaan miehen perhettä.

Vierailija
17/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me emme järjestä, perheemme järjestävät jotain. Olen ollut monissa kihlajaisissa, myös oman siskoni. Joudumme toimimaan pikaisella aikataululla, joten taidamme juhlia pienimuotoisemmin.

ap

Vierailija
18/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään sormuksia ei hankittu, hääjuhla vietettiin ihan lähipiirissä ne myös ilman sormuksia

Vierailija
19/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppua vietimme Haikon kartanossa, ja Porvoosta hankimme sormukset aika ex tempore. Eli varsinaisia juhlia ei lainkaan, mutta tietysti aika luksusmeiningillä illastimme siellä.

Naimisiin menimme maistraatissa, tällöinkään ei vieraita ollut. Kävimme vain ravintolassa vihkimisen jälkeen lounaalla :)

Tämä tyyli on sopinut meille ja puoli vuosikymmentä on onnellisesti vierähtänyt.

Lapsen kastetilaisuuteen sitten kutsuttiin jo vieraitakin.

Ihan aikuisia olemme.

Vierailija
20/20 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juopastiin minun anoppilassa eli mieheni kotona. Läsnä molempien vanhemmat ja miehen mummu. Ja me siis myös.. :D

Niin ja olimme 24 -vuotiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi