Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meidän perhe lehdessä esitelty äitien Me&I uskovaisuus

Vierailija
05.09.2012 |

Uskomatonta nämä Me&I uskovaiset vaatteisiin tuhlaavat äidit, muka sijoitus. Siis verrattiin ihan tosissaa pörssiosakkeiden ostamiseen.

Äidillä oli lasten huoneessa kasapäin muuttolaatikoita jotka oli täynnä esim. Me&I vaatteita!!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika järkyn hintasia, ottaen huomioon että ne on trikoorättejä kaikki.

Missä päin Suomea noita käytetään?

Vierailija
22/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut meandit on noloja ja niitä käyttää juntit ja maalaiset. jossan maalaiskulässäj oka lapsella samat meandi vaatteet. Fiksua eikö vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattelin, että äidit ovat riippuvaisia. Mielestäni tuo ei poikkea mitenkään peliriippuvuudesta, paitsi että joka panos voittaa. En käsitä, miten tuollaista vielä esitellään... Apuahan he tarvitsisivat. Laittaisivat rahat vaikka johonkin harrastamiseen tai yhteiseen lomamatkaan, niin kaikki saisivat jotain... Varsinkin kun olin ymmärtävinäni, ettei sitä rahaa ylettömästi ole.

Vierailija
24/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppailumania. Monilla kotiäideillä tuntuu lastenvaateinnostus lähtevän lapsesta, mitä lie omia turhautumia taustalla.

Itsekin ostin lapsille meandia silloin kuin nämä olivat taaperoita ja meandit olivat uusi juttu, mutta niissä eivät kyllä hinta ja laatu kohdanneet. Pitäisköhän kaivaa kaapeista vanhoja riepuja myytäväksi kun ne kerran on näin arvokkaita :D

Vierailija
25/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat meandit. Juuri sellaisia kuin lastenvaatteiden kuulukin olla. Mutta juu, ihan normilaatua, tehty Portugalissa, eivät houkuttele ostamaan hinnallaan. Mun kaikilla kolmella lapsella on kaikilla yhdet me and i- paidat. Niiden värit ovat kyllä pysyneet, ja näyttävät olevan suosikkivaatteeiden joukossa.

Ja juu, samoja pehmeitä resorihousuja kuin meandill tosiaan sai Prismasta kympillä.Ja meillä niitä kahdet :-D

Vierailija
26/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini oli aikoinaan vähän tuollainen (lisäksi kyllä osteli itselleen myös)

Sillä on oikeesti traumoja ja tunnepuolen juttuja, joita ei pysty käsittelemään ollenkaan. Vieläkin se on keski-ikäinen iso vauva.

Tietysti on pahempiakin asioita ja isompia ongelmia ihmisillä, mutta ei tuo ihan tervettä ole. "mä ja mun meandi-lapsi..."

Vierailija
27/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käyn yhdellä kaverilla meandi-kutsuilla, kun siellä ostaminen on lasten kanssakin sentään vähän helpompaa kuin kaupungilla juoksentelu.

Mutta en mä viimeksikään löytänyt mitään mieleistä. Minä kun etsin värikkäitä vaatteita, mutta en riemunkirjavia pellevaatteita. Ja viimeksi olin aikuisten vaatteisiin niin pettynyt, kun oli tarjolla pelkkää mustaa. Pari ärjyn väristä paitaa oli, mutta ne oli läskien telttamalleja, joten ei käynyt mulle.

Eli en ymmärrä tuollaista maniaa noista vaatteista. Mutta en tee siitä itselleni ongelmaa, vaan käyn kutsuilla ja uskon silloin tällöin löytäväni jotain mieleistä sieltä.